Alhoewel, vrouwen en uitverkoop...quote:Op maandag 9 juli 2012 21:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen![]()
Ware worsteling bij de biefstukken natuurlijk![]()
Daarna gaan de vrouw met de meeste besjes en de man met het grootste stuk vlees samen naar huis natuurlijk
Ik ben niet veel geweest de laatste twee weken en ik kom zelden buitenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had het over de meeste mensen die momenteel veel in de sc aanwezig zijn, zoals o.a. steven, samzz, huppel en miauw
Ondergewicht nee dat is niet sexyquote:
Tuin-, dakterras-,jaccuzzi- en sauna-autistquote:Op maandag 9 juli 2012 22:00 schreef VacaLoca het volgende:
Ik zou wel graag een dakterrasautist willen zijn.
Maar beide heb ik niet
Misschien als ze een pens hebben die 30 cm uitsteekt, die zie je bij vollere vrouwen ook gewoon goed zitten, maar de beginnetjes zie je zelfs bij slanke dames niet altijd.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Per definitie JUIST wel!
Het zijn de uitzonderingen waar jij het over hebt samzz
Bewijs maarquote:Op maandag 9 juli 2012 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Neuh.
[..]
Nein man, ik ben geen autist
Dus ik ben wel een zolderautistquote:Op maandag 9 juli 2012 21:57 schreef [url=httpi://forum.fok.nl/user/profile/212761]magnetronkoffie[/url] het volgende:
[..]
Ik had het over de meeste mensen die momenteel veel in de sc aanwezig zijn, zoals o.a. steven, samzz, huppel en miauw
Ik heb geen zolderquote:Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Niks mis met zolders, gewoon vol knallen met plantjes toch
Juist niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus ik ben wel een zolderautist
Gast enige reden waarom ik er veel kom is dat 150planten nou eenmaal veel verzorging nodig hebben
Ik heb wel een zolder, die staat nu vol met troepquote:Op maandag 9 juli 2012 22:00 schreef STING het volgende:
Ik heb een kelder, begane grond & zolder in 1
Begrijpend lezen is moeilijk voor die allochtoonquote:
Beter zelfs, zolders worden makkelijk gevonden met infraroodquote:Op maandag 9 juli 2012 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen zolder![]()
Wel een schuurDat ook goed?
Walvissen.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien als ze een pens hebben die 30 cm uitsteekt, die zie je bij vollere vrouwen ook gewoon goed zitten, maar de beginnetjes zie je zelfs bij slanke dames niet altijd.
En bij walvissen zie je uberhaupt niet of ze wel of niet zwanger is.
Jaloers!!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Fred Tevens broodjes met aardbei en suiker
Als je serieus bent kan ik wel wat voor je regelen jaquote:Op maandag 9 juli 2012 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen zolder![]()
Wel een schuurDat ook goed?
Hoe ben jij gemixt trouwens?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tuin-, dakterras-,jaccuzzi- en sauna-autist
Schuren ookquote:Op maandag 9 juli 2012 22:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beter zelfs, zolders worden makkelijk gevonden met infrarood
Mooi, Steven kom je mijn kelder ff vullen danquote:Op maandag 9 juli 2012 22:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
De BEGINNETJES ja, maar ik had het over EERDER en daarin geef jij mij nu gelijk!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien als ze een pens hebben die 30 cm uitsteekt, die zie je bij vollere vrouwen ook gewoon goed zitten, maar de beginnetjes zie je zelfs bij slanke dames niet altijd.
Volgens mij heb ik wat gemistquote:Op maandag 9 juli 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walvissen.
Iedereen die boos werd op heloef en zijn walvissen opmerking
Is goed, maar eerste keer is omzet voor mij, 2e keer 50/50, daarna 25 voor mij 75 voor jou en daarna mag je alles zelf hebben, die shit is echt best duurquote:Op maandag 9 juli 2012 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi, Steven kom je mijn kelder ff vullen dan
Zelfs aan het eind van mijn zwangerschap zag je het niet echt (ook omdat ik behoorlijk baggy kleding droeg en mn boobs nog altijd verder uitstaken dan mn buik).quote:Op maandag 9 juli 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze man weet van wanten wietenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is goed, maar eerste keer is omzet voor mij, 2e keer 50/50, daarna 25 voor mij 75 voor jou en daarna mag je alles zelf hebben, die shit is echt best duur
Hij noemt het Walvisgate.quote:
Altijd leuk, de politie helikopters die hier aan het scannen zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 22:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ben jij nog maagd trouwens?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs aan het eind van mijn zwangerschap zag je het niet echt (ook omdat ik behoorlijk baggy kleding droeg en mn boobs nog altijd verder uitstaken dan mn buik).
Pas na de bevalling kreeg ik dat verschrikkelijke 5 maanden zwanger buikje.
En die is nu bijna helemaal weg
Ik hoef maar te kijken naar een plant en hij gaat al dood dus dat is een slecht planquote:Op maandag 9 juli 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je serieus bent kan ik wel wat voor je regelen ja
Nee, dat doe ik niet. Ik heb het nergens over eerder. Over het algemeen zie je bij volle vrouwen net zo goed of ze zwanger zijn of niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De BEGINNETJES ja, maar ik had het over EERDER en daarin geef jij mij nu gelijk!
Zelfs hier vliegen ze wekelijks overquote:Op maandag 9 juli 2012 22:05 schreef STING het volgende:
[..]
Altijd leuk, de politie helikopters die hier aan het scannen zijn
Arme loefjequote:
Maarruh, kun je nog meer voordelen uit je mouw schudden of?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De BEGINNETJES ja, maar ik had het over EERDER en daarin geef jij mij nu gelijk!
Ja, mijn zoon is door de ooievaar gebrachtquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoef maar te kijken naar een plant en hij gaat al dood dus dat is een slecht plan![]()
Dan kan ik beter coke gaan dealen ofzo
Nooit gedaanquote:Op maandag 9 juli 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Ik heb het nergens over eerder. Over het algemeen zie je bij volle vrouwen net zo goed of ze zwanger zijn of niet.
Sowieso zie je dat bij vrouwen snel, want die moeten met die bolle pens gaan pronken.
Rule #1 Don't get high on your own supply!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Elke dag half uurtje verzorging top, knippen wordt geregeld
En coke lijkt mij niet echt verstandig
daayum een zwarte weduwequote:Op maandag 9 juli 2012 22:06 schreef -Miauw- het volgende:
Ik.Zou.Flippen.![]()
Levensgevaarlijke slangen en spinnen in Hoofddorp
Daarom, ik wou nog 2 ons kopen maar heb er maar vanaf gezienquote:Op maandag 9 juli 2012 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rule #1 Don't get high on your own supply!
Jij bent sowieso geen standaard moederquote:
Dan heb jij het over iets anders dan ik. En dat is prima, maar ga dan ook niet mijn posts zitten quoten, dat veroorzaakt alleen maar narigheid en zoquote:Op maandag 9 juli 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Ik heb het nergens over eerder. Over het algemeen zie je bij volle vrouwen net zo goed of ze zwanger zijn of niet.
Sowieso zie je dat bij vrouwen snel, want die moeten met die bolle pens gaan pronken.
En geen standaard vrouwquote:Op maandag 9 juli 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent sowieso geen standaard moeder.
Oww, in een woning! Ik schrok al haha!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:06 schreef -Miauw- het volgende:
Ik.Zou.Flippen.![]()
Levensgevaarlijke slangen en spinnen in Hoofddorp
Ik zou me meer zorgen maken om de mambaquote:
geen krokodil?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Ga wel zondag proberen ketamine te maken
Zo beterquote:
Nee man, die troep lijkt mij nasty net als crystal methquote:
Dat deed ik vroeger wel, maar ik was dan ook de enige afnemerquote:Op maandag 9 juli 2012 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rule #1 Don't get high on your own supply!
Bij dikke vrouwen zie je sowieso niet of ze zwanger zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan heb jij het over iets anders dan ik. En dat is prima, maar ga dan ook niet mijn posts zitten quoten, dat veroorzaakt alleen maar narigheid en zo
En vetgedrukte zie je bij slanke vrouwen eerder dan bij dikke vrouwen. Dat is wat ik zei
Ja toen ik de kop las dacht ik ook even dat ze er los liepenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oww, in een woning! Ik schrok al haha!
Dacht je? 1 prik en je bent klaar. De mamba zit een beetje te kronkelen, common son.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken om de mamba.
Prima dat je dat vindtquote:Op maandag 9 juli 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij dikke vrouwen zie je sowieso niet of ze zwanger zijn.
Watch out!!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger wel, maar ik was dan ook de enige afnemer
Mamba's zijn wel erg snelquote:Op maandag 9 juli 2012 22:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dacht je? 1 prik en je bent klaar. De mamba zit een beetje te kronkelen, common son.
Oh bah, op de site van AT5 een heerlijk filmpje om goed op te slapen vannachtquote:Op maandag 9 juli 2012 22:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dacht je? 1 prik en je bent klaar. De mamba zit een beetje te kronkelen, common son.
De spin zie je niet, de slang welquote:Op maandag 9 juli 2012 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mamba's zijn wel erg snelen erg giftig
Arachnaphobia, was niets voor mij, als kindquote:Op maandag 9 juli 2012 22:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh bah, op de site van AT5 een heerlijk filmpje om goed op te slapen vannacht
Ofwel: Can I get the Recipe of your Beauty? (zojuist bedachte pickup line - ben je trots firefly?)quote:
Walgelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 22:10 schreef STING het volgende:
[..]
Arachnaphobia, was niets voor mij, als kind
Die film is geweldig!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:10 schreef STING het volgende:
[..]
Arachnaphobia, was niets voor mij, als kind
Geen last vanquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:11 schreef VacaLoca het volgende:
@ -Miauw-
[..]
Ofwel: Can I get the Recipe of your Beauty? (zojuist bedachte pickup line - ben je trots firefly?)
Ware het niet dat groene mamba's agressief zijn. Niet zo agressief als de zwarte, maar hun beet is binnen 12 uur dodelijk en ze bijten niet een keer, maar meerdere keren, wat de kansen op herstel nog verder verkleint.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik haat muggen.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:11 schreef STING het volgende:
[..]
Geen last van
Ik laat ze zelfs liever zitten als ze in een hoekje zitten. Hopelijk vangen ze nog een mug
\Morgen ga ik met schepnetje op pad en emmertje vullen voor jequote:Op maandag 9 juli 2012 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben wel blij dat er geen kikkerhorror is
Of iig dat Ez die niet heeft gevonden toen ik nog regelmatig bij hem over de vloer kwam
In de bosjes niet hoorquote:
Ik heb er nu ook twee, van die dingen die in de hoek naar je zitten te loeren, prima hoor. Maar huisspinnen *gruwel* en alles wat daar boven zit kan me een hartaanval bezorgenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:11 schreef STING het volgende:
[..]
Geen last van
Ik laat ze zelfs liever zitten als ze in een hoekje zitten. Hopelijk vangen ze nog een mug
Jij wint.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ware het niet dat groene mamba's agressief zijn. Niet zo agressief als de zwarte, maar hun beet is binnen 12 uur dodelijk en ze bijten niet een keer, maar meerdere keren, wat de kansen op herstel nog verder verkleint.
Zwarte weduwes zijn niet agressief. En als je wordt gebeten is herstel groot. Vioolspinnen zijn erger, wat dat betreft. Die zoeken mensen ook echt op.
Leuk voor je.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:13 schreef firefly3 het volgende:
Ze woont niet in nl, 1 van de leukere meiden die ik ontmoet heb:
[ afbeelding ]
Nu geen contact meer helaas. Ze is wel veranderd etcquote:
En tegen de tijd dat je naar Gorinchem komt zijn ze doodquote:Op maandag 9 juli 2012 22:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\Morgen ga ik met schepnetje op pad en emmertje vullen voor je
Man nu?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nu geen contact meer helaas. Ze is wel veranderd etc
Ik haat ze ook.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik haat muggen.
De vijand van mijn vijand is mijn vriend
Dan heb ik ze al uit het raam gegooidquote:Op maandag 9 juli 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En tegen de tijd dat je naar Gorinchem komt zijn ze dood
Ik zorg goed voor dingen uit de natuurquote:Op maandag 9 juli 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En tegen de tijd dat je naar Gorinchem komt zijn ze dood
quote:
Laatst zag ik ergens een bord waarop stond dat er een baby gemaakt was. Voor info over hoe kon je aanbellenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Die is echt fout![]()
Van alles en nog wat, ik heb het recept niet op papier, het is geheim
Fout in a good way hequote:Op maandag 9 juli 2012 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Die is echt fout![]()
Van alles en nog wat, ik heb het recept niet op papier, het is geheim
Nietquote:Op maandag 9 juli 2012 22:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan heb ik ze al uit het raam gegooid
Nee, ze is van model naar goth gegaanquote:
Dat weet ik. In tegenstelling tot het gros van de mensen heb ik me WEL verdiept in arachniden, amfibieën en reptielen.quote:
Ik gaf je net nog gelijk! De duivel ben je!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:14 schreef Samzz het volgende:
Het is trouwens de grootste bullshit ever dat je meteen dood bent als je wordt gebeten door een Zwarte Weduwe. Dus luister alsjeblieft niet naar Sinji wat dit betreft.
Lang leve de elektronische racketsquote:Op maandag 9 juli 2012 22:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ik haat ze ook.
Vorige week drie nachten op een rij, alle drie geone-shot, vervolgens met mijn bloed op de muur.![]()
Gelukkig er wel af gekregen
Ontmoet... ja zo kunnen we nog wel evenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:13 schreef firefly3 het volgende:
Ze woont niet in nl, 1 van de leukere meiden die ik ontmoet heb:
[ afbeelding ]
Jij mag van je mama vast niet 2 weken lang kikkers in huis houdenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zorg goed voor dingen uit de natuur
Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. In tegenstelling tot het gros van de mensen heb ik me WEL verdiept in arachniden, amfibieën en reptielen.
Ik deed het met de Spitsquote:Op maandag 9 juli 2012 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lang leve de elektronische rackets
Oh, tof! Kijken of ik kan!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag van je mama vast niet 2 weken lang kikkers in huis houden![]()
oh ja SAMMZZZZZZZZZZZZZZZ HET IS VERPLAATST NAAR DE 21STE!!
Ik weet niet of ik nu bang of gefascineerd moet zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. In tegenstelling tot het gros van de mensen heb ik me WEL verdiept in arachniden, amfibieën en reptielen.
Vijver van de buren johquote:Op maandag 9 juli 2012 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag van je mama vast niet 2 weken lang kikkers in huis houden![]()
oh ja SAMMZZZZZZZZZZZZZZZ HET IS VERPLAATST NAAR DE 21STE!!
Omdat ik ze mateloos fascinerend vind. En ja, ik heb veel met dierenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Je hebt veel met dieren he?
Okquote:
Ik heb er 4. 1 voor elke kamer maar ben er nu al 2 kwijtquote:Op maandag 9 juli 2012 22:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ik deed het met de Spits
Wel een goed idee ja, om er eens een aan te schaffen
Ze zitten dan gewoon in een emmer met een deksel johquote:
Dan ontsnappen zequote:
Toen we thuis muggenplaag hadden heb ik er daarmee zeker minstens 1000 vermoord.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lang leve de elektronische rackets
Hee die kerstboom is wel dood hequote:Op maandag 9 juli 2012 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ontsnappen ze![]()
Maar dat wordt nog wat in de trein![]()
Kerstboom mee, kikkers mee. Zou je het nieuws halen?
Meer dan met mensen?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik ze mateloos fascinerend vind. En ja, ik heb veel met dieren.
Dat maakt niks uit. Gewoon in de zomer (welke zomer??) met een kerstboom de trein inquote:Op maandag 9 juli 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee die kerstboom is wel dood he
Alleen verlichting zit er nog wel in![]()
En moet nog iets op wielen zien te gappen ergens
Ik rij met uft meequote:Op maandag 9 juli 2012 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit. Gewoon in de zomer (welke zomer??) met een kerstboom de trein in
http://en.wikipedia.org/wiki/Frogs_(film)quote:Op maandag 9 juli 2012 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben wel blij dat er geen kikkerhorror is
Of iig dat Ez die niet heeft gevonden toen ik nog regelmatig bij hem over de vloer kwam
Meer dan dat, gewoon ontmoeten telt niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:15 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ontmoet... ja zo kunnen we nog wel even
Nee kerstboomquote:
Ah, dan is het goedquote:Op maandag 9 juli 2012 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee kerstboom
En die van een balkon af gooien, zo doen wij housewarmings hier
Ik kreeg het plaatje niet gekopieerdquote:Op maandag 9 juli 2012 22:20 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Frogs_(film)
[ afbeelding ]
Dat zonder meer.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vind je dieren fascinerender dan mensen?
Voor kikkers?quote:
Neequote:
Als zij met de auto gaat wel jaquote:
Kans is klein dat ik dat ga downloaden ofzo hoor maar bedankt voor het zoekenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:20 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Frogs_(film)
[ afbeelding ]
Kloptquote:
Padden doen me altijd een beetje denken aan augurkenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kans is klein dat ik dat ga downloaden ofzo hoor maar bedankt voor het zoeken
Hopen dat buren er ook zo over denkenquote:
Beter laat je ramen en deuren dichtquote:Op maandag 9 juli 2012 22:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Toen we thuis muggenplaag hadden heb ik er daarmee zeker minstens 1000 vermoord.
Die rackets waren waardeloos tegen vliegen, muggen perfect.
Wel steeds op a4tje leggen en nog ff dooddrukken want soms vlogen ze weer weg
Had hele prullenbak vol met a4tjes met zo'n 25 muggen per a4
En wat vind je van Kermit?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kans is klein dat ik dat ga downloaden ofzo hoor maar bedankt voor het zoeken
Uit de schuurquote:Op maandag 9 juli 2012 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hopen dat buren er ook zo over denken![]()
Maar Steven, wat ik mij afvraag he. Waar de neuk haal jij nu nog een kerstboom vandaan dan?
Mij nietquote:Op maandag 9 juli 2012 22:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Padden doen me altijd een beetje denken aan augurken
Nee. Kikkers houd je in een terrarium of paludarium.quote:
Een kleinere van 46 liter. Ik ga een bak inrichten voor een dwergkogelvisje. Die zijn ZO ultiem schattigquote:
Wellicht wel grappig om te zien hoe buren dan reageren, als je opeens een kerstboom in de huiskamer hebt staanquote:Op maandag 9 juli 2012 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar Steven, wat ik mij afvraag he. Waar de neuk haal jij nu nog een kerstboom vandaan dan?
Dat is niet zo moeilijk, hoor. Die groeien gewoon bij kerstboomkwekersquote:Op maandag 9 juli 2012 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als ze groot worden, dan vreet je ze op!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Kikkers houd je in een terrarium of paludarium.
[..]
Een kleinere van 46 liter. Ik ga een bak inrichten voor een dwergkogelvisje. Die zijn ZO ultiem schattig.
[ afbeelding ].
Die is cool, Plons ook!quote:
Deze wordt 2,5 cm. Ik wens hem succesquote:Op maandag 9 juli 2012 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als ze groot worden, dan vreet je ze op!
Dat ziet er inderdaad wel schattig uit. Zijn ze giftig?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Een kleinere van 46 liter. Ik ga een bak inrichten voor een dwergkogelvisje. Die zijn ZO ultiem schattig.
[ afbeelding ].
Als je zwanger bent, krijg je trek in padden?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Padden doen me altijd een beetje denken aan augurken
Wel een hele dode grauwe boomquote:Op maandag 9 juli 2012 22:27 schreef STING het volgende:
[..]
Wellicht wel grappig om te zien hoe buren dan reageren, als je opeens een kerstboom in de huiskamer hebt staan
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:27 schreef STING het volgende:
[..]
Als je zwanger bent, krijg je trek in padden?
Die heb ik ook gehadquote:Op maandag 9 juli 2012 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ].
Mama is dus blij dat dat ding eindelijk weg gaat?quote:
Alleen als je ze eet.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad wel schattig uit. Zijn ze giftig?
Achterlijke verkoperquote:Op maandag 9 juli 2012 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehadSamen met een Betta Splendens, kon wel volgens de verkoper. Mooi niet dus he
die dwergkogeltjes zijn venijnig.
Ding staat er al 3jaar geloof ikquote:Op maandag 9 juli 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mama is dus blij dat dat ding eindelijk weg gaat?
De eerste twee keer had ik het nietquote:Op maandag 9 juli 2012 22:27 schreef STING het volgende:
[..]
Als je zwanger bent, krijg je trek in padden?
Giftig en zoquote:Op maandag 9 juli 2012 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow....in de frituurpan dan maar?
que?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De eerste twee keer had ik het nietWie weet bij een derde
![]()
Ja ik had er 2quote:Op maandag 9 juli 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen als je ze eet.
[..]
Achterlijke verkoper. Er is maar een kogelvis die in groepen leeft. Een dwergje kan je wel samen houden, trouwens, ze accepteren elkaar
.
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:27 schreef STING het volgende:
[..]
Wellicht wel grappig om te zien hoe buren dan reageren, als je opeens een kerstboom in de huiskamer hebt staan
Inclusief verlichting hequote:Op maandag 9 juli 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, hoor. Die groeien gewoon bij kerstboomkwekers.
Je hebt kinderen? Jammer weerquote:Op maandag 9 juli 2012 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Je spreekt niet toevallig ook parseltongue?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel een kenmerk van kogeltjes ja, dat zijn roofvissenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik had er 2Elkaar lieten ze met rust, maar de rest van de vissen niet hehe.
bij zwangerschapquote:
Yepquote:Op maandag 9 juli 2012 22:30 schreef STING het volgende:
[..]
Je spreekt niet toevallig ook parseltongue?
Ja, die vind je wel bij de Intratuinquote:
Ik had dat indd al gelezen, maar niet mijn aquarium, dus ook niet mijn keuze schijnbaarquote:Op maandag 9 juli 2012 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel een kenmerk van kogeltjes ja, dat zijn roofvissen. Maar dat had je zelf ook uit kunnen zoeken voor je ze kocht, natuurlijk.
Mooie beesten vind ik datquote:Op maandag 9 juli 2012 22:31 schreef Sinji het volgende:
Ik wil een Siberische Husky, maar veel te sneu, want kan geen 5 uur lichaamsbeweging garanderen voor hen
[ afbeelding ]
Ik zou geen hond willenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:31 schreef Sinji het volgende:
Ik wil een Siberische Husky, maar veel te sneu, want kan geen 5 uur lichaamsbeweging garanderen voor hen
[ afbeelding ]
Ik heb een dode boom met verlichtingquote:Op maandag 9 juli 2012 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die vind je wel bij de Intratuin. Of thuis op zolder.
Ik had dat indd al gelezen, maar niet mijn aquarium, dus ook niet mijn keuze schijnbaarquote:Op maandag 9 juli 2012 22:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 9 juli 2012 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel een kenmerk van kogeltjes ja, dat zijn roofvissen. Maar dat had je zelf ook uit kunnen zoeken voor je ze kocht, natuurlijk.
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:31 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Nee man, honden zijn vieze beesten die je moet afr...trainen en zo. Geef mij maar een kat!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
waarom niet man, mooiste beesten ooit. Trouw en liefde
Tof!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:32 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik dacht dat het jouw aquarium was.
[ afbeelding ]
Deze heb ik besteld. Inrichting gaat een uitdaging worden
.
Honden zijn interactiever met je, katten zijn egoïstischquote:Op maandag 9 juli 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee man, honden zijn vieze beesten die je moet afr...trainen en zo. Geef mij maar een kat!![]()
Of 2!Of 3!!
De enige echte hond is een husky. Supermooie beesten.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
waarom niet man, mooiste beesten ooit. Trouw en liefde
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De enige echte hond is een husky. Supermooie beesten.
Verder vind ik honden weinig aan. Veel te opdringerig. Geef mij maar een kat.
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee man, honden zijn vieze beesten die je moet afr...trainen en zo. Geef mij maar een kat!![]()
Of 2!Of 3!!
Hmmm... Je zou eens bij ons in het asiel moeten komen werkenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of 2!Of 3!!
Ik heb een opdringerige katerquote:Op maandag 9 juli 2012 22:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Katten zijn lekker onafhankelijk. Honden zijn hondse slaven en zo. Ik heb meer aan een dier dat meer voor zichzelf kan denken. Persoonlijke smaak dit datquote:Op maandag 9 juli 2012 22:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Honden zijn interactiever met je, katten zijn egoïstisch
Haha, maar die zijn allemaal ziek!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Je zou eens bij ons in het asiel moeten komen werken. Weet je ook hoe smerig katten zijn.
Moet je de Saarloos eens bekijken. Dat zijn pas prachtdieren. Vooral de F1 kruisingen.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben graag de baasquote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Katten zijn lekker onafhankelijk. Honden zijn hondse slaven en zo. Ik heb meer aan een dier dat meer voor zichzelf kan denken. Persoonlijke smaak dit dat
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, maar die zijn allemaal ziek!
Deze?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUPPPPP
Ik zoek een clip van family guy dat Peter naar een wasmachinesoap zit te kijken (dus NIET de clip dat Peter IN de wasmachine zit).
Hij zit voor de wasmachine en heeft het over een sok die verliefd is op een trui ofzo.
Iemand die mij kan helpen zoeken?
Heb jij zoeenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:37 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Arowana, al is hij een stuk groter nu. Kijk hem baas kijke
Wat kijkt hij verwaandquote:Op maandag 9 juli 2012 22:37 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Arowana, al is hij een stuk groter nu. Kijk hem baas kijke
Ik wil wel American Staffords maarja misschien ooitquote:Op maandag 9 juli 2012 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie jou nog het snelst met een wolfpack killer-terriers!
Die zoekt naar zachte poesjes.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja, met een een stuk van die schoonamkers, Wacht even.
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Steven bulldog/pitbullmeer kan ik niet aan denken
Que?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die zoekt naar zachte poesjes.
Of je moet je een beetje inhouden met zuipen, mannelijke armhaarloze halfbloed.
Nee, hij zit echt voor de wasmachine naar een "wasmachinesoap" te kijken.quote:
Ook getrainde katten hebben hun ranzige trekjes.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Katten moet je trainen, dan zijn het de schoonste beesten die er zijn
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Steven bulldog/pitbullmeer kan ik niet aan denken
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil wel American Staffords maarja misschien ooit
Dieren sowieso wel.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook getrainde katten hebben hun ranzige trekjes.
Algeneter. Tof. Heb je een recente foto van de Arowana?quote:
Ligt er aan hoe je ze traint. Ik heb al jaren ervaring met het trainen van onze eigen katten. Die hadden totaal geen ranzige trekjesquote:Op maandag 9 juli 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook getrainde katten hebben hun ranzige trekjes.
Jouw katten likken hun reet nietquote:Op maandag 9 juli 2012 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je ze traint. Ik heb al jaren ervaring met het trainen van onze eigen katten. Die hadden totaal geen ranzige trekjes
We hebben heel wat katten gehad vroeger
Bahquote:Op maandag 9 juli 2012 22:40 schreef Sinji het volgende:
Ik had een hamster die in zijn gezicht piste
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:40 schreef Sinji het volgende:
Je editquote:Op maandag 9 juli 2012 22:40 schreef Sinji het volgende:
Binnenkort maken, hij was laatst wel ziek. Witte stippen op zijn neus. Maar is nu beter gelukkigquote:Op maandag 9 juli 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Algeneter. Tof. Heb je een recente foto van de Arowana?
Is dat niet ranzig dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar dat hoort er een beetje bij
het zijn ten slotte katten
Jij zag hem ookquote:
Voor een mens wel, maar zoals ik al eerder aangaf, het zijn kattenquote:
Kat had laatst gekotst, ik had nog geen doekje kunnen pakken of poes stond het al op te etenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar dat hoort er een beetje bij
het zijn ten slotte katten
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kat had laatst gekotst, ik had nog geen doekje kunnen pakken of poes stond het al op te eten![]()
Wat, het doekje?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kat had laatst gekotst, ik had nog geen doekje kunnen pakken of poes stond het al op te eten![]()
Deed mijn hond ook een keerquote:Op maandag 9 juli 2012 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij zegt dat het schone dieren zijn. En dat honden vies zijn. Honden zijn honden en vertonen dus hondengedrag. Dat is voor ons misschien vies, maar voor hen niet. Net als dat katten hun reet likken, wat vies is voor ons, maar normaal voor hen.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor een mens wel, maar zoals ik al eerder aangaf, het zijn katten
Het is toch ook ranzig om de hele dag op 1 en dezelfde plek te staan?
.
.
Maar wat verwacht je anders van een kamerplant?
Samzz toch, wat bezielt je?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt dat het schone dieren zijn. En dat honden vies zijn. Honden zijn honden en vertonen dus hondengedrag. Dat is voor ons misschien vies, maar voor hen niet. Net als dat katten hun reet likken, wat vies is voor ons, maar normaal voor hen.
Dus je lult jezelf klem nu.
Misschien beter te eten geven?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
DROMMEL!!!!!!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoef je niet meer zoveel op te ruimen en het bespaard ook nog eens brokken
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Ze is gewoon knettergek, daar moet je gewoon doorheen kijken en als je dat doet dan zie je dat ze best wel lief isquote:Op maandag 9 juli 2012 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Samzz toch, wat bezielt je?
Honden likken hun reet ook, maar hebben daar bovenop nog meer smerige gewoontes. Bovendien moet je ze uitlaten en wassen (want dat doen ze zelf niet).
[..]
Wat mij bezielt? Ik denk dat ik jou maar ga negeren.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Samzz toch, wat bezielt je?
Honden likken hun reet ook, maar hebben daar bovenop nog meer smerige gewoontes. Bovendien moet je ze uitlaten en wassen (want dat doen ze zelf niet).
Varkens doen dat ook, lekker he varkensvleesquote:
#ishetweerzoverquote:Op maandag 9 juli 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat mij bezielt? Ik denk dat ik jou maar ga negeren.
quote:Mijn hond is echt mijn heldin!!!! ♥
Na het plassen/poepen doet zij altijd even een stier na. Dan gaat ze met haar achterpoten gras enz staan wegschoppen.
Na het poepen zorg ik altijd dat ik haar een stukje wegtrek zodat de drollen niet in het rond vliegen, dat deed ik net dus ook.
Schopt die heldin gewoon een kikker door de lucht!!
Ik schrok, slaakte een gil en toen ging ik mijn hondje knuffelen ♥
Ik kreeg vannacht bijna een ban maar had mazzel dat yvonne de 1e admin was die online kwam voor dit soort meuk hequote:
Fukking deliciousquote:Op maandag 9 juli 2012 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Varkens doen dat ook, lekker he varkensvlees
Hoezo, deze site bestaat toch niet of wel?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg vannacht bijna een ban maar had mazzel dat yvonne de 1e admin was die online kwam voor dit soort meuk he
O ik geloof ook wel dat ze best lief is. Alleen soms gaat ze tegen me in op een manier die totaal overdreven is (net zoals dat gedoe met dat slanke vrouwen sneller als zwanger te herkennen zijn. Echt, waarom moest ze daar nou tegenin gaan??).quote:Op maandag 9 juli 2012 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze is gewoon knettergek, daar moet je gewoon doorheen kijken en als je dat doet dan zie je dat ze best wel lief is
Ja, Magnetronkoffie werkt op een verkeerde manier op mijn zenuwen. Dus voor de lieve vreugde in dit topic gaat hij op de negeermodus.quote:
Ik had gayporn verstopt onder een linkquote:Op maandag 9 juli 2012 22:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo, deze site bestaat toch niet of wel?
Doe! Dan ben ik gelijk van jouw gezeik afquote:Op maandag 9 juli 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat mij bezielt? Ik denk dat ik jou maar ga negeren.
Gewoon djoekenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik geloof ook wel dat ze best lief is. Alleen soms gaat ze tegen me in op een manier die totaal overdreven is (net zoals dat gedoe met dat slanke vrouwen sneller als zwanger te herkennen zijn. Echt, waarom moest ze daar nou tegenin gaan??).
En dat vind ik gewoon een beetje jammer.
Baasquote:Op maandag 9 juli 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had gayporn verstopt onder een link
Wel iets anders
quote:
Moet ik je even laten ontspannen?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, Magnetronkoffie werkt op een verkeerde manier op mijn zenuwen. Dus voor de lieve vreugde in dit topic gaat hij op de negeermodus.
Godverdomme, mijn drinkenquote:
Gewoon djoekenquote:
Jaquote:Op maandag 9 juli 2012 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat was djoeken ook al weer? Steken toch?
Ik schrok echt hard en toen ging ik Max knuffelen en bij thuiskomst kreeg ze een extra koekjequote:Op maandag 9 juli 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Godverdomme, mijn drinken.
Sjaak doet dat overigens ook, na ieder plasje en poepje, wil hij het begraven. Lukt niet, want de poep ruim ik keurig op, zoals het hoort. Maar toch
.
Hoe kan dat nouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |