koop er energy van maar dat heb k nodig om te werke okm er niet uitquote:
daar heb je eigenlijk wel een puntquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb liever dat die jongeren in de bus druk zitten te klooien dan dat ze in het vliegtuig zitten.
tiroler sletjes hosselenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:52 schreef trigt013 het volgende:
Überhaupt naar die pauper massa locaties gaan. Ik ga wel hier naartoe:
[ afbeelding ]
pssst: Dolomieten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:53 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
tiroler sletjes hosselen
20 euro? Succes om daarmee te vliegen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:47 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
met de bus op vakantie gaan naar spanje ofzoen dan heb ik het vooral over jongeren van 16-20 ofzo
te cheap om 20 euro extra neer te leggen om met het vliegtuig te kunnen
Met een auto kom je helaas alleen niet veel verder dan het mega-burgerlijke spanje of andere dergelijke uitgekauwde landen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:03 schreef A-mineur het volgende:
Gewoon met eigen auto vervoer, rij ik op 1.5/2 tanks heen. Zelfde ongv terug dus zeg ongv 200/250 euro reiskosten, daar kan een vliegticket (+autoverhuur, op locatie etc) niet tegen op. Ik heb dit soort berekeningen pas nog uitgerekend, mja als je zelf geen auto hebt, of toch niet veel rijdt dan is het waarschijnlijk wel goedkoper om te vliegen ja.
Ten eerste staat er ¤20 meer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:06 schreef Blester het volgende:
[..]
20 euro? Succes om daarmee te vliegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |