Ga je toch lekker naar het buitenlandquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie dat ze niet naar Nederland komen binnenkort. Jammer wel.
Jazeker. Heet, droog en stoffig. Bij voorkeur te beleven in de vrije natuur, met een V8 muscle car, bier, sigaretten en whisky terwijl men een zwart kostuum draagt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heeft de beste man zijn eigen weertype?
Dan ruil ik het wel om. Ik word meestal rond 7 uur wakker. Zet jij je wekker?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je voedselvergiftiging wil wel ja
Maar alleen als ik dan ontbijt op bed krijg
Jij bent mijn wekker tochquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan ruil ik het wel om. Ik word meestal rond 7 uur wakker. Zet jij je wekker?
Net als in de filmquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jazeker. Heet, droog en stoffig. Bij voorkeur te beleven in de vrije natuur, met een V8 muscle car, bier, sigaretten en whisky terwijl men een zwart kostuum draagt.
hahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
Die DM's als iemand je quote zijn echt vervelend, ik schrok net.
Bij mij staat het uitquote:
Benzin had een oplossing.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
Die DM's als iemand je quote zijn echt vervelend, ik schrok net.
Settings-->overigequote:
Zei je er wat van tegen hun of uit je hier gewoon je woede?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:44 schreef twi het volgende:
Mensen in de sportschool die een half uur op een apparaat voor zich uit zitten te staren zonder wat te doen
Optfyfen dan!
Ik uit hier mijn woede, want ik ben een internetheld.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zei je er wat van tegen hun of uit je hier gewoon je woede?
Laat ze lekker, ze betalen er toch voor daar te mogen zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:44 schreef twi het volgende:
Mensen in de sportschool die een half uur op een apparaat voor zich uit zitten te staren zonder wat te doen
Optfyfen dan!
En voor mij, op bedquote:
Ja en net als dat Twi betaalt om van alle apparaten gebruik te mogen makenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laat ze lekker, ze betalen er toch voor daar te mogen zijn.
Wat maakt het nu uit of die anderen hun tijd besteden aan er nutteloos op blijven zitten of daadwerkelijk sporten, in beide gevallen kan hij ze niet gebruiken toch.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en net als dat Twi betaalt om van alle apparaten gebruik te mogen maken
Als mensen er nutteloos op zitten is het niet kunnen gebruiken nutteloos.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit of die anderen hun tijd besteden aan er nutteloos op blijven zitten of daadwerkelijk sporten, in beide gevallen kan hij ze niet gebruiken toch.
Nog nooit van een bord gehoord?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |