SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook daar vieren ze carnaval. En goed ook.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik ook niet. Ik ben een grote jongen van boven de rivieren
Dat is niet eerlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 20:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kan ik pas beoordelen als ik je bips erin gezien heb.
Ehm nee... want zo mogen meiden alles kopen en zit je voor je het week opgescheept met Ugg-dragende mokkels... gewoon vantevoren aangeven wat ze wel en niet zal staanquote:
Hoe kun je dat nou van te voren weten. Sommige dingen die niets lijken staan een meisje geweldig en op papier leuke dingen kunnen waardeloos zijn in het echt.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:29 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ehm nee... want zo mogen meiden alles kopen en zit je voor je het week opgescheept met Ugg-dragende mokkels... gewoon vantevoren aangeven wat ze wel en niet zal staan
mensenkennisquote:Op maandag 9 juli 2012 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou van te voren weten. Sommige dingen die niets lijken staan een meisje geweldig en op papier leuke dingen kunnen waardeloos zijn in het echt.
Dan moet je een vriendin nemen die smaak heeft.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:29 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ehm nee... want zo mogen meiden alles kopen en zit je voor je het week opgescheept met Ugg-dragende mokkels... gewoon vantevoren aangeven wat ze wel en niet zal staan
dat sowiezoquote:Op maandag 9 juli 2012 20:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan moet je een vriendin nemen die smaak heeft.
omdat je een weedzolder hebt aangeboden?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:31 schreef Snuf. het volgende:
Waarom reageren er voornamelijk rare mensen op kamernet
Heb jij die?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan moet je een vriendin nemen die smaak heeft.
Ik had niets anders verwacht van een majorettemeisje in een fanfarebandquote:Op maandag 9 juli 2012 20:34 schreef Snuf. het volgende:
Dromenvangertje draagt ook alleen maar Uggs en CoolCat kleding
Ik weet niet wat mijn huisgenoot heeft neergezetquote:Op maandag 9 juli 2012 20:32 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
omdat je een weedzolder hebt aangeboden?
Ik zit niet in een fanfareband. Ik loop er voorquote:Op maandag 9 juli 2012 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had niets anders verwacht van een majorettemeisje in een fanfareband
Voorprogramma van een fanfareband zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zit niet in een fanfareband. Ik loop er voor
Natuurlijk. Link?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef Snuf. het volgende:
Is er iemand met een kamernet account en die voor mij even een screenshot wil maken van de advertentie?
Ken je die optochten door steden heen? Met fanfare bands en praalwagens enzo. Nou dat doen wij dus ookquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ken je die optochten door steden heen? Met fanfare bands en praalwagens enzo. Nou dat doen wij dus ookmaar dat is minder leuk dan wedstrijden in gymzalen e.d
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:39 schreef Snuf. het volgende:
DV weet wel hoe je met stokken om moet gaan.
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ah, je hebt weer wat nieuw fapmateriaal gecreëerd voor de Fokkertjes.
ik gebruik ze meestal alleen maar om mijn kwakje van mijn buik te vegen mjahquote:Op maandag 9 juli 2012 20:39 schreef Snuf. het volgende:
DV weet wel hoe je met stokken om moet gaan.
Ja, maar nu zit ik dus te wachten op allerlei mensen van kamernet en nu verveel ik me heel erg. Fok! is de uitkomstquote:Op maandag 9 juli 2012 20:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hey jij zou toch stoppen met fok
Ga als hert.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, alleen heet het twirlen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
zitten er serieus nog mensen bij de majorette
Ja, ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
zitten er serieus nog mensen bij de majorette
dat is de hipster naam ja, hier heet het gewoon majorette, heb je dan ook zo'n apenpakkie aan?quote:
Nja majorette is de easy vorm, dit is twirlen;quote:Op maandag 9 juli 2012 20:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dat is de hipster naam ja, hier heet het gewoon majorette, heb je dan ook zo'n apenpakkie aan?
Dat kan ik zelfsquote:Op maandag 9 juli 2012 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nja majorette is de easy vorm, dit is twirlen;
En ja, iedereen draagt apenpakjes
Gevaarlijke vechtsportquote:Op maandag 9 juli 2012 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Pics van jou in apenpakje?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |