jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat vuurwerk incident nog bestraft eigenlijk tegen Utrecht?
Mijn stem heb je alvast.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:17 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga de politiek denk ik in, dit kan niet meer
Die Duitsers zijn gewoon relaxed en sportiefquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
Waar zij Roemer het dan, dat er in duitsland geen rellen zijn?
Leuk fabeltje.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die Duitsers zijn gewoon relaxed en sportief
Er staat zij. Oude quotequote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dafuq?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:14 schreef Karzai het volgende:
Naja laat ik het zo zeggen ik wil er gewoon voor betalen. bereken het maar door in het kaartje
Tis toch te zot voor woorden
Caland mist hier een voorzet oh oh oh die zal morgen balen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. In Engeland gebeuren er ook nog veel dingen, alleen niet meer in het stadion.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
Hey maar jongens, in Duitsland gebeurt nooit wat hoor.
Waren het dit jaar ook geen Koln supporters die supportersbussen tegenhieldenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
Hey maar jongens, in Duitsland gebeurt nooit wat hoor.
Ja. Na de degradatiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waren het dit jaar ook geen Koln supporters die supportersbussen tegenhielden
Gebeurt daar meer dan hier joh. In Nederland gebeurt echt geen fuck meer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dat is daar bijna ieder weekend, ook bij treinen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En bezuinigen doe je door dingen nog duurder te maken?? Juist ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik denk er gewoon zo over, iedereen moet bezuinigen
Politie heeft wel iets beters te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |