Ik ben bang dat het Limburgersquote:Op maandag 9 juli 2012 21:42 schreef spierbal het volgende:
TS zijn ouders zijn Marokanen hahaha of toch Hagenezen
Verdomme man, Limburgers kallen toch gaar neet zo wie dea ts ut sjreef. Gein Limburgs accent kinnen verstoan.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:47 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het Limburgerszijn.
TS ga uit huis en weg van dit tuig.
Ts mag kamer niet afsluiten onder hen nom als hij onder het dak van zijn ouders woont, heeft hij niets te willen/ te verbergen.(geloof ik) Staat ook in de OP!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:51 schreef Franknfurter het volgende:
waarom niet gewoon een wachtwoord op je laptop? En direct een wachtwoord op die van hun. Fatsoenlijk slot op de deur heb je blijkbaar ook niet als ze zomaar je kamer binnenkomen?
Lees de OP over het slot gebeuren, en een wachtwoord had ik niet aan gedacht. Niemand anders zou hem gebruiken, dus waarom wel? Wel eentje erna op gezet.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:51 schreef Franknfurter het volgende:
waarom niet gewoon een wachtwoord op je laptop? En direct een wachtwoord op die van hun. Fatsoenlijk slot op de deur heb je blijkbaar ook niet als ze zomaar je kamer binnenkomen?
Jóh, echt waar?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:53 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Je ouders zijn tokkies die niet normaal kunnen praten.
Precies.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Ts mag kamer niet afsluiten onder hen nom als hij onder het dak van zijn ouders woont, heeft hij niets te willen/ te verbergen.(geloof ik) Staat ooPk in de OP!
Harde woorden, maar helemaal mee eens.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:32 schreef Awesome_ het volgende:
Het wordt tijd dat je je ouders in de nek slaat met een loden staaf, TS.
Het bloed komt onder m'n nagels vandaan bij zulk dom gelul.
Lees het topic de volgende keer. Vaker gezegd. Hagenezen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:56 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
Voor extra beleving van dit topic wil ik toch graag weten of je ouders Brabanders of Hagenezen zijn, TS.
Dat lijkt me vrij duidelijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:56 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
Voor extra beleving van dit topic wil ik toch graag weten of je ouders Brabanders of Hagenezen zijn, TS.
het spijt me, leer alstjeblieft wel het verschil tussen é en è.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:57 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Lees het topic de volgende keer. Vaker gezegd. Hagenezen.
Zal ik doen, mijnheer. Excuses aanvaard.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:26 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
het spijt me, leer alstjeblieft wel het verschil tussen é en è.
Mensen die niet aan een plan B denken, waar heb ik dat eerder opgemerkt?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:52 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Lees de OP over het slot gebeuren, en een wachtwoord had ik niet aan gedacht. Niemand anders zou hem gebruiken, dus waarom wel? Wel eentje erna op gezet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |