En wat Mur zegtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij hebt wel veel vertrouwen in mijn oog hand coördinatie op de vroege morgen.
Je kende die Turk op het Rokin?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik deed helemaal niet bij toeristen of ik iets van ze jatte
Neequote:
Gewoon doenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:59 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb zin om in de kast te kruipen en een uurtje te gaan slapen
Beter ga je niet chillen maar sporten.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:44 schreef twi het volgende:
Mensen in de sportschool die een half uur op een apparaat voor zich uit zitten te staren zonder wat te doen
Optfyfen dan!
Oh, dus daarom zat die man zo naar me te staren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter ga je niet chillen maar sporten.
[..]
Ik gok op de vaatwasser, in de keuken, met een vork.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:05 schreef Samzz het volgende:
Wtf, net stofgezogen, was opgehangen, gestreken en de vaatwasser uitgeruimd en nu ziek ik dat m'n vinger onder het bloed zit.
Ik gok het keukenmes, aangezien ik geen vorken in de vaatwasser hadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik gok op de vaatwasser, in de keuken, met een vork.
Je denkt toch niet dat je vaatwasser het bewijsmateriaal zo makkelijk laat slingeren? Die heeft hij 12 wasjes geleden achtergehouden, en zal nu nog ergens boven in het hoekje vastgeklemd zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gok het keukenmes, aangezien ik geen vorken in de vaatwasser had.
Ik moest een boertje laten. Is een heel normaal iets hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen gezeur, geen pesterijen, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...
De trutquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat je vaatwasser het bewijsmateriaal zo makkelijk laat slingeren? Die heeft hij 12 wasjes geleden achtergehouden, en zal nu nog ergens boven in het hoekje vastgeklemd zijn.
Leer mij die vaatwassers kennen. Klerelijers, allemaal.
QA?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest een boertje laten. Is een heel normaal iets hoor.
IK WIL VAN DIE DM'S AF!! Nu al
Of QA beter gezegd
Alle vrouwen zijn hetzelfde. Allemaal truttenquote:
Schakel de optie uit dan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest een boertje laten. Is een heel normaal iets hoor.
IK WIL VAN DIE DM'S AF!! Nu al
Of QA beter gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |