Ik wou net zeggen, dat heb je zelf geregeld.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, dat was ik zelf, nadat ik yvonne en opa.bakkebaard heb geďnformeerd over de situatie.
't is dat ik niet kan quoten wat er "achter" is gepost.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, dat was ik zelf, nadat ik yvonne en opa.bakkebaard heb geďnformeerd over de situatie.
Mods zijn de duivel, dat weet je toch wel?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't is dat ik niet kan quoten wat er "achter" is gepost.
Man, fijn dat mensen alleen maar de nadelen zien aan mods
Loop niet zo te janken johquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben op diverse fora ook mod geweest, ik ken de nadelen. Je kunt er mee omgaan of niet. Regels zijn zwart/wit maar het toepassen ervan ligt wat genuanceerder. In politietermen spreekt men van een discretionaire bevoegdheid. Je kunt een regel toepassen, maar het is geen doel op zich. Je past het toe afhankelijk van de situatie en daar was absoluut geen aanleiding toe.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij is er één iemand die zowaar weer eens in ToF komt óm te janken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Loop niet zo te janken joh. Het is gewoon opvallend, dat snap jij toch ook wel.
Nee, hoor. Ik was er een tijdje terug ook al. En dan nog, wel opvallend he, die ban nadat hij 'dood' zei voor de geinquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij is er één iemand die zowaar weer eens in ToF komt óm te janken.
Jij kent sowieso maar het halve verhaal, dus ik snap niet waar jij jouw beschuldigende vinger naar mij vandaan haalt.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het is maar internetniks aan t handje
Wat is er opvallend?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Loop niet zo te janken joh. Het is gewoon opvallend, dat snap jij toch ook wel.
Ik ga er typfouten van makenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het is maar internetniks aan t handje
Niet goedquote:
Hier alles goed Sammiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga er typfouten van maken.
Hoe is het met Markie?
Er zitten meer mods. Kan ook een andere overijverige mod zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik was er een tijdje terug ook al. En dan nog, wel opvallend he, die ban nadat hij 'dood' zei voor de gein.
Goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Niet goed?
[..]
Hier alles goed Sammie![]()
en met u ?
Dat zou kunnenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Er zitten meer mods. Kan ook een andere overijverige mod zijn.
BAMquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
D doet zoiets niet. En nu klaar ermee.
Master has spoken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar is de grote baas.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ha skatquote:
Laat ze dan ook even stoppen over lingo te praten in de vbl-scquote:
BAN!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat ze dan ook even stoppen over lingo te praten in de vbl-sc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |