Als ik een aso zie rijden, dan is het 9 van de 10 keer een Marokkaan. 't Lijkt Opsporing Verzocht wel.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:00 schreef 75020 het volgende:
Als er een stoplicht voor bijvoorbeeld rechtdoor op rood staat pakken ze gewoon vaak de baan voor linksaf of rechtsaf om de rij wachtende auto's te passeren om vervolgens op het kruispunt alsnog rechtdoor over te steken. Ik zie het bijna dagelijks en altijd is het een grafmarokkaan. Elke keer weer hoop ik dat er zo een hond door een voorbij denderende vrachtwagen geramd zal worden maar helaas.
Turkentaxiquote:Op maandag 9 juli 2012 19:19 schreef OEM het volgende:
Niet discrimineren he? Turken rijden net zo mongool.
vrouwen kunnen gewoon echt neit rijden idd, muv enkele zeldzame.quote:
Marokkaanse vrouwen helemaal, mijn godquote:
Hmm, minder last van dan die opgefokte bontkraagjes die volgens mij gewoon rondrijden zonder rijbewijs.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:22 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Marokkaanse vrouwen helemaa, mijn god
amenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:22 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
vrouwen kunnen gewoon echt neit rijden idd, muv enkele zeldzame.
ik irriteer me er overigens aan, zoveel mensen bakken er gewoon niets van. Als iedereen zelfde skills had als ik zou het allemaal een stuk makkelijker gaan.
Mensen die niet kunnen autorijden
Ik vind dat Nederlanders vooral asociaal rijden. Zoals ff langs een file scheuren via een tankstation. Maar als ik een echt onveilige situatie zie komt dat 9 van de 10 keer door Marokkanen.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:22 schreef Blester het volgende:
Waarom alleen Marokkanen? Zijn ook zat Nederlanders die niet kunnen rijden hoor.
Soms zie je iemand als een mongool rijden, blijkt het weer een vrouw te zijn.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:24 schreef Miousana het volgende:
Ben je vandaag aangereden door een Marokkaan, TS?
Neen.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:24 schreef Miousana het volgende:
Ben je vandaag aangereden door een Marokkaan, TS?
Je hebt wel gelijk hiermee ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vind dat Nederlanders vooral asociaal rijden. Zoals ff langs een file scheuren via een tankstation. Maar als ik een echt onveilige situatie zie komt dat 9 van de 10 keer door Marokkanen.
quote:
Jammer voor ze, alleen hier moet je je wel gedragen.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:58 schreef rozecroc het volgende:
In veel landen werkt het verkeer gewoon anders dan bij ons, veel chaotischer.
Jij hebt hem zeker goed van katoen gegeven, de vlegel!quote:Op maandag 9 juli 2012 23:07 schreef Shispeed het volgende:
man man ik heb een keer ruzie met een Marokkaan gehad in het verkeer midden in de polder, was wel mooi
nee hij gooiden zijn auto vol voor mij en trapte toen hard op de rem. hij was kwaad omdat ik voorrang nam waar ik had voorrang had. ik stop dus ook, zet rustig mijn helm af, doe mijn handschoenen af, wil naar hem toelopen, rijd hij weer weg. vervolgens doet hij weer hetzelfde en ik ook, rijdt hij weer wegquote:Op maandag 9 juli 2012 23:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij hebt hem zeker goed van katoen gegeven, de vlegel!
houden marokkanen zelf ook wel vanquote:Op maandag 9 juli 2012 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vind ze doorgaans niet slechter rijden dan de jeugd die met van die verlaagde autootjes rijden inclusief 'stoere' spoilers en herrie uitlaten.
Ja, dat klopt maar dat zijn vaak ook nog jeugdige jongens. Daarom vind ik Marokkanen in de regel niet slechter rijden dan autochtone jeugd in dat soort auto's; die houden er namelijk dezelfde rijstijl op na.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:15 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
houden marokkanen zelf ook wel van
Ja, zat Nederlanders, meer 75% meer Marokkanen!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:22 schreef Blester het volgende:
Waarom alleen Marokkanen? Zijn ook zat Nederlanders die niet kunnen rijden hoor.
Dit is inderdaad ook een bekend voorbeeld. Wederom een voorbeeld waaruit blijkt dat die lui schijt hebben aan ons land, onze veiligheid en onze regels.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:00 schreef 75020 het volgende:
TS vergeet er één.
Als er een stoplicht voor bijvoorbeeld rechtdoor op rood staat pakken ze gewoon vaak de baan voor linksaf of rechtsaf om de rij wachtende auto's te passeren om vervolgens de kruispunt alsnog rechtdoor over te steken.
Ik zie het bijna dagelijks en altijd is het een grafmarokkaan. Elke keer weer hoop ik dat er zo een hond door een voorbij denderende vrachtwagen geramd zal worden maar helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |