Verdiende loon.quote:
Only in Russiaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar hadden we het laatst over toch? Heb ik paar dagen geleden ook gezien![]()
Die jongen die opgehaald word door zijn pa die zijn moeder heeft vermoord en net vrij is
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:09 schreef RensAjacied het volgende:
Die jongen van 13 had trouwens wel een toffe vader. "Waar is mama?" Ja die heb ik net vermoord
.
En dan dat kind nog bij die vader laten wonen![]()
![]()
Als je jezelf doodschiet ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:58 schreef DeParo het volgende:
Als je voor de trein springt is het snel gebeurd de kans wat minder groot dat je lijdt.
Kogel door je kop ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:58 schreef DeParo het volgende:
Als je voor de trein springt is het snel gebeurd de kans wat minder groot dat je lijdt.
Deze had ik toevallig gevonden op Twitterquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:00 schreef Caland het volgende:
Waar kijk je eigenlijk voor die 9gag zooi? Ik kan dat nooit zien daar.
Cyanidepil + de kogel is 100% succes. Vraag oom Adolf maar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:00 schreef Doublepain het volgende:
Nee hoor, vaak zie je nog berichten dat ze nog leven
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee hoor, vaak zie je nog berichten dat ze nog leven
Alleen bij de kk domme mensen ja.quote:
Inderdaad, gewoon vergif pil innemen en pistool in je bek douwen. Schieten en klaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Alleen bij de kk domme mensen ja.
Maar als je vindt dat je de dood je toekomt door je slechte leeftijl en hoe je je omgeving hebt behandeld, verdien je dan wel een snelle dood? Zo en met deze extra kolen op het vuurtje ga ik eens pleite.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:58 schreef DeParo het volgende:
Een mens heeft zelfs met een harpoen door zijn kop overleeft hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Alleen bij de kk domme mensen ja.
Als je echt 100% succes rate wilt hebben, moet je hem schieten achter je nek, tegen de kleine hersenen aan. In je mond en omhoog richten is ook 100% .quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon vergif pil innemen en pistool in je bek douwen. Schieten en klaar.
Maar dat kan je die machinist niet aandoen man! Dan maar even lijden aan de strop.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar je moet dat nog kopen + een wapen kopen met kogels. Treintje is 2km lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |