SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Echt lullig was dat, sadist was het. Im sure.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:53 schreef Flippiee het volgende:
@KB Hahaha. Dat die fotograaf niet even waarschuwde.
Aanklagen die handel. Emotionele schade en alles.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt lullig was dat, sadist was het. Im sure.
Maarmaar is al te lang geleden gebeurd tochquote:Op maandag 9 juli 2012 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aanklagen die handel. Emotionele schade en alles.
moet je nagaan hoe erg het is dat je het nu nog weet, je schaamde ervoor allesquote:Op maandag 9 juli 2012 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maarmaar is al te lang geleden gebeurd tochin havo 4 hehe.
Ohja. Nouja hmm dan houdt het op.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maarmaar is al te lang geleden gebeurd tochin havo 4 hehe.
quote:
Thankssssquote:Op maandag 9 juli 2012 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gefeliciteerd gefeliciteerd gefeliciteerd![]()
![]()
quote:
Wat gemeenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf mn bus is gewoon niet op komen dagen
quote:
Ondergoeddag.quote:
Wow sinds wanneer is er een quote alert.quote:
komt eraanquote:
4 minuten geleden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:22 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Wow sinds wanneer is er een quote alert.
Hm. Zijn die randdebielen alweer weg?quote:
Mij krijg je niet 123 weg.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hm. Zijn die randdebielen alweer weg?
Nah, maar jij bent wel een leuke randdebiel, jij mag blijvenquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nah, maar jij bent wel een leuke randdebiel, jij mag blijven
post je beta-ness ergens anders beachquote:
deze neger heeft smaakquote:
dankje schatquote:
wel eens zeekaak op?quote:
Nog werken straks.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tot 19:00 jij al klaar ofzo wut?
En komt me bekend voor, wat is xeekjaak?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tot 19:00 jij al klaar ofzo wut?
En komt me bekend voor, wat is xeekjaak?
ik zal je bips piercenquote:
Hij is een chagi zeikert.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oooow , volgens mij is R boos op mij ofzo
OMG ze werkt daar jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:01 schreef Bloempje. het volgende:
KLINKS! Zag ik jou op het werk van Cosmo waar jij ook leek te werken?
Of heb je een dubbelganger?
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:03 schreef Bloempje. het volgende:
BOH WAS JE HET TOCH! Ik moest iemand ophalen, dus ik kon niet in stalkermodus naar binnen sluipen om te kijken of je het echt was
SNap ik jaquote:
geen idee.quote:
flipsquote:
Hai gianniquote:Op woensdag 11 juli 2012 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
flips
hier nog droog. maar dat zal ook niet lang meer duren
jij met een paraplu?quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai gianni
Het regent hier al een paar uur.En ik weet niet wie hier thuis de hond nu uitlaat gezien ik ook weg moet zo meteen.
Nouja straks stond een van mijn zusjes vroeger op en dan zou het lullig zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij met een paraplu?
en waar moet je heen?
lullig voor wie? de hond zal het niet heel erg vindenquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja straks stond een van mijn zusjes vroeger op en dan zou het lullig zijn.
Kapper om 9 uur en dan meteen de bus naar school pakken ivm inzage tentamen.
Ik ken mijn zusjes (en mezelf) langer dan vandaag. Als wij onnodig vroeger op staan dan zijn we niet zo blij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lullig voor wie? de hond zal het niet heel erg vinden
tevens: pics van je kapsel
Jeejquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ken mijn zusjes (en mezelf) langer dan vandaag. Als wij onnodig vroeger op staan dan zijn we niet zo blij.Hond interesseert het niet nee.
Ik zal kijken of een pic mogelijk is.
hai klinkiequote:
ik ben blij als het vrijdag is.quote:
2 maar (+ de maandag daarna)quote:
tot nu toe nog niet slecht hier.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ahhja, logisch ja.
Wat een weertje zeg.
hier alleen een kleine modder explosiequote:
Modderexplosie?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier alleen een kleine modder explosie
alweer thuis?
jup, ik hoorde een knal en toen ik naar buiten keek waren een aantal auto's bruinquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Modderexplosie?
Nope wachten op de trein. Ik weet wel wat ik fout deed op het tentamen. Dus wel wat geleerd.
Whehe vervelend geintje wel voor de auto-eigenaren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jup, ik hoorde een knal en toen ik naar buiten keek waren een aantal auto's bruin
wanneer is de herkansing? volgend jaar?
nee hoor, dat de veroozaker van de explosie daarna de auto's ging afspuiten met de compressor was een stuk vervelenderquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whehe vervelend geintje wel voor de auto-eigenaren.
Ja maar aantekeningen gemaakt dus die houd ik er dan bijAangezien je bij het tentamen aantekeningen mag houden.
Wat is een compressor?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, dat de veroozaker van de explosie daarna de auto's ging afspuiten met de compressor was een stuk vervelender
quote:
Wat een mongool. Dat ie dat niet kon bedenken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een ding dat lucht op hoge druk brengt.
zeg maar een hoge druk reiniger maar dan met lucht ipv water.
maar ja, door met die lucht op de modder/rotzooi te spuiten heeft dat nogal wat krassen op de lak gemaakt
nee, die stond gelukkig een stukje verderopquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een mongool. Dat ie dat niet kon bedenken.
Zat jouw auto er ook tussen?
Ah beter!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die stond gelukkig een stukje verderop
ben je trouwens ook al bij de kapper geweest?
ja, dat heb ik ook altijd met mijn kapperquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah beter!
Jub jubLeuk meisje ook dat knipte. Altijd hele gesprekken enzo
Ja leuk toch.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook altijd met mijn kapper
ik ben nog nooit bij een kapper geweestquote:
Die kwam naar jou toe?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben nog nooit bij een kapper geweest
ik ben mijn eigen kapper, en vroeger was mn moeder de kapster, daar had ik ook nooit veel mee te vertellenquote:
Oohhhhhquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben mijn eigen kapper, en vroeger was mn moeder de kapster, daar had ik ook nooit veel mee te vertellen
Tondeuse ftw.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij scheert zn kop gewoon kaal.
Trage internet, grmbl.
Ohja kruidvat, mooi dat ik even in Amsterdam ben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb twee mooie nagellakjes gekocht.
elk gat heeft toch een kruidvat tegenwoordig?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohja kruidvat, mooi dat ik even in Amsterdam ben.
Jaa.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohja kruidvat, mooi dat ik even in Amsterdam ben.
Niceeee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaa.Twee lakjes van 8,50 ofzo voor 8 euro samen, daar zeg ik geen nee tegen. #koopjesdurftejagen
Ik ben te lui om thuis de fiets naar de stad te pakken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
elk gat heeft toch een kruidvat tegenwoordig?
spammen? hoezo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:23 schreef Flippiee het volgende:
Hai plop.
Tevens ben ik hier weg aangezien ik aan het spammen ben xoxo
Kliboquote:
quote:
ik 8 uur ofzoquote:
dat was mijn plan met jouquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:58 schreef JanPiraat het volgende:
Ptr en beach moeten gewoon slaapmeet houdenzijn ze bij elkaar geweest en was het gezellig en knus en ze hoeven niks te zeggen
zou me wel tof staan denkquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.feestbazaar.nl(...)m-vrouw-4-delig.htmlleuk
jatochquote:
Bel op en zeg dat je niet kan komen omdat je broertje is aangeredenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
wou dat ik dat kon maar zo meteen werken
zou wel werkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Bel op en zeg dat je niet kan komen omdat je broertje is aangereden![]()
Denk het nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is voor de Introweek, maar straks ben ik de enige die verkleed is.
Zou Jan hitsig worden van dat pakje?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is voor de Introweek, maar straks ben ik de enige die verkleed is.
Okokok.quote:
Ja sowieso.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:17 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Zou Jan hitsig worden van dat pakje?
hoe lang was ze weg?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef Flippiee het volgende:
Vanavond spandoek maken voor vriendinnetje die zondagochtend thuis komt uit Australië![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das lang zat jaquote:
Ze komt om half 6 morgens thuis, na 22 uur vliegen. Ik denk dat een party niet zo strak isquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
das lang zat ja
dan mag er wel een welcome home feestej gepland worden
Dat wordt een scheepsmast in mn broekje op de dansvloer hoor :$ :$quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:17 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Zou Jan hitsig worden van dat pakje?
was het voedend genoeg?quote:
watermeloenquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JA en daarnet eatermeloen gehad, mn buik doet blublub. En jij?
morgen arbeit ik 's avondsquote:
jmr, ik werk alleen woensdag en donderdag avondquote:
hmn aankomende.vrijdag? Weet het niet zeker, maandag heb ik mijn examen en dan zijn ook mijn ouders op vakantiequote:Op donderdag 12 juli 2012 00:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik verwacht wel antwoord. Geen herhaling van de vraag.
blah. tevens vroeg ik het niet hier.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hmn aankomende.vrijdag? Weet het niet zeker, maandag heb ik mijn examen en dan zijn ook mijn ouders op vakantie
wat bedoel je hiermee?quote:
ik antwoord wel hierquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
blah. tevens vroeg ik het niet hier.
xoxoxoxoxquote:
heb je toch welterusten gezegd.:@quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |