Belgie ook wel, al zijn dat meer rockfestivals.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alle buitenlanders komen juist voor Festivals naar Nederland. Volgens mij heeft geen één land met zo'n weinig aantal inwoners zoveel feesten.
Mwah, lowlands lijkt mij nog wel tof eigenlijkquote:
Rock Werchter voor de grote bands, Pukkelpop is rock/dance en een vleugje hiphop, Dour is meer dance dan rock en dan heb je nog de Lokerse feesten en zo'n heel groot dancefestival. Ben effe de naam kwijt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Belgie ook wel, al zijn dat meer rockfestivals.
Kweenie. Zit wel een heel ander publiek dan decibel enz. Minder van die patsers .quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah, lowlands lijkt mij nog wel tof eigenlijk
Tommorowlandquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Rock Werchter voor de grote bands, Pukkelpop is rock/dance en een vleugje hiphop, Dour is meer dance dan rock en dan heb je nog de Lokerse feesten en zo'n heel groot dancefestival. Ben effe de naam kwijt.
Met je vriendinquote:
Lowlands is wel tof ja. 3x geweest, lekker sfeertje.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah, lowlands lijkt mij nog wel tof eigenlijk
Kan op Lowlands ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar ik wil niet in zo'n gare tent man
Dour hadden we gewoon een caravan mee
Heloef vrijdag ontmoetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En een dikke neger. Hij gaat als een jongen en komt terug als man.
Dat zeker.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heloef vrijdag ontmoet
Best een toffe gast
ja kanker had ik laatst niet gekregen dus dan maar oldskool voor de aids gaanquote:
Weet niet trouwens of ik er zaterdag ook bij ben, zit denk ik in Amersfoortquote:
kankah dat hebben ze alleen in Den Haagquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja kanker had ik laatst niet gekregen dus dan maar oldskool voor de aids gaan
Weenie, zal wel stappen worden ook. Geen idee waar maar mono is erbij, sowieso goud.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet trouwens of ik er zaterdag ook bij ben, zit denk ik in Amersfoort
Tot hoelaat blijven jullie daar?
Heb je daar ook een bron bij, geloof namelijk geen kanker meer van wat je allemaal uitkraamt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
kankah dat hebben ze alleen in Den Haag
Die gaat om 18uur al wegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weenie, zal wel stappen worden ook. Geen idee waar maar mono is erbij, sowieso goud.
Wat boeit een tentje nou op een festival? Zolang je luchtbed maar hard blijftquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar ik wil niet in zo'n gare tent man
Dour hadden we gewoon een caravan mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |