Laat de foto's van E_M zijn feestje groot afdrukken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is opgegroeid met grote tetten om zich heen. Ik kan hem toch geen poster van een tietloze dame geven dan
Trekt die printer niet want er zaten wat dikke mokkels bijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat de foto's van E_M zijn feestje groot afdrukken.
Ja, je kan ook verder klikken op die sitequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is opgegroeid met grote tetten om zich heen. Ik kan hem toch geen poster van een tietloze dame geven dan
Oh, blond hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, je kan ook verder klikken op die site.
Is dat zo duur dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat idee opperde ik al. Jij twijfelde nog of je zou happen of niet![]()
Durf ook te wedden dat ik veel mooiere kan vinden maar budgettechnisch is een kant en klaar poster veel handiger
Neuh valt mee hoor.quote:
http://www.allposters.be/-sp/Shower-Posters_i8088802_.htmquote:
Beetje mannelijk iddquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://www.allposters.be/-sp/Shower-Posters_i8088802_.htm
Niet zulke hele mooie tieten, though.
Knetterkrankjorumquote:
Daar zal huppelkind heel blij mee zijnquote:
Hoe oud is hij?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik stuur mijn broertje wel op pad voor een poster denk ik.
Ben bang dat kiddo het niet tof gaat vinden als ik uitkies wat hij aan de muur gaat hangen
Mijn zoon slaat me tegen de vlakte hoor als ik dat doequote:
Plus dat die printer overuren maakt met een foto van haarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon slaat me tegen de vlakte hoor als ik dat doe
14quote:
Ik geloof dat Rival die voor me in de aanbieding heeftquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo'n mooie retro poster van een jaren '80 centrefold met een oerwoud daar beneden.
Geen mooie poster van Milla Jovovich?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dat Rival die voor me in de aanbieding heeft
Zij jou ook, alleen dan met een honkbalknuppelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen mooie poster van Milla Jovovich?
http://www.allposters.nl/-st/Milla-Jovovich-Poster_c66652_.htm
Ik zou haar zo hard geven.
Hawt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zij jou ook, alleen dan met een honkbalknuppel
Op geen van die posters komt ze echt tot haar recht. Jammer, ze is zoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen mooie poster van Milla Jovovich?
http://www.allposters.nl/-st/Milla-Jovovich-Poster_c66652_.htm
Ik zou haar zo hard geven.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:05 schreef Joysa het volgende:
Jouw bil is een krokodil, hap hap, met je krokobil!
waar ik op ging happen of niet was wat anders mutsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat idee opperde ik al. Jij twijfelde nog of je zou happen of niet![]()
Durf ook te wedden dat ik veel mooiere kan vinden maar budgettechnisch is een kant en klaar poster veel handiger
Oh, dan begreep ik het niet en ga ik nu wel ff teruglezen!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
waar ik op ging happen of niet was wat anders muts
Dat doe je goed!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Altijd leuk om mail van je werk te krijgen dat je goed werk hebt gedaan, een zeer duidelijke procesbeschrijving hebt gemaakt en dat die beter en handiger is dan de beschrijving die een collega had gemaakt![]()
I'm good
Ja tochquote:
Geen idee hoe lang het gaat duren?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wil 2jassen bestellen, 1 van stone island en 1 van burberry, maar tyfus blokkade zit er nog op
Vrijdag zeiden ze 24uurquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang het gaat duren?
Mag ik komen filmen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrijdag zeiden ze 24uur
Vandaag moest ik gewoon geduld hebben
Morgen sta ik aan de balie
Ze hebben genoeg camera's daarquote:
Dan hou ik het nieuws wel gewoon in de gaten!quote:
Ik blijf gewoon vriendelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan hou ik het nieuws wel gewoon in de gaten!
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:05 schreef Joysa het volgende:
Jouw bil is een krokodil, hap hap, met je krokobil!
Kloptquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon vriendelijk
Heb geleerd dat je met vriendelijk doen verder komt
Ik ga alleen geen bosje bloemen meenemen, want ik kan niet aan mijn geld komenquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga alleen geen bosje bloemen meenemen, want ik kan niet aan mijn geld komen
Ik schaam mij dood als ik met dat ding over straat gaquote:
En toch moet je dat binnenkort doenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik schaam mij dood als ik met dat ding over straat ga
Als ie niet uit elkaar flikkert van ellendequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch moet je dat binnenkort doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |