Whahahaquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
Bella, CtE is begonnen aan hun derde album
Wat dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:37 schreef Kally het volgende:
Ik had trouwens met True Blood wel even een wtf moment met die baas van haar
Zo'n onverwachte wending in het verhaal ineens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:41 schreef Kally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Ik ben daar nog niet, ben benieuwd.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Kally?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, is goed. Weet je de specs van de pc? En willen ze Minecraft online spelen of ook andere dingen?
Ik herken hem bijna niet. Is dat de zanger?quote:
Ja? Oh ik miste hem evenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
KallyyyJa, die heeft hij nodig in de buurt als voorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komen er later nog meer die dat kunnen, is weer een zijdelings verhaal erin
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ja, rechtermuisknop op deze computer -> eigenschappen / properties -> en dan kijken wat er staat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja? Oh ik miste hem even
Specs van de PC????????
Die kijk ik wel een keer met vriendje dan, alleen durf k nie en zodra er vampiers komen moppert Ron over Twilightquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Serie over een meisje in het zuiden van Amerika die in aanraking komt met vampieren, en allerlei anderen dingen.
Sowieso vrij nieuw, ik ga even kijken, zit nu op laptop, even denken net een jaar oudquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, rechtermuisknop op deze computer -> eigenschappen / properties -> en dan kijken wat er staat.
Als dat niet lukt, hoe oud is hij?
Hij is echt het zonnetje in huisquote:
Geen idee, wel zonde als z'n haar er af isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik herken hem bijna niet. Is dat de zanger?
Ik stond in een rij met auto's in de regen. Mijn ruitenwissers konden het niet aanquote:
Erg hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:48 schreef Renesite het volgende:
Okeeee dat wordt dus bedoeld met die DMs
Wolkbreukje?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik stond in een rij met auto's in de regen. Mijn ruitenwissers konden het niet aan
Hou die boi van je eens in bedwang met z'n goedemorgenwensen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:48 schreef Renesite het volgende:
Okeeee dat wordt dus bedoeld met die DMs
Wat de fuck hij doet in dat naaktheidtopic... IK WIL HET NIET WETENquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hou die boi van je eens in bedwang met z'n goedemorgenwensen.
Zich kapot te lachen denk ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat de fuck hij doet in dat naaktheidtopic... IK WIL HET NIET WETEN
Geen ideequote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Guess so.
Waar kan ik dat gebeuren uitzetten?
Ja ook zoietsquote:
Dat ging bij mij nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon bij Settings. Kan ook via de Quote-dms zelf.
Betere anticonceptie dan dat hele spiraaltjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat de fuck hij doet in dat naaktheidtopic... IK WIL HET NIET WETEN
Been there. done that.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo hee, zweten. Helaas de badkamer bezet.
haaai vaduzjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo hee, zweten. Helaas de badkamer bezet.
god dat zei ik van het weekend nog tegen renequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:23 schreef Kally het volgende:
Dat ruimen is zo lekker
Nog even en ik ben helemaal leeg
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
god dat zei ik van het weekend nog tegen rene
[..]
Die ga ik kijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:29 schreef roos85 het volgende:
[Docu] Hoe vrouwen hun plek op de Spelen veroverden
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |