Settings-->overigequote:
Zei je er wat van tegen hun of uit je hier gewoon je woede?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:44 schreef twi het volgende:
Mensen in de sportschool die een half uur op een apparaat voor zich uit zitten te staren zonder wat te doen
Optfyfen dan!
Ik uit hier mijn woede, want ik ben een internetheld.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zei je er wat van tegen hun of uit je hier gewoon je woede?
Laat ze lekker, ze betalen er toch voor daar te mogen zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:44 schreef twi het volgende:
Mensen in de sportschool die een half uur op een apparaat voor zich uit zitten te staren zonder wat te doen
Optfyfen dan!
En voor mij, op bedquote:
Ja en net als dat Twi betaalt om van alle apparaten gebruik te mogen makenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laat ze lekker, ze betalen er toch voor daar te mogen zijn.
Wat maakt het nu uit of die anderen hun tijd besteden aan er nutteloos op blijven zitten of daadwerkelijk sporten, in beide gevallen kan hij ze niet gebruiken toch.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en net als dat Twi betaalt om van alle apparaten gebruik te mogen maken
Als mensen er nutteloos op zitten is het niet kunnen gebruiken nutteloos.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit of die anderen hun tijd besteden aan er nutteloos op blijven zitten of daadwerkelijk sporten, in beide gevallen kan hij ze niet gebruiken toch.
Nog nooit van een bord gehoord?quote:
Ook vrouwen vingeren op straat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:49 schreef twi het volgende:
Online zou ik alle trolleys van de wereld mee naar Rotterdam sjouwen, alle kebabtenten beroven van hun flesjes Glassex en bij alle toeristen doen alsof ik iets van ze jat, waarna ik hard weg ren.
Ik deed helemaal niet bij toeristen of ik iets van ze jattequote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:49 schreef twi het volgende:
Online zou ik alle trolleys van de wereld mee naar Rotterdam sjouwen, alle kebabtenten beroven van hun flesjes Glassex en bij alle toeristen doen alsof ik iets van ze jat, waarna ik hard weg ren.
Alsof kruimels begrijpen dat ze niet over de rand van een bord mogen komenquote:
Maar ik welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alsof kruimels begrijpen dat ze niet over de rand van een bord mogen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |