Jij weet ook altijd met de pareltjes aan te komenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:24 schreef 16meter het volgende:
wel vet hoor met die zanger van evil activities
nog een nieuw plaatje met dv8 rockss
just push and roll me ovahhh
quote:
Dit soort shitquote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
We gaan die wereld veranderen, sjeweet wooohooo hooooo
Goed gefotosoeptquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:08 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]DAFUQ IS THIS SHIT!!
Wel vet het nummerbord van de auto
Ik weet dat als jij dit al schrijft dat ik het al helemaal niet hoef te proberen maar ik ga mezelf kwellen puur om te voelen dat ik leef! ^^quote:Op maandag 9 juli 2012 21:18 schreef de_huig het volgende:
[..]
hahaha slappe piemelwerk dit ja, tering.
zal wel een hitje worden dus.
Zooo hier ook weer!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:28 schreef Krulliewullie het volgende:
Kwam dit net weer tegen..
Kippenvel!
Heerlijke muziek.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:28 schreef Krulliewullie het volgende:
Kwam dit net weer tegen..
Kippenvel!
Dit is zo slecht dat ik er niet eens een meme bij kan bedenkenquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:19 schreef Sc0tTy het volgende:
Oeh die gaan ook allemaal ff aan
Vinyl cracks![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:37 schreef robuust89 het volgende:
Ik kwam op het idee door de twitter van hardnews, maar wat is de eerste hardstyle track die je gehoord heb? Of eentje die je is bijgebleven?
TS begint: donkey rollers - silver bullet is me wel bijgebleven ja
enquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:37 schreef robuust89 het volgende:
Ik kwam op het idee door de twitter van hardnews, maar wat is de eerste hardstyle track die je gehoord heb?
Nog steeds een vette track (serieus ja!)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:37 schreef robuust89 het volgende:
Ik kwam op het idee door de twitter van hardnews, maar wat is de eerste hardstyle track die je gehoord heb? Of eentje die je is bijgebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |