Ik had je ingemaaktquote:Op maandag 9 juli 2012 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou wel baas zijn ja, maar dat kan idd niet
hamachi ofzo? kweenie heb der ballen verstand van.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:
een FM competitie met deze SC zou toch geweldig zijn.
Helaas is dat niet mogelijk volgens mij
idd, wat kan mij Ajax schelen. Ik heb NL gewoon een EK, confederations en WK gegund.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:41 schreef GGMM het volgende:
Sowieso is het leuk om over je eigen FM game te vertellen, maar naar iemand anders z'n gezever luisteren is gewoon geen reet aan.
hamachi kan wel, maar dat gaat sowieso kut met zoveel usersquote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hamachi ofzo? kweenie heb der ballen verstand van.
Dat is die hond toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:
Je slaat de spijker op zijn bolletje; dít is de tragiek van FM spelen: die wereld bestaat nergens anders dan in je eigen hoofd - tenzij je op lijn met andere kanslozen speelt.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:41 schreef GGMM het volgende:
Sowieso is het leuk om over je eigen FM game te vertellen, maar naar iemand anders z'n gezever luisteren is gewoon geen reet aan.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn bolletje; dít is de tragiek van FM spelen: die wereld bestaat nergens anders dan in je eigen hoofd - tenzij je op lijn met andere kanslozen speelt.
Steven is een goede tacticus.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:48 schreef DonRaja het volgende:
Steven klootzak, 422 hiernaar toe halen en dan er tussenuit knijpen
Stukje herkenning. Iedereen is kansloos op zijn tijd; eenieder heeft zo zijn momenten.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
422, de enige die het leuk vind kansloos genoemd te worden.
Het zou vast wel mogelijk zijn, maar ik zou niet weten hoe..quote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sorry manquote:Op maandag 9 juli 2012 20:48 schreef DonRaja het volgende:
Steven klootzak, 422 hiernaar toe halen en dan er tussenuit knijpen
Wacht ff... Er zijn nog grotere FM-nerds?!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het zou vast wel mogelijk zijn, maar ik zou niet weten hoe..![]()
even bij FM-nerds navragen.
Ik post hier al tijden hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven is zich aan het mengen tussen mensen die de grens tussen internet en hun echte leven allang niet meer zien. Niks mis mee overigens als je je daar lekker bij voelt.
Tot zover mijn politiek correcte antwoord.
En dan nu je opstelling, aankopen en spelerstips graag!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven is zich aan het mengen tussen mensen die de grens tussen internet en hun echte leven allang niet meer zien. Niks mis mee overigens als je je daar lekker bij voelt.
Tot zover mijn politiek correcte antwoord.
quote:Network play allows you to play Football Manager against other people over either a local area network or the internet. You can either be the host of a saved game, or join a saved game hosted by another player.
First you need to download and install Hamachi since it provides a more effective experience than using the FM network option.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |