Ken je die vouwwerkjes van vroeger. Je vouwde het een paar keer, en dan werd het een spellejtes. Dan vroeg je een cijfer. En dan vouwde je hem zo vaak open en dicht als dat cijfer, En dan stonden er cijfers op de flapjes, en dan onder het flapje een stom woord.quote:Op zondag 30 december 2012 17:06 schreef DJMomo het volgende:
Hier ook weer een uitdeel moment. Zoon gaat per 1/2 naar een ander Kdv. Zijn nieuwe groep heet "kikkers" dus denk aan iets met dat thema. Ben weinig inspiratieloos, denk dat ik een uitdeelboekje van Kikker met een doosje rozijntjes oid doe. Doelgroep is 2-4 jr.
Ha goed idee... blijken er verdeurie 22 kinderen opeens op zijn groep te zitten. Hoezo moeten ze verhuizen dan ivm te weinig kinderen? grrrr. Ennieweej, die kikkerboekjes wordt me dan te prijzig (kniepert), 30 euro voor 30 boekjes (nog 8 over ook, terwijl ik zelf kikker helegaar niet leuk vind).quote:Op zondag 6 januari 2013 18:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ken je die vouwwerkjes van vroeger. Je vouwde het een paar keer, en dan werd het een spellejtes. Dan vroeg je een cijfer. En dan vouwde je hem zo vaak open en dicht als dat cijfer, En dan stonden er cijfers op de flapjes, en dan onder het flapje een stom woord.
Als je dat kan vouwen, dan heb je een kikkerbekje, oogjes erop plakken en het is een kikker.
Niks. Of je doet er een plak peperkoek in. Peperkoek wel verpakken in huishoudfolie oid.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:46 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ha goed idee... blijken er verdeurie 22 kinderen opeens op zijn groep te zitten. Hoezo moeten ze verhuizen dan ivm te weinig kinderen? grrrr. Ennieweej, die kikkerboekjes wordt me dan te prijzig (kniepert), 30 euro voor 30 boekjes (nog 8 over ook, terwijl ik zelf kikker helegaar niet leuk vind).
Maarre, mijn kop zit vol snot. Wat doe je dan verder met dat kikkerbekje?
hij komt oorspronkelijk helemaal niet van Fok!, ik heb 'm juist van een ander forum.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:23 schreef Troel het volgende:
Iemand trouwens nog de originele Fokkleurplaat bij de hand? Ik wil even proberen of ik hem als uitnodiging kan gebruiken voor het feestje van Ruben en zijn klasgenootje
Ik kwam op Pinterest dynamietstaafjes tegen, zet je er gewoon op "mijn zusje is tha bomb"quote:Op maandag 7 januari 2013 09:13 schreef MeNicole2 het volgende:
Gezocht: geboortetraktatie voor 6/7 jarigen. Moet wel iets stoers zijn want anders wil ie niet trakteren!
Heb je plaatjequote:Op maandag 7 januari 2013 11:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kwam op Pinterest dynamietstaafjes tegen, zet je er gewoon op "mijn zusje is tha bomb"
Ondanks het overweldigende gebrek aan reacties hierquote:Op zondag 6 januari 2013 16:48 schreef livelink het volgende:
Wij moesten ook weer aan de traktaties. Het wordt steeds moeilijker naarmate ze ouder worden. Het is al snel te kinderachtig.
Dit is het geworden, hopelijk valt het in de smaak
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |