De queen van Louisiana kon ook vliegen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:44 schreef DonJoris het volgende:
RIP Godric, wat een baas was dat zeg. De enigste met een beetje verstand gaat zelfmood plegen. Zonde van de 2000 jaar aan kracht. EN WTFFF eric kan vliegen enzo. Ik vraag me dan af wat voor potentieel Godric had.
Van mij ook...quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:10 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Van mij mag die Ifrit of wat het dan ook is er wel uit hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:47 schreef Asskimo het volgende:
Heeft iemand de comic con trailer al gezien? Hij is echt vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shine bright like a diamond.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:47 schreef Asskimo het volgende:
Heeft iemand de comic con trailer al gezien? Hij is echt vet!Die is zeker vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There is nothing permanent except change.
Ja hier ookquote:Op maandag 16 juli 2012 09:18 schreef Bienelientjee het volgende:
Hij is aan het downloaden! Gaat alleen zoooooo traaaaaaag!
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:49 schreef Bienelientjee het volgende:
Einde was vrij voorspelbaar (kreeg al halverwege de aflevering het gevoel dat het zo zou eindigen!), maar nog wel leuk!
Yep, Mac uit Veronica Marsquote:Op maandag 16 juli 2012 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind die chick die Bill en Eric hun exploderende vestje om- en afdeed trouwens de leukste chick tot nu toe
Verrek, blijkt dezelfde meid te zijn die Deb speelde in Napoleon Dynamitequote:
Eric en Bill weten via Sookie en Alcides werknemer dat een vrouwelijk lid van The Authority Russel bevrijd heeft. Vandaag kwamen we te weten dat het niet Nora is, dus het gaat om Salome (of de dikke vrouw).quote:Op maandag 16 juli 2012 22:28 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Zou Russel niet samenwerken met die ene chick van de Authority? Ik weet haar naam niet meer, maar zij heeft 2 afleveringen terug seks gehad met Bill en Eric en aan het einde van aflevering 6 rolde er een traan over haar wang toen Russel Christopher Meloni spieste.
Zij heeft Russell expres niet genoeg verdoofd met zilverquote:Op maandag 16 juli 2012 22:28 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Zou Russel niet samenwerken met die ene chick van de Authority? Ik weet haar naam niet meer, maar zij heeft 2 afleveringen terug seks gehad met Bill en Eric en aan het einde van aflevering 6 rolde er een traan over haar wang toen Russel Christopher Meloni spieste.
Dat leek me toch wel overduidelijk...quote:Op maandag 16 juli 2012 22:28 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salome.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:28 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Ik ook niet. Zit dat wel in de boeken? het hangt er nu echt zo bij.........quote:Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind Tara wel tof![]()
Maar dat geleuter met Terry vind ik écht niet boeiend
Ik mis haar nog steedsquote:
Ik denk dat zij samenwerkt met die zus van Eric.quote:
Schitterend iddquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:04 schreef June. het volgende:
Ik moest hier wel om lachen:
Russell: "You're no better than humans with you absurd magical thinking! There is no lilith.You might as well be praying to leprechauns or unicorns or the motherfucking Kardashians. That makes just as much sense!"
De ex van Marilyn Mansonquote:
Er is vast met die app (het was toch een smartphone?) gerommeldquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:44 schreef HiZ het volgende:
Ok, maar hij explodeerde dus niet. Dat was voor mij wel een complete verrassing.
Chris Keller, daar ken ik die kop van! Wat een fantastische serie was dat toch.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:11 schreef planethugo het volgende:
eindelijk weer een goede aflevering, al kan dat terry gedoe en de issues van lafayette me gestolen worden.
Klote van Meloni, hopelijk overleeft ie het op de een of andere manier. Hij gedroeg zich net een beetje als Chris Keller
En natuurlijk Law & Orderquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Chris Keller, daar ken ik die kop van! Wat een fantastische serie was dat toch.
Die Marilyn Manson heeft het wel voor elkaar zegquote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ex van Marilyn MansonGhehe.
Prachtige vrouw ja.
die kop herken je toch meteen als je OZ gekeken hebt?!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Chris Keller, daar ken ik die kop van! Wat een fantastische serie was dat toch.
ik weet t, maar er zouden wonderen gebeuren dus wie weet :pquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:36 schreef TheThirdMark het volgende:
Als je de Ep van gisteren gekeken hebt dan weet je al dat hij een staak door zijn donder kreeg. Tot nu toe nog geen vampier die dat overleefd heeft.
Matig?! Djeez, wat moet er dan nog meer gebeuren om het wel goed te maken?quote:
Vorige was veel beter.. Dit was echt een opbouw episode. beetje rommelig was het ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:00 schreef June. het volgende:
[..]
Matig?! Djeez, wat moet er dan nog meer gebeuren om het wel goed te maken?![]()
Ja maar tot nu toe spat iedereen (vampieren) gewoon uitelkaar. Roman lijkt in een soort demon te veranderen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er is vast met die app (het was toch een smartphone?) gerommeld
Komt ook door de vele verhalen, bij sommige moet je ff denken wat er ook alweer vooraf gingquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vorige was veel beter.. Dit was echt een opbouw episode. beetje rommelig was het ook.
Ik vond het meer als bij Godric gaan, die werd ook eerst grijs en toen stof, toch? Mischien dat het met de leeftijd van de vampier heeft te maken? Apart was het welquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:22 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja maar tot nu toe spat iedereen (vampieren) gewoon uitelkaar. Roman lijkt in een soort demon te veranderen.
Ja, het kan best met de ouderdom van de Vampier te maken hebben. Al was Nan misschien ook wel wat ouder en die spatte ook zo BAM uit elkaar (zo he: BAM!).quote:Op woensdag 18 juli 2012 06:11 schreef Radobe het volgende:
[..]
Ik vond het meer als bij Godric gaan, die werd ook eerst grijs en toen stof, toch? Mischien dat het met de leeftijd van de vampier heeft te maken? Apart was het wel
Zo ver ik weet is Lilith nog nooit in beeld geweestquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:57 schreef wonderer het volgende:
Ik zal wel iets gemist hebben, maar Bill heeft toch met Lilith gesproken? Hoezo blijven mensen dan zeggen dat ze niet bestaat en alles?
Niet op Sookie. Bill maakte duidelijk dat hij haar niet echt ging glamouren. En vervolgens heeft zij ervoor gezorgd dat Alcide ook alles weer herinnerde. Kwam volgens mij vrij duidelijk in beeld.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft dat dingen doen vergeten van Bill en Eric op Sookie en Alcid. nou gewerkt of niet? Ik vond het maar vaag in beeld komen en erg onduidelijk.
Wow, dan sta ik misschien wel met 'm op de foto! Mja, geen idee, want blauw.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:10 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, de pappa van Jason en Sookie is een van de originele Blue MenVan de Blue Man Group
Sookie kan toch niet geglamourd worden vanwege haar feeënbloed? Ik meen me zoiets te herinneren, maar ik weet niet of het uit de boeken komt of uit de serie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft dat dingen doen vergeten van Bill en Eric op Sookie en Alcid. nou gewerkt of niet? Ik vond het maar vaag in beeld komen en erg onduidelijk.
Dat zei een college van mij ook al maar die wist ook niet waar het vandaan kwam.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sookie kan toch niet geglamourd worden vanwege haar feeënbloed? Ik meen me zoiets te herinneren, maar ik weet niet of het uit de boeken komt of uit de serie.
Dat leek me wel duidelijk dat zij niet geglamoured is. Bill deed alsof omdat hij het moest van The Authority.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sookie kan toch niet geglamourd worden vanwege haar feeënbloed? Ik meen me zoiets te herinneren, maar ik weet niet of het uit de boeken komt of uit de serie.
Volgens mij zat dat in seizoen 1 of zo. Dat Bill het probeerde en zij zoiets had van "WTF are you doing?"quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zei een college van mij ook al maar die wist ook niet waar het vandaan kwam.
Maar Alcide en Sookie kunnen nog steeds van bil ? Gelukkig maar vond het al zielig voor hem worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |