tjah, jij woont ook zo dicht bij duitsland...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het niet. En ik noem mensen zo vaak nazi, ben het zelf ook zo vaak genoemd, het is maar waar je om kan noten, zeg
.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, jij woont ook zo dicht bij duitsland...
Dan nog. Dat gejank van sommige mods. Kolere zeg, trek je lolbroek aan en neem niet alles zo serieus. Zeker niet als het in een slowchat gezegd wordt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, jij woont ook zo dicht bij duitsland...
klopt. dat van markoo sloeg ook nergens opquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog. Dat gejank van sommige mods. Kolere zeg, trek je lolbroek aan en neem niet alles zo serieus. Zeker niet als het in een slowchat gezegd wordt.
Was hij ook voor 2 weken veroordeeld?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt. dat van markoo sloeg ook nergens op
nee, volgens mij 48 uur.quote:
pff, week terug ofzo.quote:
Inmiddels gevonden. Ik vraag me nu serieus af of het wel een goed idee is geweest om David mod te laten wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:41 schreef rulerofdeath het volgende:
pff, week terug ofzo.
weet niet precies. hij zei voor de gein dat ie david doodwenste ofzoiets. En dan zal wel een of andere gare mod van buiten een ban hebben aangevraagd voor Marko.
ik weet het nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inmiddels gevonden. Ik vraag me nu serieus af of het wel een goed idee is geweest om David mod te laten worden
Ik denk dat hij dat gewoon zelf heeft gedaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff, week terug ofzo.
weet niet precies. hij zei voor de gein dat ie david doodwenste ofzoiets. En dan zal wel een of andere gare mod van buiten een ban hebben aangevraagd voor Marko.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt. dat van markoo sloeg ook nergens op
Ja, want een mod kan bannen,quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat gewoon zelf heeft gedaan.
Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Echt, ben jij alleen maar teruggekomen in ToF om je gal te spuwen?
Dat idee had ik al.quote:
Maar David, ik ben echt verbouwereerd. Je ziet toch dat het geen doodsverwensing is, ondanks dat er DOOD!! in staat? Waarom toch doorgeven?quote:
Gast, ik ben degene die je heeft laten unbannen. Ik snap hebt probleem niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar David, ik ben echt verbouwereerd. Je ziet toch dat het geen doodsverwensing is, ondanks dat er DOOD!! in staat? Waarom toch doorgeven?
Nee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat idee had ik al.
Alles is weer opgelost, dus probleem lijkt me over?
Nee, dat was ik zelf, nadat ik yvonne en opa.bakkebaard heb geďnformeerd over de situatie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, ik ben degene die je heeft laten unbannen. Ik snap hebt probleem niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |