GHBquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar was een ander argument doorslaggevend.
Goed Harde Batspartijen.quote:
You win this round my good Sirquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed Harde Batspartijen.
Guilty as charged!
Mee eens. Toch woon ik er echt heel erg fijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoetermeer is net zo een een kut gat als Hoofddorp en Purmerend
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed Harde Batspartijen.
Guilty as charged!
LOL?quote:
Wij ook maar es GHB'en dan?quote:
GHB-en wil ik bestquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij ook maar es GHB'en dan?Als ik je zo kan laten lachen, dan moet het wel klikken.
Desondanks ben ik ook een leuke kerel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef Evie het volgende:
GHB-en wil ik bestmaar eerst maar een leuke kerel voor tegenkomen!
whaha je bent bezet gast
![]()
Dat ontken ik ook helemaal nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Desondanks ben ik ook een leuke kerel.
Keuzes, keuzes, keuzes...quote:
Het is niet alsof hij aan de ketting ligt hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef Evie het volgende:
[..]
GHB-en wil ik bestmaar eerst maar een leuke kerel voor tegenkomen!
whaha je bent bezet gast
![]()
Morele bezwaren tellen voor Evie zwaarder dan een goede harde batspartij. Her loss.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:29 schreef MissMSX het volgende:
Het is niet alsof hij aan de ketting ligt he
Hij heeft een andere vrouw?quote:
Ik heb ook morele bezwaren tegen een GHB met je.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morele bezwaren tellen voor Evie zwaarder dan een goede harde batspartij. Her loss.
quote:
In jouw specifieke geval, en voor elke andere man, is dat bezwaar geheel wederzijds.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:33 schreef Godtje het volgende:
Ik heb ook morele bezwaren tegen een GHB met je.
Sorry man
Geen out-of-the-box-type dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morele bezwaren tellen voor Evie zwaarder dan een goede harde batspartij. Her loss.
Denialquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In jouw specifieke geval, en voor elke andere man, is dat bezwaar geheel wederzijds.
Nope... Waarschijnlijk zo één die na een goede neukpartij meteen verliefd is.quote:
Wat heb je hem ontketend?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij aan de ketting ligt he
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope... Waarschijnlijk zo één die na een goede neukpartij meteen verliefd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |