Zolang je maar fun hebt.quote:
ijs?quote:
Goed spul is dat jaquote:
Dat heb ik echt nooit lekker gevonden...quote:
Je smaak. Het is stukquote:Op maandag 16 juli 2012 10:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit lekker gevonden...
quote:Op maandag 16 juli 2012 09:51 schreef Godtje het volgende:
In het Feijenoord topic hebben ze het over berbatov![]()
En Rooney komt naar Ajax
Matavz weer samen met Tadic is wel leuk voor Twente.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik las dat Twente bij PSV Matavz op komt halen voor 15 miljoen!
Een mooie prijs voor Matavz is ook mooi voor PSVquote:Op maandag 16 juli 2012 10:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Matavz weer samen met Tadic is wel leuk voor Twente.
hebben ze iets, het loopt er voornamelijk wegquote:Op maandag 16 juli 2012 10:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Matavz weer samen met Tadic is wel leuk voor Twente.
je moet ook een man regelen die je tassen draagtquote:
de ah bezorgt ook. zo blijft tegan onafhankelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet ook een man regelen die je tassen draagt
Albert(.nl) levert het toch af tot in de keuken?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja, alleen megaduurquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Albert(.nl) levert het toch af tot in de keuken?
You sound like my mother.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat hoef ik niet te pikkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop