Daarom volg ik ook geen dieet, maar pas ik mijn eetpatroon aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
je moet niet afvallen je moet gezonder gaan leven. val je vanzelf af maar dan langzaam. makkelijker vol te houden ook. wat voor lekkers gezond ga ik vandaag eens etenzoiets.
brb ff cola fixen.
Tof hoor, hoe gaat het nu met mini 1.0?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Jup. Vorige maand een gesprek gehad. Zodra ik 4 kilo ben afgevallen mag ik een gesprek aanvragen waarbij ik de recepten mee krijg voor de hormonen en mag ik bloed gaan prikken voor de IVF behandelingen.
ja wel handiger toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom volg ik ook geen dieet, maar pas ik mijn eetpatroon aan.
Onwijs goed! Ik stuur je wel een foto in PM. Ze is geweldigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tof hoor, hoe gaat het nu met mini 1.0?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Onwijs goed! Ik stuur je wel een foto in PM. Ze is geweldig
Hier in Terwijde is het vooral nat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Gatverdamme wat is het vies plakkerig weer.
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:36 schreef missbehavin het volgende:
Zo, hehe, deze drukke dag zit er op, nu zoonlief ophalen en naar huis..![]()
Oh, leuk, kom maar op!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Onwijs goed! Ik stuur je wel een foto in PM. Ze is geweldig
Gewoon bakkie magere melk + cruesli. Het went, trust me...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sandwichspread.![]()
Ik wil niet een dieet gaan volgen, want ik moet gewoon mijn hele eetpatroon aanpassen.
Als ik alleen ga dieëten dan gaat het er wel af, maar ga ik vast jojo-en ofzo, dus ik probeer gewoon beter op mijn eten te letten.
Ik heb laatst mijn sportschoenen weer gevonden, die zijn nog gloednieuw, dus nu heb ik geen excuus meer om niet te gaan hardlopen.
Ik hou niet van dat soort dingen, dan kan ik nog beter een beschuitje proberen weg te krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon bakkie magere melk + cruesli. Het went, trust me...
Ik vrat twee schalen chococruesli op een dagquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik was aan het uitzoeken word ik opeens door Xerox gebeld. En die zijn echt niet snuggerquote:
Je stelt mijn geduld wel op de proef hoor!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was aan het uitzoeken word ik opeens door Xerox gebeld. En die zijn echt niet snugger
Vandaag leef ik op 2 crakotsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hijs verzonden!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je stelt mijn geduld wel op de proef hoor!
MAAR ER IS CRUESLI MET CHOCOLADE OP DE MARKT HOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CHOCOLADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat soort dingen, dan kan ik nog beter een beschuitje proberen weg te krijgen.
Je moet ook niet te weinig eten moppie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Vandaag leef ik op 2 crakotssandwichspread en een bakje yoghurt met 2 scheppen kellogs.
Ik heb honger
Dat stond in het boek Rukkerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moet ook niet te weinig eten moppie.Veel eiwitrijk voedsel en zo min mogelijk snelle carbs. Jeweetz!
Gooi dat boek nou maar gewoon in de ton waar het hoort!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat stond in het boek RukkerIk houd me aan de weekmenu's
Ik ben zo'n muts die op papier moet zien wat ze moet eten die dagquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gooi dat boek nou maar gewoon in de ton waar het hoort!
En bij ons heet het de kliko Rukkerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gooi dat boek nou maar gewoon in de ton waar het hoort!
Je bent toch niet aan het bakkeren he.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat stond in het boek RukkerIk houd me aan de weekmenu's
Bij ons heet het Otto.quote:
JAHAAAAAAAAAAAA wel. Maar ffies..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent toch niet aan het bakkeren he.
O ja Ottoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bij ons heet het Otto.
Anyway, je kan toch zelf op zondag een weekmenu op papier zetten? Anders zit je ook maar de hele dag eierkoeken te eten.
Je hebt al gelijk een accent.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:22 schreef Godtje het volgende:
Ik ben al naar husi gereden vanuit limboland
En dat voor een activiteit die je al een jaar of 17 uitvoert...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:24 schreef HeatWave het volgende:
mailflirten, best een leuk tijdsverdrijf.
Heb je daar ook speciale mailhosseltruucjes voor?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:24 schreef HeatWave het volgende:
mailflirten, best een leuk tijdsverdrijf.
@HW: Een vrouw die nog niet bekend is met je trucjes. Snel, vraag haar e-mailadres.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:39 schreef Evie het volgende:
Heb je daar ook speciale mailhosseltruucjes voor?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@HW: Een vrouw die nog niet bekend is met je trucjes. Snel, vraag haar e-mailadres.
Ow, ik dacht dat ik op het DM-knopje duwde.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat ik op het DM-knopje duwde.
Ik ben waardeloos in mailhosselen, maar mensen laten lachen kan ik dan weer prima.quote:
Dat zijn nog eens de betere kwaliteiten!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben waardeloos in mailhosselen, maar mensen laten lachen kan ik dan weer prima.
quote:
Op zich is het best een talent om dat continu vol te houden. De vraag is alleen waar je dat het meest effectief kunt inzetten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:54 schreef Evie het volgende:
Ik heb geen kwaliteiten behalve chagrijnig zijn
Op mensen die je niet mag als je zo'n bui hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op zich is het best een talent om dat continu vol te houden. De vraag is alleen waar je dat het meest effectief kunt inzetten.
Ik denk eerder dat ze medelijden met je hebben dat je zo bentquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Op mensen die je niet mag als je zo'n bui hebt natuurlijk
Mensen die ik niet mag zijn niet in staat tot medelijden of medelevenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze medelijden met je hebben dat je zo bent
Lees: de hele wereld, afgezien van mijzelf?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:58 schreef Evie het volgende:
Op mensen die je niet mag als je zo'n bui hebt natuurlijk
Jij kent rare mensen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Mensen die ik niet mag zijn niet in staat tot medelijden of medeleven![]()
Hm nee.. lees: alle minder leuke of deugende mensen op deze wereld.. Dat is anders dan de hele wereld of mezelfquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lees: de hele wereld, afgezien van mijzelf?
Soms moet je verplicht met bepaalde mensen omgaan ja..quote:
Ze woont in Utrecht...quote:
Check!quote:
Godt woont er niet, ik woon er niet. Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:02 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
In utrecht wonen anders mega leuke mensen!
Wil niet zeggen dat er elders geen leuke mensen kunnen wonen!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Godt woont er niet, ik woon er niet. Ik bedoel maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Ja!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:02 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
In utrecht wonen anders mega leuke mensen!
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:05 schreef Evie het volgende:
Wil niet zeggen dat er elders geen leuke mensen kunnen wonen!Wat leefgebieden afkraken betreft, is jouw blazoen ook niet onbesmet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:
Nee, maar ik heb er een reden voor and you know itquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat leefgebieden afkraken betreft, is jouw blazoen ook niet onbesmet.
Voordat jij in Utrecht ging wonen was je ultramegaleuk. Nu ben je alleen nog maar megaleuk. Toch een devaluatie.quote:
Ik doelde op het gedrag, niet op de achterliggende oorzaken. Hoe legitiem die oorzaken wellicht ook zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:07 schreef Evie het volgende:
Nee, maar ik heb er een reden voor and you know it
Kuthagenees.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voordat jij in Utrecht ging wonen was je ultramegaleuk. Nu ben je alleen nog maar megaleuk. Toch een devaluatie.
sssstquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doelde op het gedrag, niet op de achterliggende oorzaken. Hoe legitiem die oorzaken wellicht ook zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Zulke dingen zei je nou nooit toen je nog niet in Utrecht woonde. Snap je nou wat ik bedoel?quote:
Ja, het is besmettelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zulke dingen zei je nou nooit toen je nog niet in Utrecht woonde. Snap je nou wat ik bedoel?
Nou ja, in jouw geval kan ik leven met megaleuk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:11 schreef Kluts het volgende:
Ja, het is besmettelijk.
Volgens mijn moeder praat ik "anders".
Komen jullie allemaal wel uit de stad die jullie adoreren dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:13 schreef Godtje het volgende:
Ik wil geen zeikerd zijn maar Utrecht is inderdaad een stad vol met nobody's omdat het gros er niet vandaan komt. Geen binding en zielloos
Ik wil ook geen zeikerd zijn, maar Utrecht is een beetje de Apple onder de steden. Mensen die er wild van zijn, zijn iedere realiteitszin uit het oog verloren en zijn blind voor tegenargumenten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:13 schreef Godtje het volgende:
Ik wil geen zeikerd zijn maar Utrecht is inderdaad een stad vol met nobody's omdat het gros er niet vandaan komt. Geen binding en zielloos
Ik adoreer überhaupt geen steden. Ik vind de plaats waar ik woon leuk. Maar er zijn genoeg plaatsen die ik leuk vind, waar ik niet woon en ook nooit hoef te wonen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:18 schreef Evie het volgende:
Komen jullie allemaal wel uit de stad die jullie adoreren dan?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil ook geen zeikerd zijn, maar Utrecht is een beetje de Apple onder de steden. Mensen die er wild van zijn, zijn iedere realiteitszin uit het oog verloren en zijn blind voor tegenargumenten.
Ik welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Komen jullie allemaal wel uit de stad die jullie adoreren dan?
Dat kun je wel zeggen. Het vraagt wel enige kwaliteit om een beroepschagrijn als jou te laten lachen.quote:
Waar woon jij dan? Dan kunnen we terug gaan zeikenquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen. Het vraagt wel enige kwaliteit om een beroepschagrijn als jou te laten lachen.
Ik kom van oorsprong uit Zoetermeer. Het zou mijn geloofwaardigheid niet ten goede komen als ik hetzelfde zou beweren.quote:
Ik denk dat ik dat deels wel met je eens ben ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:13 schreef Godtje het volgende:
quote:
Joh, das toch eigenlijk ook gewoon Den Haag.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kom van oorsprong uit Zoetermeer. Het zou mijn geloofwaardigheid niet ten goede komen als ik hetzelfde zou beweren.
Je zeiken zou totaal ongefundeerd zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Dan kunnen we terug gaan zeiken
[..]![]()
![]()
Je bent er erg goed in!
Ik wil je wel es een dagje rondleiden door beide plaatsen. Ik vermoed dat je daarna je mening toch wel herziet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:23 schreef Kluts het volgende:
Joh, das toch eigenlijk ook gewoon Den Haag.
Voor een provinciaaltje als ik wel tenminste.
Jij woont in een leuke stad!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:24 schreef Godtje het volgende:
Je zeiken zou totaal ongefundeerd zijn.
Volgens mij nog nooit iemand tegen gekomen die mijn stad niet leuk vind.
Ik ben in beide plaatsen zelfs geweest.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil je wel es een dagje rondleiden door beide plaatsen. Ik vermoed dat je daarna je mening toch wel herziet.
Van mij mag je.. als je achter mijn mailadres bentquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik je e-mailadres? Ga ik je mailhosselen.
Zoetermeer is net zo een een kut gat als Hoofddorp en Purmerendquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben in beide plaatsen zelfs geweest.
Maar wat dat betreft heb je gelijk, maar topografisch gezien ligt het in mijn hoofd naast Zoetermeer en om de hoek bij Rotterdam.
Hoofddorp en Purmerend ben ik gelukkig nooit geweest.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoetermeer is net zo een een kut gat als Hoofddorp en Purmerend
Ik ben bekeerd hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil ook geen zeikerd zijn, maar Utrecht is een beetje de Apple onder de steden. Mensen die er wild van zijn, zijn iedere realiteitszin uit het oog verloren en zijn blind voor tegenargumenten.
Apple.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hmmmzz,quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Van mij mag je.. als je achter mijn mailadres bent
Machtsmisbruikquote:Geregistreerd email-adres: xxxxxxxxxxx@xxxxxx.xxx
Ik heb 'm ooit wel es van je gehad.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:30 schreef Evie het volgende:
Van mij mag je.. als je achter mijn mailadres bent
Geen zin om te zoeken en makkelijkere alternatieven voorhanden.quote:
Reageren op fobo--->notificatie email. Is het technisch gezien gemailedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen zin om te zoeken en makkelijkere alternatieven voorhanden.
Ik moet de eerste vrouw nog ontmoeten die van zulke slinkse waarheden opgewonden wordt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:08 schreef HeatWave het volgende:
Reageren op fobo--->notificatie email. Is het technisch gezien gemailed.
je bent er mee getrouwd ventquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet de eerste vrouw nog ontmoeten die van zulke slinkse waarheden opgewonden wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |