quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn posts verdienen om gequote te worden
Omdat je daarvoor moet betalen.. en hij vast gratis kan reizen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:05 schreef Mystikvm het volgende:
Waarom zou je niet gewoon een los kaartje kopen als je niet in kunt checken
Halverwege uitstappen en voortdurend checken of je niet gecontroleerd gaat worden met risico op een boete is zeker geen gedoequote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat je daarvoor moet betalen.. en hij vast gratis kan reizen.
en wat als je korting hebt, moet je bewijs zien te printen enzo.. Gedoe
Ik leg alleen maar uit wat beweegredenen zouden kunnen zijn. Niet dat ik het alternatief beter vindquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Halverwege uitstappen en voortdurend checken of je niet gecontroleerd gaat worden met risico op een boete is zeker geen gedoeDan maar even 40 euro betalen, die vorder ik later wel weer terug.
Ik reageerde alleen maar omdat jouw post het verdiende om gequote te wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik leg alleen maar uit wat beweegredenen zouden kunnen zijn. Niet dat ik het alternatief beter vind
En terecht!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
Ik reageerde alleen maar omdat jouw post het verdiende om gequote te worden
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen maar omdat jouw post het verdiende om gequote te worden
quote:
quote:
allangquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
En ik wilde natuurlijk in je DMTenzij je het al uitgezet hebt
Reageert ze toch niet opquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
En ik wilde natuurlijk in je DMTenzij je het al uitgezet hebt
Heb je mijn babyface gezien?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar jouw creepiness factor is ook te hoog
Nou, ze zullen het schaamrood op de kaken hebben gehad. Stel je voor, een ongestelde vrouw! In hun kantoor!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:05 schreef MohMi het volgende:
how to create an awkward sotuation for others; in een kamer met 8 mannen laten vallen dat je ongesteld bentwat een lol
Sotuationsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:05 schreef MohMi het volgende:
how to create an awkward sotuation for others; in een kamer met 8 mannen laten vallen dat je ongesteld bentwat een lol
Dit was waarschijnlijk al opgevallen doordat je soms wat kribbig reageerde, chocola zat te vreten en elk uur naar het toilet ging.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:05 schreef MohMi het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:19 schreef WasMachinator het volgende:
Mooi begin van de vakantie, Herkansing van statistiek gehaald![]()
!
Netjes!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:19 schreef WasMachinator het volgende:
!
goed gedaan kerel, gefeli!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:19 schreef WasMachinator het volgende:
!
Uhu ik ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:20 schreef muhahaha het volgende:
Ik vermoed een technische storing met de implementatie van de quote-dm functie.
Ik niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:20 schreef muhahaha het volgende:
Dan kan iedereen het kunstje. Je moet gewoon een chip je brein in rammen en dan net zo snel gaan lezen als Johnny 'o 5!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:29 schreef mangler_fcu het volgende:
Ik heb geen zin meer!!!!!! Waarom bestaat er geen pil die je kan nemen die ervoor zorgt dat alle stof gewoon kent!!!
Kon dat maar!! Ik ben er zo klaar mee!! Ik doe gvd al 4 jaar achter elkaar examen!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kan iedereen het kunstje. Je moet gewoon een chip je brein in rammen en dan net zo snel gaan lezen als Johnny 'o 5!
Hm of les volgen zoals in de Matrix, dat het in je iris word geprojecteerd waarna je ook alles kuntquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:33 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Kon dat maar!! Ik ben er zo klaar mee!! Ik doe gvd al 4 jaar achter elkaar examen!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm of les volgen zoals in de Matrix, dat het in je iris word geprojecteerd waarna je ook alles kunt. Ik stem voor
en wederom zien we hier het belang van goede testersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:20 schreef muhahaha het volgende:
Oja jij bent tester he?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
en wederom zien we hier het belang van goede testers
geen probleem, met mijn 'my first science-kit' kan ik adhv de chemische reacties, jou een sluitend OK of NOK gevenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oja jij bent tester he?
Ik heb hier een flesje, en ik weet niet helemaal zeker of het nou echt chloroform is..Euhm, kan jij het even komen testen?
Woknok?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
geen probleem, met mijn 'my first science-kit' kan ik adhv de chemische reacties, jou een sluitend OK of NOK geven
Die test moet dan zeker wel in jullie hobbykamer/kelder worden uitgevoerd of niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:35 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb liever dat je met de reuktest start. Het resultaat daarvan zal snel duidelijkheid scheppen.
Als jij de voorkeur voor een donkere steeg hebt mag dat ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:40 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Die test moet dan zeker wel in jullie hobbykamer/kelder worden uitgevoerd of niet?
Geen van beide!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij de voorkeur voor een donkere steeg hebt mag dat ook.
Geniet ervan!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:39 schreef WasMachinator het volgende:
Klaar met werken dus eindelijk mijn vakantie inluiden met een lekker koude erdinger![]()
Thxquote:
Balen joh! Watskebeurt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:31 schreef Tinos85 het volgende:
Weer vrijgezel na relatie van ruim 5 jaar. Dat zal wennen worden.
Langzaamaan laatste maanden steeds minder gevoel van mijn kant. Vandaag besloten er een punt achter te zetten, erg lastig maar wel het beste.quote:
Vervelend joh, lijkt me heel lastig zeker na zo'n tijd! Sterkte!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:37 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Langzaamaan laatste maanden steeds minder gevoel van mijn kant. Vandaag besloten er een punt achter te zetten, erg lastig maar wel het beste.
Starttijd is dikwijls rond 8 uurquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:26 schreef shifto het volgende:
Ja maar meestal leven hier al mensen voor ik om half 10 kom aanschijten
Haha dan voel je die vleugeltjes zo hard tegen je palm aan klapperen, grappig gevoelquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:50 schreef Harajuku. het volgende:
Vrij, sorry.
En als deze vlieg nog één keer bij me in de buurt komt he![]()
Hahaha, ik heb hem lekker getennist met mijn hand, hoop dat ie koppijn heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |