Was nog een aardig stukje bergop, ik denk wel langer.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Als ik mee zou doen, zou ik er 2 uur over doen. Dat zou betekenen dat iedereen, behalve ik, doping gebruikt...
Een niet al te dikke man moet 42km met wat vals plat wel binnen een uur en 40 minuten doen. Mits een fatsoenlijke racefiets etc.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:08 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Was nog een aardig stukje bergop, ik denk wel langer.
En ermee wegkomt.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:09 schreef Hierro het volgende:
Wielrennen gaat ook meer om wie de beste doping gebruikt.
Tsjah, als je op een gegeven moment verkeerde bloedwaardes krijgt door een biefstuk te eten gaat 't wel heel ver met de controlequote:Op maandag 9 juli 2012 18:16 schreef Tito_Otis het volgende:
Men spreekt hier alleen over wielrennen, terwijl in het wielrennen de grootste, meeste en zorgvuldigste dopingcontroles plaatsvinden. Ik gok persoonlijk dat het grootste gedeelte van de internationale topsport kuurtjes volgt.
In voetbal zijn er ook flinke dopingcontroles, alleen heb je er bij voetbal vrij weinig aan om an de doping te gaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:16 schreef Tito_Otis het volgende:
Men spreekt hier alleen over wielrennen, terwijl in het wielrennen de grootste, meeste en zorgvuldigste dopingcontroles plaatsvinden. Ik gok persoonlijk dat het grootste gedeelte van de internationale topsport kuurtjes volgt.
Er zijn een boel redenen om doping te gebruiken, het kweken van meer spiermassa (anabolen), soms domweg onderdrukken van pijn en/of vermoeidheid of het bevorderen van herstel..quote:Op maandag 9 juli 2012 18:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
In voetbal zijn er ook flinke dopingcontroles, alleen heb je er bij voetbal vrij weinig aan om an de doping te gaan.
Dat is wel duidelijk inderdaad.quote:
Dat is gewoonweg onmogelijk.quote:Zoveel sneller dan Cancellara zijn in een tijdrit.
Idd man. Mooi om te zien dat iemand z'n nier, milt en longen kats doormidden scheurt!quote:Op maandag 9 juli 2012 23:26 schreef Compliment het volgende:
Zo ontiegelijk saai om te kijken, zal wel aan mij liggen.
Valpartijen daarentegen.
Ik zie het ook echt gebeuren dat alle andere ploegen die Rabo's uitlachen en nawijzen als ze weer moeten lossenquote:
Episch ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Idd man. Mooi om te zien dat iemand z'n nier, milt en longen kats doormidden scheurt!
Enkel weten de soigneurs van de Rabobank dat niet eens zélf... die kopen iedere maand voor miljoenen euro's potten met blauwe en rode pilletjes en infusen en dergelijke van schimmige spaanse artsen, denkende dat het dé nieuwe dopingwondermiddelen zijn die alle andere ploegen gebruiken;quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:29 schreef Pharkus het volgende:
Al zou ik het zelfde als Wiggins nemen, ik denk dat hij dan nog 1u43 sneller is dan mij op dat parcours.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |