quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn posts verdienen om gequote te worden
Omdat je daarvoor moet betalen.. en hij vast gratis kan reizen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:05 schreef Mystikvm het volgende:
Waarom zou je niet gewoon een los kaartje kopen als je niet in kunt checken
Halverwege uitstappen en voortdurend checken of je niet gecontroleerd gaat worden met risico op een boete is zeker geen gedoequote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat je daarvoor moet betalen.. en hij vast gratis kan reizen.
en wat als je korting hebt, moet je bewijs zien te printen enzo.. Gedoe
Ik leg alleen maar uit wat beweegredenen zouden kunnen zijn. Niet dat ik het alternatief beter vindquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Halverwege uitstappen en voortdurend checken of je niet gecontroleerd gaat worden met risico op een boete is zeker geen gedoeDan maar even 40 euro betalen, die vorder ik later wel weer terug.
Ik reageerde alleen maar omdat jouw post het verdiende om gequote te wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik leg alleen maar uit wat beweegredenen zouden kunnen zijn. Niet dat ik het alternatief beter vind
En terecht!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
Ik reageerde alleen maar omdat jouw post het verdiende om gequote te worden
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen maar omdat jouw post het verdiende om gequote te worden
quote:
quote:
allangquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
En ik wilde natuurlijk in je DMTenzij je het al uitgezet hebt
Reageert ze toch niet opquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
En ik wilde natuurlijk in je DMTenzij je het al uitgezet hebt
Heb je mijn babyface gezien?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar jouw creepiness factor is ook te hoog
Nou, ze zullen het schaamrood op de kaken hebben gehad. Stel je voor, een ongestelde vrouw! In hun kantoor!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:05 schreef MohMi het volgende:
how to create an awkward sotuation for others; in een kamer met 8 mannen laten vallen dat je ongesteld bentwat een lol
Sotuationsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:05 schreef MohMi het volgende:
how to create an awkward sotuation for others; in een kamer met 8 mannen laten vallen dat je ongesteld bentwat een lol
Dit was waarschijnlijk al opgevallen doordat je soms wat kribbig reageerde, chocola zat te vreten en elk uur naar het toilet ging.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:05 schreef MohMi het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:19 schreef WasMachinator het volgende:
Mooi begin van de vakantie, Herkansing van statistiek gehaald![]()
!
Netjes!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:19 schreef WasMachinator het volgende:
!
goed gedaan kerel, gefeli!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:19 schreef WasMachinator het volgende:
!
Uhu ik ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:20 schreef muhahaha het volgende:
Ik vermoed een technische storing met de implementatie van de quote-dm functie.
Ik niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:20 schreef muhahaha het volgende:
Dan kan iedereen het kunstje. Je moet gewoon een chip je brein in rammen en dan net zo snel gaan lezen als Johnny 'o 5!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:29 schreef mangler_fcu het volgende:
Ik heb geen zin meer!!!!!! Waarom bestaat er geen pil die je kan nemen die ervoor zorgt dat alle stof gewoon kent!!!
Kon dat maar!! Ik ben er zo klaar mee!! Ik doe gvd al 4 jaar achter elkaar examen!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kan iedereen het kunstje. Je moet gewoon een chip je brein in rammen en dan net zo snel gaan lezen als Johnny 'o 5!
Hm of les volgen zoals in de Matrix, dat het in je iris word geprojecteerd waarna je ook alles kuntquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:33 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Kon dat maar!! Ik ben er zo klaar mee!! Ik doe gvd al 4 jaar achter elkaar examen!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm of les volgen zoals in de Matrix, dat het in je iris word geprojecteerd waarna je ook alles kunt. Ik stem voor
en wederom zien we hier het belang van goede testersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:20 schreef muhahaha het volgende:
Oja jij bent tester he?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
en wederom zien we hier het belang van goede testers
geen probleem, met mijn 'my first science-kit' kan ik adhv de chemische reacties, jou een sluitend OK of NOK gevenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oja jij bent tester he?
Ik heb hier een flesje, en ik weet niet helemaal zeker of het nou echt chloroform is..Euhm, kan jij het even komen testen?
Woknok?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
geen probleem, met mijn 'my first science-kit' kan ik adhv de chemische reacties, jou een sluitend OK of NOK geven
Die test moet dan zeker wel in jullie hobbykamer/kelder worden uitgevoerd of niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:35 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb liever dat je met de reuktest start. Het resultaat daarvan zal snel duidelijkheid scheppen.
Als jij de voorkeur voor een donkere steeg hebt mag dat ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:40 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Die test moet dan zeker wel in jullie hobbykamer/kelder worden uitgevoerd of niet?
Geen van beide!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij de voorkeur voor een donkere steeg hebt mag dat ook.
Geniet ervan!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:39 schreef WasMachinator het volgende:
Klaar met werken dus eindelijk mijn vakantie inluiden met een lekker koude erdinger![]()
Thxquote:
Balen joh! Watskebeurt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:31 schreef Tinos85 het volgende:
Weer vrijgezel na relatie van ruim 5 jaar. Dat zal wennen worden.
Langzaamaan laatste maanden steeds minder gevoel van mijn kant. Vandaag besloten er een punt achter te zetten, erg lastig maar wel het beste.quote:
Vervelend joh, lijkt me heel lastig zeker na zo'n tijd! Sterkte!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:37 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Langzaamaan laatste maanden steeds minder gevoel van mijn kant. Vandaag besloten er een punt achter te zetten, erg lastig maar wel het beste.
Starttijd is dikwijls rond 8 uurquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:26 schreef shifto het volgende:
Ja maar meestal leven hier al mensen voor ik om half 10 kom aanschijten
Haha dan voel je die vleugeltjes zo hard tegen je palm aan klapperen, grappig gevoelquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:50 schreef Harajuku. het volgende:
Vrij, sorry.
En als deze vlieg nog één keer bij me in de buurt komt he![]()
Hahaha, ik heb hem lekker getennist met mijn hand, hoop dat ie koppijn heeft.
sst ne nequote:Op woensdag 11 juli 2012 10:32 schreef shifto het volgende:
Aansteller, meneer heeft voor het 1st in 30 jaar bewogen hoor!
ik was er alquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:26 schreef shifto het volgende:
Ja maar meestal leven hier al mensen voor ik om half 10 kom aanschijten
Maak eens een fotoquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:35 schreef Mystikvm het volgende:
Dag wordt wel opgefleurd door een tyfuslekker Fries meisje die in Heerenveen is ingestapt en in mijn blikveld is gaan zitten.
Stiekem doen, zo je camera onder je jas/vest/blouse/whatever comes in handy klikklik en dan postenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze komt uit Friesland. Die geloven nog dat ik dan hun ziel steel.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doe mij maar dit.quote:
Heeft ook wel wat, maar ik hou wel van sociale dansen die je overal kan doen.quote:
Ik stel altijd maar 1 vraag.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:48 schreef Skv het volgende:
Heren,
Als jullie met uitgaan met vrouwen gaan praten, stel je dan vragen en luister je dan ook naar het antwoord? Of stel je vragen puur om dr wat langer bij je te houden?
Ik heb het er net met een vriend van me over en we hebben allebei precies hetzelfde. Luisteren helemaal naar niks en dan worden vrouwen pissig dat ze alles drie keer moeten vertellen..
Ik niet. Blijf altijd wat doorvragen maar luister echt nooit. Komt ook omdat mn gehoor kut is en de muziek altijd zo hard staat. Je moet dat gesprek toch wat gaande houden op de 1 of andere manier, maar het is zo treurig om door de mand te vallen.quote:
Je kan toch ook even naar buiten lopen ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik niet. Blijf altijd wat doorvragen maar luister echt nooit. Komt ook omdat mn gehoor kut is en de muziek altijd zo hard staat. Je moet dat gesprek toch wat gaande houden op de 1 of andere manier, maar het is zo treurig om door de mand te vallen.
Ik heb geen lijstje, ik verzin altijd vanalles waar ik bij sta. En vrouwen hebben altijd van die waardeloze slappe stemmetjes. Die hoor je ook écht niet. En ik vind het ook irritant om de hele tijd te zeggen WAAAT ZEG JE NOU?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan toch ook even naar buiten lopen ofzo?
Heb vaak genoeg dat ik maar ja en amen heb geknikt of lief geglimlacht omdat ik er geen reed van verstond. en ik vind het ook niet erg als iemand de keer erna nogmaals dezelfde vraag stelt, want zelf sla ik info ook niet op.. Maar vraag niet drie x hetzelfde op een avondWerk dan een groter lijstje af
Dan moet je goed onthouden wat je dus al gevraagd hebt die avondquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:59 schreef Skv het volgende:
Ik heb geen lijstje, ik verzin altijd vanalles waar ik bij sta. En vrouwen hebben altijd van die waardeloze slappe stemmetjes. Die hoor je ook écht niet. En ik vind het ook irritant om de hele tijd te zeggen WAAAT ZEG JE NOU?
Ik heb eigenlijk geen flauw idee waar ik het over heb met vrouwen in de kroeg. Praatmodus AAN ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik zie skv al:
skv: MASTRUBEER JE?
meisje: WAT ZEG JE?
skv: IK VROEG, WAT STUDEER JE ???
Het verschilt ook heel erg aan de persoon en het moment. Zelden dat ik dezelfde gesprekken heb eigenlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:02 schreef Skv het volgende:
Ik heb eigenlijk geen flauw idee waar ik het over heb met vrouwen in de kroeg. Praatmodus AAN ofzo.
Nou, ze zeiden gisteren dat ze tussen 10.30 en 12.30 zouden overleggen vandaag. En dan vandaag of morgen laten weten. Nog niks gehoord iig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:15 schreef Cue_ het volgende:
skv.. wanneer hoor je eig wat over je solli?
nog langer wachtenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, ze zeiden gisteren dat ze tussen 10.30 en 12.30 zouden overleggen vandaag. En dan vandaag of morgen laten weten. Nog niks gehoord iig.
Feliquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:10 schreef Skv het volgende:
Ik kreeg een mail!
Ben door naar de laatste ronde. Maar de rest van de kandidaten die er gisteren waren ook. Allemaal.
Gefeliciteerd kerel! Hm allemaal? Dat is wel een beetje vreemd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:10 schreef Skv het volgende:
Ik kreeg een mail!
Ben door naar de laatste ronde. Maar de rest van de kandidaten die er gisteren waren ook. Allemaal.
Dat begrijpen wequote:Op woensdag 11 juli 2012 16:12 schreef Skv het volgende:
Ik had liever dat er een paar waren afgevallen.
Anyway, toch tof. Nog steeds perspectief.
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:10 schreef Skv het volgende:
Ik kreeg een mail!
Waarschijnlijk willen ze ons een beetje strijdbaar houden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat begrijpen we
Raar dat ze dat laten weten eigenlijk. .
Vanavond rondje met de knuppel maken?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarschijnlijk willen ze ons een beetje strijdbaar houden.
dat kon me niet meer schelen met dat loon.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:37 schreef Skv het volgende:
We bieden je een tijdelijk contract voor twee jaar. Een startsalaris van ¤ 2554,14 (schaal 10) met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Het is een fulltime baan (36 uur)
Iemand een idee wat er tegenwoordig verstaan wordt onder 'uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden'?
Denk mbt baan dat het richting auto zal gaan (nouja gewoon de benodigheden voor je werkquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:37 schreef Skv het volgende:
We bieden je een tijdelijk contract voor twee jaar. Een startsalaris van ¤ 2554,14 (schaal 10) met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Het is een fulltime baan (36 uur)
Iemand een idee wat er tegenwoordig verstaan wordt onder 'uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden'?
Redelijk standaard loon voor dergelijke functies volgens mij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:38 schreef Joysa het volgende:
dat kon me niet meer schelen met dat loon.
Lijkt mij ook redelijk standaard ja. Ik dacht dat skv van de uni af kwam.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Redelijk standaard loon voor dergelijke functies volgens mij.
Maarja met een auto gaat er gelijk al wat vanaf natuurlijk.
Geen idee... ik dacht gewoon hbo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt mij ook redelijk standaard ja. Ik dacht dat skv van de uni af kwam.
quote:
ga ik ook doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga studeren dan, niemand houd je tegen.
Erg is dat hè! Elke maand neem ik mezelf voor om minder uit te geven, mislukt iedere keer weer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee
nouja eig wel. Maar sparen lukt niet echt![]()
Vraagje, pin je alles? Ook de kleine bedragen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:49 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Erg is dat hè! Elke maand neem ik mezelf voor om minder uit te geven, mislukt iedere keer weer.
Dat idd!quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:49 schreef mangler_fcu het volgende:
Erg is dat hè! Elke maand neem ik mezelf voor om minder uit te geven, mislukt iedere keer weer.
ik wel en ik weet dat je daardoor meer geld uitgeeft. Zeker in de super. Maar vind het veels te irritant om net te weinig geld mee te hebben of echt te moeten hoofdrekenen om maar niet de kans te hebben dat je te weinig hebt bij de kassaquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:49 schreef muhahaha het volgende:
Vraagje, pin je alles? Ook de kleine bedragen?
Herkenbaar, en dan die laatste 10 cent, euhhh kut, toch maar pinnen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik wel en ik weet dat je daardoor meer geld uitgeeft. Zeker in de super. Maar vind het veels te irritant om net te weinig geld mee te hebben of echt te moeten hoofdrekenen om maar niet de kans te hebben dat je te weinig hebt bij de kassa
Als je de optie van pinnen hebt, dan maakt het betalen in cash / pin ook niet uitquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Herkenbaar, en dan die laatste 10 cent, euhhh kut, toch maar pinnen.
Ja meestal wel. Ik had vroeger altijd geld in mijn portemonnee maar sinds ik een keer beroofd ben doe ik dat niet meer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vraagje, pin je alles? Ook de kleine bedragen?
Ik pin +/- elke week 50 euro en die spendeer ik vrij. Kleding/boodschappen pin ik wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik wel en ik weet dat je daardoor meer geld uitgeeft. Zeker in de super. Maar vind het veels te irritant om net te weinig geld mee te hebben of echt te moeten hoofdrekenen om maar niet de kans te hebben dat je te weinig hebt bij de kassa
Lullig van de berovingquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:52 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ja meestal wel. Ik had vroeger altijd geld in mijn portemonnee maar sinds ik een keer beroofd ben doe ik dat niet meer.
Ik geef gewoon uit wat ik nodig heb / wil hebben / uit wil geven. En dan zie ik halverwege de maand wel hoeveel ik heb.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik pin +/- elke week 50 euro en die spendeer ik vrij. Kleding/boodschappen pin ik wel.
Ja dat was best heftig toen.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:38 schreef muhahaha het volgende:
Pensioenplan, vakantiedagen, auto, zvw.
Extra bedoel ik dan
Ik ook. Jammer dat de betalingen aan jou altijd cash moeten.quote:
Uni. En ik heb een kankergoed CV, dit is wel het hoogste wat je kan krijgen als starter met mijn studie/achtergrond en de huidige arbeidsmarkt. Hoewel ik het nog steeds niet veel geld vind eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee... ik dacht gewoon hbo.
skv??
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik ook. Jammer dat de betalingen aan jou altijd cash moeten.![]()
Salaris is bruto neem ik aan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Uni. En ik heb een kankergoed CV, dit is wel het hoogste wat je kan krijgen als starter met mijn studie/achtergrond en de huidige arbeidsmarkt. Hoewel ik het nog steeds niet veel geld vind eigenlijk.
Ik ook, schijnbaar hou ik toch wat over elke maandquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik geef gewoon uit wat ik nodig heb / wil hebben / uit wil geven. En dan zie ik halverwege de maand wel hoeveel ik heb.
Juist op momenten dat ik zuinig aan wil doen / moet doen.. gefe ik juist extra geld uit
Lijkt me wel, netto zou betekenen dat het bruto salaris over de 4000 heen gaat.quote:
En waarom is jouw CV zo goed?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:53 schreef Skv het volgende:
Uni. En ik heb een kankergoed CV, dit is wel het hoogste wat je kan krijgen als starter met mijn studie/achtergrond en de huidige arbeidsmarkt. Hoewel ik het nog steeds niet veel geld vind eigenlijk.
iets met vrouwen en kleding/schoenen etcquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook, schijnbaar hou ik toch wat over elke maand
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:53 schreef Skv het volgende:
[..]
wat is hoog? sorry, geen zin om terug te lezen op mn mobieltjequote:Op woensdag 11 juli 2012 16:53 schreef Skv het volgende:
[..]
2500 brutoquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
wat is hoog? sorry, geen zin om terug te lezen op mn mobieltje
Euh, ik heb ervaring opgedaan in commissiewerk, een bestuursjaar gedaan bij een studentenvereniging, twee keer in het buitenland gezeten voor langere tijd voor onderzoek, heb twee eigen bedrijfjes en sta ruim een 8 gemiddeld voor mn master. Plus nog wat communicatiecursussen en Engelscursussen enzo. En wat vrijwilligerswerk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En waarom is jouw CV zo goed?
Wacht maar totdat je het daadwerkelijk krijgt, dan vind je het gelijk niets meer
Ik vind het normaal gezien zijn achtergrond.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is ook echt geen slecht startersloon
Wat moet je allemaal doen in zon bestuursjaar dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Euh, ik heb ervaring opgedaan in commissiewerk, een bestuursjaar gedaan bij een studentenvereniging, twee keer in het buitenland gezeten voor langere tijd voor onderzoek, heb twee eigen bedrijfjes en sta ruim een 8 gemiddeld voor mn master. Plus nog wat communicatiecursussen en Engelscursussen enzo. En wat vrijwilligerswerk.
Bedrijven selecteren vooral op bestuurservaring, buitenlandervaring en cijfers.
dat heb ik nu ook als instapsalaris. ik wil zeker nog omhoog dit jaar als ze tevreden zijn over mn werk, maar als je bedenkt dat ik hiervoor voor 1950 mn bed uitkwam, ben ik al best blijquote:
Ja, maar wel boven modaal.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het normaal gezien zijn achtergrond.
En secundaire shit?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
dat heb ik nu ook als instapsalaris. ik wil zeker nog omhoog dit jaar als ze tevreden zijn over mn werk, maar als je bedenkt dat ik hiervoor voor 1950 mn bed uitkwam, ben ik al best blij
Het zegt wel iets over je. Maar bij dergelijke startersfuncties maakt het volgens mij niet heel veel uit. Aangezien je maar net in hun plaatje moet passen.. Anders zou je al die tests niet ook nog eens hoeven te doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Euh, ik heb ervaring opgedaan in commissiewerk, een bestuursjaar gedaan bij een studentenvereniging, twee keer in het buitenland gezeten voor langere tijd voor onderzoek, heb twee eigen bedrijfjes en sta ruim een 8 gemiddeld voor mn master. Plus nog wat communicatiecursussen en Engelscursussen enzo. En wat vrijwilligerswerk.
Bedrijven selecteren vooral op bestuurservaring, buitenlandervaring en cijfers.
Ach mijn instapsalaris was 1300 brutoquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
dat heb ik nu ook als instapsalaris. ik wil zeker nog omhoog dit jaar als ze tevreden zijn over mn werk, maar als je bedenkt dat ik hiervoor voor 1950 mn bed uitkwam, ben ik al best blij
haha idd, same herequote:Op woensdag 11 juli 2012 16:58 schreef MohMi het volgende:
Het weegt wel mee, misschien niet bij de overheid maar wel in het bedrijfsleven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zegt wel iets over je. Maar bij dergelijke startersfuncties maakt het volgens mij niet heel veel uit. Aangezien je maar net in hun plaatje moet passen.. Anders zou je al die tests niet ook nog eens hoeven te doen.
Oei, dat is niet echt heel veel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach mijn instapsalaris was 1300 bruto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ofc vakantiegeld, bedrijfsbonus, afdelingsbonus en individuele performance bonus in december, dat dan weer wel.quote:
Vereniging met 450 leden draaiende houden, financieel verantwoordelijk voor EUR 200.000, organisatie van evenementen, zorgen dat de boel blijft lopen, commissies aansturen, vereniging uitdragen extern, promotie.. Veel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal doen in zon bestuursjaar dan?
Ik zeg niet dat niet niet meeweegtquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:00 schreef muhahaha het volgende:
Het weegt wel mee, misschien niet bij de overheid maar wel in het bedrijfsleven.
Was 11 jaar geleden. Jij bent gestegen dit jaar?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oei, dat is niet echt heel veel.
Ik zit nu op 2200, maar dan zonder verder iets, geen pensioen, reiskostenvergoeding, minimum aan vakantiedagen etc.
Dit jaar een vaste aanstelling bemachtigd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was 11 jaar geleden. Jij bent gestegen dit jaar?
Feli manquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit jaar een vaste aanstelling bemachtigd.
Euh, de eerste selectierondes zijn juist alleen maar gericht op je CV. Heb je geen bestuursjaar gedaan? Jammer dan. Zijn je cijfers te slecht? Jammer dan. Niet in het buitenland gezeten? Jammer dan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zegt wel iets over je. Maar bij dergelijke startersfuncties maakt het volgens mij niet heel veel uit. Aangezien je maar net in hun plaatje moet passen.. Anders zou je al die tests niet ook nog eens hoeven te doen.
Dankje.quote:
Maar ze komen nevernooitmeer van je af. Das tof.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Wel het loon dat bij dit bedrijf voor starters is, terwijl ik hier al 2 jaar fulltime zit.
Te laag begonnen of neit gestegen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
Dankje.![]()
Wel het loon dat bij dit bedrijf voor starters is, terwijl ik hier al 2 jaar fulltime zit.
Jaarcontract.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Maar ze komen nevernooitmeer van je af. Das tof.
wat had je hier voor dan.. 0 uren?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jaarcontract.Dus dat kan nog prima.
Baas.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:05 schreef Mystikvm het volgende:
Ik verdien 3100 bruto op basis van 40 uur. Ben 26. Dit is instap in mijn functie. Als ik dit zo lees ben ik een grootverdiener.
Dat is zeker netjesquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:05 schreef Mystikvm het volgende:
Ik verdien 3100 bruto op basis van 40 uur. Ben 26. Dit is instap in mijn functie. Als ik dit zo lees ben ik een grootverdiener.
Doe mij dat ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:05 schreef Mystikvm het volgende:
Functioneel Beheer, en een stuk projectmanagement.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is zeker netjes![]()
Wat voor werk doe je eig dan?
Je kan volgens mij halfjaarlijk/jaarlijks met zo'n 300 stijgen dacht ik.. wat ik om me heen hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Doe mij dat ofzo.
Maar wat ik al hoorde is dat ze je vanuit dit traineeship zsm het management in willen werken. En dan ga je hard omhoog. Dus twee jaar investeren en weinig verdienen en dan knallen. Daar ga ik voor.
MIjn vorige traineeship (waar ik in de laatste ronde er uit ging) bood maar 2200..
En alsnog 1200 kandidaten voor 35 plekken.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:09 schreef Harajuku. het volgende:
Hey Myst, ik zet je op de reservelijst ok
Jouw plafond ligt veel hoger. Gouden bergen man!quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Doe mij dat ofzo.
Maar wat ik al hoorde is dat ze je vanuit dit traineeship zsm het management in willen werken. En dan ga je hard omhoog. Dus twee jaar investeren en weinig verdienen en dan knallen. Daar ga ik voor.
MIjn vorige traineeship (waar ik in de laatste ronde er uit ging) bood maar 2200..
En alsnog 1200 kandidaten voor 35 plekken.
Zullen we vast inneuken?quote:
Nu je mijn Skvtje inpikt niet meerquote:
jij bent werkloosquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:14 schreef Skv het volgende:
Huuuhuuuuuur. Sta ik alweer lager dan eerstens?
Goeie wel ja, als zelfs ík werk heb gevonden.quote:
skv is telkens nét niet goed genoeg.. hmmquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goeie wel ja, als zelfs ík werk heb gevonden.
quote:
Fulltime?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu je mijn Skvtje inpikt niet meer
Maar whateveeer, ik ga die lijst toch niet gebruiken, morgen doen Crutch en ik het twee maanden
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:17 schreef Murdera het volgende:
[..]Hij betekende niets voor me schatje! Jij bent mijn wereld.
Dubbele win, nu sta ik ook weer op hara's reservelijst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me occupy your mind
As you do mine
Hij speelt hier de underdog, maar ondertussen heeft hij een nieuwe fokster elke dag van de week.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:26 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe weet jij geen chick te vinden en te schaken met al je feestjes
Zit weinig interessants bijquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:26 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij speelt hier de underdog, maar ondertussen heeft hij een nieuwe fokster elke dag van de week.
WM, wil je wel graag een vriendin?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:26 schreef Harajuku. het volgende:
Aardig in de richting jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:36 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, als je dat hier zo leest wil hij volgens mij best een chick om eens mee op de bank te zitten wanneer hij niet naar een feestje gaat.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
dan is haras vraag terechtgeef es antwoord!
quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
En de enige interessante is een no go
ah is nog van voor je tijdquote:
Nog steeds? Hoe lang hadden die ook alweer, niet zo lang toch? En hoe lang is het uit en wie maakte het uit?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
En de enige interessante is een no go
ja, ik heb het gevoel dat hij niet over der heen is..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nog steeds? Hoe lang hadden die ook alweer, niet zo lang toch? En hoe lang is het uit en wie maakte het uit?
Mmm ja dat's kut inderdaad..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ah is nog van voor je tijd
in t kort, ik begon een chick leuk te vinden en zij mij ook maar is de ex van een goede vriend en hij vond t niet zo tof..
Dat is al zeven maanden. Als je hem aan een nieuwe helpt heb je vast ook meer kans op zijn exquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja, ik heb het gevoel dat hij niet over der heen is..
ruim een jaar, sinds januari uit en zij was degene die het uitmaakte
goed ideequote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is al zeven maanden. Als je hem aan een nieuwe helpt heb je vast ook meer kans op zijn ex
Ik zou echt schijt hebben aan die 'regels' dat je het niet met de ex van je beste vriend mag doen, zeker als het al zeven maanden uit is. Er is een grens tussen begrip hebben voor een situatie en 'get over it, already!'quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja, ik heb het gevoel dat hij niet over der heen is..
ruim een jaar, sinds januari uit en zij was degene die het uitmaakte
die grens is er voor jou en anderen die je mening delenquote:Op donderdag 12 juli 2012 07:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou echt schijt hebben aan die 'regels' dat je het niet met de ex van je beste vriend mag doen, zeker als het al zeven maanden uit is. Er is een grens tussen begrip hebben voor een situatie en 'get over it, already!'
Ach, in mijn omgeving is er nog nooit een vriendschap stukgelopen op deze situaties. Vrienden blijven vaak toch gewoon vrienden, maakt niet uit wat er gebeurt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
die grens is er voor jou en anderen die je mening delenik sta echter toch aan de andere kant; als je beste mattie er duidelijk nog niet overheen is, zou ikzelf altijd voor de bro gaan ipv de ho.
beste oplossing lijkt mij toch wat hara zei; fix da bro some clam
Dat inderdaad. Zeker als de ander ook echt toegeeft het wel lastig te vinden en niet heel fijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
die grens is er voor jou en anderen die je mening delenik sta echter toch aan de andere kant; als je beste mattie er duidelijk nog niet overheen is, zou ikzelf altijd voor de bro gaan ipv de ho.
Anti-climax. Plus germanisme gespot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:37 schreef Skv het volgende:
Ik heb hurr een WA gestuurd..
Verder wilde ik gaan zeuren over iets, maar het is me ontschoten welk karbonkel van een gedachte zich in mijn hersenpan had genesteld op zoek naar een uitweg op het wereldwijde web om daar te mengen met de gespuide gedachten van overige individuen die allicht middels een reactie mijn gemoedsrust tot bedaren zouden kunnen brengen. Hypothetisch gezien dan.
Maar ik weet t niet meer.
Eerder vond je dergelijke verhalen niet erg .. toch?quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:45 schreef Skv het volgende:
Oh ik weet het alweer, exlief liep op te scheppen dat ze gisteren een slaapfeestjedate ofzo had met een gast waar ze al eens mee had geneukt voordat ze met mij kreeg.en toen ging ze opscheppen dat hij tandheelkunde en filosofie doet en dingen voor de VN deed. Datkanikallemaalniet
Fucking na-relatieconcurrentie.
Maar jij neukt toffe mensen, dat doet zij niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:45 schreef Skv het volgende:
Oh ik weet het alweer, exlief liep op te scheppen dat ze gisteren een slaapfeestjedate ofzo had met een gast waar ze al eens mee had geneukt voordat ze met mij kreeg.en toen ging ze opscheppen dat hij tandheelkunde en filosofie doet en dingen voor de VN deed. Datkanikallemaalniet
quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:47 schreef Cue_ het volgende:
krijgen een mailtje over dat het in/uitschakelen van het alarm niet altijd goed gaat.. mbt de verschillende zones en dat er niet altijd wordt gekeken of iedereen weg is.
Gister heb ik het alarm voor mijn afdeling erop gezet ..
zal het aan elkaar gelinkt zijn?
Kan hij Plato's allegorie van de grot praktisch aan haar uitleggen terwijl ze in bed bezig zijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 08:45 schreef Skv het volgende:
Gvd moh, wat ben je toch een heerlijke baas.quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, maar toen ging ze er niet over op lopen scheppen. Ik vind ook wel dat ze dat gewoon moet doen, maar ik vind het wel kut.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerder vond je dergelijke verhalen niet erg .. toch?
Ik neuk nooit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar jij neukt toffe mensen, dat doet zij niet.
Ik heb geeeeen idee.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:48 schreef Skv het volgende:
![]()
Paar collegae wat lastige uurtjes bezorgd, cue?
Nee, maak ik me niet druk om, ik vraag me alleen af waarom die informatie met mij wordt gedeeld. Fucking irrelevant en ik voel me er niet beter door. Misschien wil ze laten zien wat ze allemaal nog wel niet kan regelen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kan hij Plato's allegorie van de grot praktisch aan haar uitleggen terwijl ze in bed bezig zijn
Serieus, maak jij je echt druk om wat iemand anders kan of aan bezittingen heeft? Als hem dat meer waard maakt dan jou dan mankeert er echt iets aan haar.
Ja nee jij slet jij.quote:
Volgens mij wil ze het gewoon met iemand delen en staat ze er niet bij stil dat jij dit wel eens vervelend kunt vinden. Ik schep ook graag op over mijn vriendin, dan sta ik er ook niet bij stil of anderen dat misschien vervelend vinden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, maak ik me niet druk om, ik vraag me alleen af waarom die informatie met mij wordt gedeeld. Fucking irrelevant en ik voel me er niet beter door. Misschien wil ze laten zien wat ze allemaal nog wel niet kan regelen.
Of ze is net als ik.. Omdat ze het meemaakt vertelt ze het zonder er echt iets mee te bedoelen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:52 schreef Skv het volgende:
Nee, maak ik me niet druk om, ik vraag me alleen af waarom die informatie met mij wordt gedeeld. Fucking irrelevant en ik voel me er niet beter door. Misschien wil ze laten zien wat ze allemaal nog wel niet kan regelen.
Sandra? DURF JIJ TE PRATEN OVER SANDRA? DIE VUIGE SNOL MET WIE IK JE ALTIJD TOEVALLIG TEGELIJK NAAR DE WC ZIE GAAN?quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja nee jij slet jij.
Ik zag je wel met dat gemompel in de wandelgangen met Hurrr.
En maar naar haar borsten kijken, hé?
ZIJN DIE VAN MIJ NIET MOOI GENOEG VOOR JE? DAT JE ME ZOVEEL PIJN MOET DOEN DOOR ZO OPEN MET ANDERE TE FLIRTEN? HOE DENK JE DAT ÍK ME DAAR OVER VOEL?!MAAKT DAT JE UBERHAUPT NOG UIT? HET VIEL SANDRA OOK AL OP DAT JE DAT DEED, ZO ERG IS HET INMIDDELS
VROEGER WAS JE ZO LIEF EN TEDER EN NU SPUUG JE GEWOON WAT SLIJM OP MIJN BIPS VOOR JE ME NEEMT.![]()
Dat zou best wel eens kunnen. Ze zei ook iets van: Ja en toen hadden we afgesproken en gingen we als date kiezen vullen en dat was heel leuk en moeilijk hihihihihi.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze het gewoon met iemand delen en staat ze er niet bij stil dat jij dit wel eens vervelend kunt vinden. Ik schep ook graag op over mijn vriendin, dan sta ik er ook niet bij stil of anderen dat misschien vervelend vinden.
Ik wil je dat ook wel vertellen hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of ze is net als ik.. Omdat ze het meemaakt vertelt ze het zonder er echt iets mee te bedoelen.
Er werd mij onlangs verteld door een scharrel/vriend dat ik het toch wel vaak over andere jongens had:$
Net alsof me dat boeit bij jouquote:Op donderdag 12 juli 2012 08:57 schreef Mystikvm het volgende:
Ik wil je dat ook wel vertellen hoor.
Je hebt het vaak over andere jongens. ANDERE jongens!
Ik snap nooit zo goed waarom je dingen over dates met je ex zou willen delen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen. Ze zei ook iets van: Ja en toen hadden we afgesproken en gingen we als date kiezen vullen en dat was heel leuk en moeilijk hihihihihi.
Ik zie dan direct zo'n vieze Duitser met zo'n foute stethoscoop mijn ex op alle mogelijke en mogelijke manieren uithollen. Net als in de filmpjesKRIJG DE KANKER, BEELDVORMING.
Toffe datequote:Op donderdag 12 juli 2012 08:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen. Ze zei ook iets van: Ja en toen hadden we afgesproken en gingen we als date kiezen vullen en dat was heel leuk en moeilijk hihihihihi.
Ik zie dan direct zo'n vieze Duitser met zo'n foute stethoscoop mijn ex op alle mogelijke en mogelijke manieren uithollen. Net als in de filmpjesKRIJG DE KANKER, BEELDVORMING.
Ligt eraan wat voor band je nog met diegene hebt he. Is het meer richting vriendschappelijk dan kan het best zijn dat het er gewoon uitfloept zonder het besef dat het je ex is en dat diegene het liever niet hoort.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom je dingen over dates met je ex zou willen delen.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toffe dateBijna net zo leuk als samen resoluties voor de VN Veiligheidsraad schrijven...Oh wacht!
Ik spreek mijn ex op z'n minst wekelijks, maar meestal vaker. Gaan nog samen op vakantie enzo. Gaat gewoon heel goed.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom je dingen over dates met je ex zou willen delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |