Snap ik, iedereen wil me dolgraag ontmoeten.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij komt toch wel want hij had heel veel zin.
Omdat je mijn vriend bent.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Snap ik, iedereen wil me dolgraag ontmoeten.
Maar natuurlijk!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Snap ik, iedereen wil me dolgraag ontmoeten.
Alleen Typisch niet. Voor zover ik weet.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef Crack_ het volgende:
Wat ik me dus afvroeg, heb jij iedereen al eens gezien faye? Behalve tc en ik?
okquote:Op maandag 9 juli 2012 21:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Alleen Typisch niet. Voor zover ik weet.
typisch weer XD XDquote:Op maandag 9 juli 2012 21:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Alleen Typisch niet. Voor zover ik weet.
Stiekem draaien op mijn vaste dartavond. Dan zou ik weer niet kunnen luisteren.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Stiekem draaien op mijn vaste dartavond. Dan zou ik weer niet kunnen luisteren.
Gelukkig gaat het darten vrijdag niet door!
Alsof jullie niet op een andere dag biertjes drinken.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]Yay!
Ja nee we hebben de vrijdag gekozen i.v.m. bier!
Alleen in het weekend max 3. afgewisseld met spaquote:Op maandag 9 juli 2012 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Alsof jullie niet op een andere dag biertjes drinken.
Waar kan ik hem ophalen?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is er toevallig iemand hier die belang heeft bij een wii + wii fit en 2 á 3 spelletjes?
Broer en schoonzus hebben pas de mijne overgenomen. Zonder wii fit dan wel.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is er toevallig iemand hier die belang heeft bij een wii + wii fit en 2 á 3 spelletjes?
Ik kan betalen in naturaquote:Op maandag 9 juli 2012 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Groningen. Wel voor een prijsje natuurlijk.
Ja ik vond het ding eerst geweldigquote:Op maandag 9 juli 2012 22:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Broer en schoonzus hebben pas de mijne overgenomen. Zonder wii fit dan wel.
Maar vind het een zwaar overrated apparaat.
Even serieus Crack_ ik betaal die koekjes wel doe dit alsjeblieftquote:Op maandag 9 juli 2012 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe er een pak koekjes bij en je hebt een deal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |