abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113974950

Km 90.0 - Côte de Corlier 6.4 kilometre-long climb at 5.5% - category 2
Km 151.5 - Col du Grand Colombier (1 501 m)17.4 kilometre-long climb at 7.1% - category H
Km 174.0 - Col de Richemond 7.2 kilometre-long climb at 5% - category 3

Col du Grand Colombier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussensprint
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste Kilometer

SPOILER
pi_113975288
Nibali zal in de afdaling wel iets proberen. Deed 'ie zondag al en toen zag je al dat na een paar bochten hij elke keer een gaatje had.
  maandag 9 juli 2012 @ 17:39:43 #3
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_113975465
Gewoon vanaf de eerste meter op die Col du Grand Colombier aanvallen en Sky onderdruk zetten.
Trotse Belg.
pi_113975524
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:35 schreef Wombcat het volgende:
Nibali zal in de afdaling wel iets proberen. Deed 'ie zondag al en toen zag je al dat na een paar bochten hij elke keer een gaatje had.
Als hij er aan blijft hangen gaat hij dat zeker doen.
Weet niet of het ook een technische afdaling is.
Neil LOVES Carrots!
  maandag 9 juli 2012 @ 17:41:37 #5
11102 knep
Mountainfreak
pi_113975544
Zal wel weer een Fransman winnen.
Paar rabo's in de kopgroep die parkeren op de Colombier.
pi_113975646
Veel tijd om te herstellen met die afdalingen.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_113975682
Met een beetje slim rijden van Liquigas kan Sagan sprokkelen bij de tussensprint.
pi_113975777
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:35 schreef Wombcat het volgende:
En ondertussen staat Sky er al zo voor dat Nibali best een half minuutje mag wegrijden. En dan kunnen ze in de laatste vijf kilometer nog even met twee man het gas opendraaien.
pi_113975808
100% zeker een ontsnapping. Zeker nu de verschillen al zo bizar groot zijn.
  maandag 9 juli 2012 @ 17:50:15 #10
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_113975842
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:46 schreef wimderon het volgende:
Met een beetje slim rijden van Liquigas kan Sagan sprokkelen bij de tussensprint.
Ik vraag me af of die daar veel moeite voor gaan doen. De enige serieuze tegenstander is Goss en erg indrukwekkend rijdt die ook niet. Het is niet zo dat Sagan moet uitlopen omdat hij elders punten kan gaan verliezen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_113975908
quote:
16s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:39 schreef Sasman het volgende:
Gewoon vanaf de eerste meter op die Col du Grand Colombier aanvallen en Sky onderdruk zetten.
Of wellicht al op de Côte de Corlier. De dominantie van Sky is gruwelijk, dus hoe meer ze onder druk komen en hoe vroeger, hoe beter.
  maandag 9 juli 2012 @ 17:54:55 #12
67640 SaintOfKillers
pi_113976036
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:51 schreef JC14 het volgende:

[..]

Of wellicht al op de Côte de Corlier. De dominantie van Sky is gruwelijk, dus hoe meer ze onder druk komen en hoe vroeger, hoe beter.
De enige ploeg die in de breedte sterk genoeg zijn om ook maar iets te proberen zijn Radioshack, maar die zie ik zoiets niet proberen en zelfs als ze 't toch doen, dan hebben ze geen echte speerpunt, ze kunnen niemand wegsturen waarvan Sky echt bang zou moeten zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_113976064
quote:
2s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

De enige ploeg die in de breedte sterk genoeg zijn om ook maar iets te proberen zijn Radioshack, maar die zie ik zoiets niet proberen en zelfs als ze 't toch doen, dan hebben ze geen echte speerpunt, ze kunnen niemand wegsturen waarvan Sky echt bang zou moeten zijn.
Ja ok, maar de nood is zo dusdanig hoog dat er nu bij andere ploegen maar eens iets geks moet worden verzonnen. Anders is de strijd al bijna gestreden.
pi_113976108
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:55 schreef JC14 het volgende:

[..]

Ja ok, maar de nood is zo dusdanig hoog dat er nu bij andere ploegen maar eens iets geks moet worden verzonnen. Anders is de strijd al bijna gestreden.
Denk je serieus dat ploegen dat woensdag gaan riskeren wetende wat er donderdag op het menu staat? Die gaan gewoon op donderdag gokken. Het zal me sterk verbazen mocht er woensdag iets gebeuren.
pi_113976197
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:56 schreef TheArt het volgende:

[..]

Denk je serieus dat ploegen dat woensdag gaan riskeren wetende wat er donderdag op het menu staat? Die gaan gewoon op donderdag gokken. Het zal me sterk verbazen mocht er woensdag iets gebeuren.
Ter verduidelijking:

Dit is donderdag. Daar zullen de K-renners wel gaan vlammen, dan lijkt me een ontsnapping voor woensdag best logisch.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_113976439
quote:
2s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:50 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik vraag me af of die daar veel moeite voor gaan doen. De enige serieuze tegenstander is Goss en erg indrukwekkend rijdt die ook niet. Het is niet zo dat Sagan moet uitlopen omdat hij elders punten kan gaan verliezen.
Het enige wat je hoeft te doen is zorgen dat de groep die wegrijdt niet heel groot is.

Hoe eerder de marge voor Sagan groot genoeg is, hoe eerder de rest het groen vergeet. Greipel staat ook nog niet eens heel ver en als die zich ook ineens op tussensprinten gaat richten...
  maandag 9 juli 2012 @ 19:51:39 #17
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_113981701
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:56 schreef TheArt het volgende:

[..]

naja, dat werd van gisteren en eergisteren ook gezegd op voorhand. Als ze sky willen slopen zal dat op één dag niet lukken.

Nibali zal sowieso wel wat proberen.
pi_113981829
quote:
2s.gif Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef Beregd het volgende:

[..]

naja, dat werd van gisteren en eergisteren ook gezegd op voorhand. Als ze sky willen slopen zal dat op één dag niet lukken.

Nibali zal sowieso wel wat proberen.
De klassementsrenners hebben niet zoveel gedaan gisteren. Het was gewoon gigantische oorlog omdat iedereen in die ontsnapping wilde zitten, inclusief gasten die volgens Sky nog wat te dicht stonden en daardoor gingen ze telkens alle ontsnappingen terughalen.

Nu staat iedereen inmiddels zo belachelijk ver in het klassement dat ze zelfs de nummer 20 in het klassement mee kunnen laten gaan in een vlucht. Zolang die vlucht geen 10 minuten overhoudt op de streep is het prima en anders rijden ze zelf nog wel wat minuutjes dicht.

De etappe van zaterdag wist iedereen dat er gevlamd ging worden. Daar leende La Planche des Belles Filles zich ook erg voor.
  maandag 9 juli 2012 @ 19:58:35 #19
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_113982016
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 19:54 schreef TheArt het volgende:

[..]

De klassementsrenners hebben niet zoveel gedaan gisteren.
Huh?

Ik heb vdb, nibali én evans zien aanvallen, en wiggins moest uiteindelijk zelf het had dichtrijden. Dat noem ik toch echt wel koersen hoor.
pi_113982063
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:51 schreef JC14 het volgende:

[..]

Sky komt niet echt onder druk, als Evans tweede wil worden zal die mensen moeten gaan terugpakken en achtervolgen. Sky gaat gewoon tempo rijden.
pi_113982167
quote:
2s.gif Op maandag 9 juli 2012 19:58 schreef Beregd het volgende:

[..]

Huh?

Ik heb vdb, nibali én evans zien aanvallen.
Allemaal pas op het laatste. VDB heeft het na het trekken en sleuren van Vanendert even geprobeerd onder de top, vervolgens reed ie even weg door slim de goede kant van de rotonde te nemen en Evans probeerde daarvan te profiteren door er naartoe te rijden. That's it.

Die etappe van woensdag leent zich totaal niet voor aanvallen, zeker niet met de sterkte van Sky en al helemaal niet met in je achterhoofd wat donderdag te wachten staat.
pi_113982249
Donderdag is ook voor de bollen. En dan op de laatste klim worden teruggepakt door Froome en Wiggo.
pi_113982366
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:01 schreef TheArt het volgende:

[..]

Allemaal pas op het laatste. VDB heeft het na het trekken en sleuren van Vanendert even geprobeerd onder de top, vervolgens reed ie even weg door slim de goede kant van de rotonde te nemen en Evans probeerde daarvan te profiteren door er naartoe te rijden. That's it.

Die etappe van woensdag leent zich totaal niet voor aanvallen, zeker niet met de sterkte van Sky en al helemaal niet met in je achterhoofd wat donderdag te wachten staat.
Het leent zich juist uitstekend voor aanvallen alleen grote tijdsverschillen zullen de klassementsrenners niet kunnen maken. Mogelijk kan men Sky wel angst aanjagen met een snelle gevaarlijke afdaling, dat lijkt het grootste risico te zijn.
pi_113982438
De Grand Colombier is eigenlijk spectaculairder vanaf de andere kant, met een stuk van 19% en de laatste 8 km sowieso aan 10% gemiddeld.

De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_113982455
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:05 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het leent zich juist uitstekend voor aanvallen alleen grote tijdsverschillen zullen de klassementsrenners niet kunnen maken. Mogelijk kan men Sky wel angst aanjagen met een snelle gevaarlijke afdaling, dat lijkt het grootste risico te zijn.
Maar dat bedoel ik juist met het leent zich niet voor aanvallen. Wat maken max. 30 seconden tijdsverschil uit. Ze schieten er helemaal niets mee op, zeker als het niet is voor een eventuele ritzege.
  maandag 9 juli 2012 @ 20:09:28 #26
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_113982578
Ik denk dat de subtoppers al lang blij zijn als ze hun wagonnetje aan de Sky-trein kunnen koppelen. Op die manier maak je de grootste kans de etappe te winnen.
pi_113982594
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:07 schreef TheArt het volgende:

[..]

Maar dat bedoel ik juist met het leent zich niet voor aanvallen. Wat maken max. 30 seconden tijdsverschil uit. Ze schieten er helemaal niets mee op, zeker als het niet is voor een eventuele ritzege.
Maar dan zijn er wel aanvallen en kan men ook klimmen ten opzichte van de andere klassementsrenners. Het kan dus wel een leuke rit worden al is het geel al beslist tenzij er iets volledig fout gaat bij Wiggins.
pi_113982660
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik denk dat de subtoppers al lang blij zijn als ze hun wagonnetje aan de Sky-trein kunnen koppelen. Op die manier maak je de grootste kans de etappe te winnen.
Dat denk ik niet Sky gaat zeker geen energie verspillen aan een kopgroep die al minuten achterstaan in het klassement. Ik ben juist bang dat andere ploegen ook moeten gaan achtervolgen want Sky kan zich wel wat permiteren.
pi_113982850
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:07 schreef TheArt het volgende:

[..]

30 seconden is toch weer 30 seconden. Je moet ergens beginnen met tijdswinst te pakken. Als ze wachten tot de Pyreneën kunnen ze het wel schudden.
En ik ken de afdaling niet, maar op het profiel is het toch ca. 20 km afdalen, daar kun je wel meer pakken dan 30 seconden. En als Nibali dan Evans bij heeft en daarachter zit Wiggins met Froome, dan is het 2 tegen 2, dan gaan de mannen van Sky in die laatste 5 km ook niet meer veel terugpakken.

Even praktisch gezien: als ze (Nibali en Evans) morgen niks doen, hebben ze een kans verloren om wat tijd terug te pakken. En gezien de laatste tijdrit moeten ze alle kansen pakken die ze kunnen pakken.
pi_113983416
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Even praktisch gezien: als ze (Nibali en Evans) morgen niks doen, hebben ze een kans verloren om wat tijd terug te pakken. En gezien de laatste tijdrit moeten ze alle kansen pakken die ze kunnen pakken.
Ben bang dat ze morgen geen tijd gaan terugpakken.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_113983555
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:26 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ben bang dat ze morgen geen tijd gaan terugpakken.
Ik bedoelde trouwens niet dat ze tijd terug gaan pakken, maar dat ze het iig moeten proberen. Als ze alleen in het wiel van Sky blijven hangen, dan hebben ze een kans verloren. En zeker in de afdaling is Sky kwetsbaar tov Nibali (en in mindere mate Evans).
Ik denk trouwens dat Nibali en Evans meer moeite zullen hebben om bergop van Sky weg te rijden dan in de afdaling. Dus misschien houden de finishes bergaf de Tour juist nog wel (enigszins) spannend.
pi_113983744
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:29 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik bedoelde trouwens niet dat ze tijd terug gaan pakken, maar dat ze het iig moeten proberen. Als ze alleen in het wiel van Sky blijven hangen, dan hebben ze een kans verloren. En zeker in de afdaling is Sky kwetsbaar tov Nibali (en in mindere mate Evans).
Ik denk trouwens dat Nibali en Evans meer moeite zullen hebben om bergop van Sky weg te rijden dan in de afdaling. Dus misschien houden de finishes bergaf de Tour juist nog wel (enigszins) spannend.
Dan zal het op de persconferentie gebeuren. Wellicht wordt Wiggins van al het gekibbel en geklets een beetje héél erg moe van. Tot zieks af aan.
En na deze rustdag is Wiggins te ziek om nog te starten.
En voila, nieuwe kansen.

Morgen dus rustdag. Woensdag begint het weer.
  maandag 9 juli 2012 @ 20:48:20 #33
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_113984677
Momenteel kunnen we denk ik nog wel blij zijn Nibali nog niet op het podium staat. Dat is de enige die nog op een enigzins acceptabele afstand staat en kan aanvallen. Evans wil denk ik ook wel aanvallen, maar kan minder goed echte verschillen maken. Zodra Nibali op het podium staat, gaat die waarschijnlijk die plek verdedigen, omdat voor hem een hele mooie prestatie zou zijn (is nog zo ook).

Ik hoop dat de renners veel en vroeg gaan aanvallen, maar ik vrees dat het weer als vanouds wordt. Af en toe een speldenprikje uitdelen, het liefst zo laat mogelijk in de etappe en ook ronde. Terwijl ze de Sky ploeg alleen maar kunnen afmatten door veel en vroeg aan te vallen. Of Wiggins moet een inzinking krijgen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_113995816
Volgens mij wordt het een mooie etappe met Nibali in de aanval en Evans in zijn wiel. Althans, dat hoop ik. Verder is Wiggins een slechte daler en in de Vuelta 2011 gingen hij en Froome helemaal stuk op de zwaarste bergen waardoor Cobo kon winnen. Ik hoop in elk geval op spektakel, want elke seconde die Nibali en Evans kunnen pakken op Wiggins en Froome is mooi meegenomen en kan misschien weer wat spanning terugbrengen.

Kan iemand mij trouwens vertellen tot in hoeverre de afdaling van woensdag technisch is? Heeft Nibali de ruimte om gekke toeren uit te halen?
pi_113996063
Van het 'Cadel Evans' topic:

Evans: "Ik zal overal aanvallen"

Cadel Evans moest vandaag een bittere pil slikken in de negende rit van de Tour de France. De eindwinnaar van de vorige editie van 'La Grande Boucle' verloor in de tijdrit veel tijd op zijn belangrijkste rivaal Bradley Wiggins en staat nu in het klassement al op een achterstand van bijna twee minuten. Toch blijft de Australiër strijdlustig.

"De situatie is niet optimaal, maar ik geef het nog niet op. Ik blijf ervoor vechten tot het einde. Ik zal overal aanvallen waar ik kan, in de bergen, maar ook op de plateaus", aldus Evans tegen Sporza. Helemaal ontevreden over zijn optreden van vandaag was hij overigens niet: "Ik zat toch niet ver van een gepatenteerde tijdrijder als Cancellara. Wiggins en Froome hebben gewoon een uitzonderlijke tijdrit gereden."

Evans ploegleider John Lelangue ziet in tegenstelling tot zijn renner nog geen wolkje aan de lucht. "Dit is geen zware slag. Cadel neemt toch wat tijd op andere renners. We zitten nog altijd op schema. De Alpen en de Pyreneeën komen er nog aan. Sky heeft met Wiggins en Froome twee mannen in de top-10, maar wij hebben dat met Evans en Van Garderen ook."

Voor wat het waard is en zal zijn...
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:27:03 #36
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_113996462
Vooral die laatste zin, wij hebben Van Garderen :')
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:42:27 #37
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_113997109
Faaleinde van deze etappe
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 06:36:59 #38
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_114000083
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:01 schreef TheArt het volgende:

[..]

Allemaal pas op het laatste. VDB heeft het na het trekken en sleuren van Vanendert even geprobeerd onder de top, vervolgens reed ie even weg door slim de goede kant van de rotonde te nemen en Evans probeerde daarvan te profiteren door er naartoe te rijden. That's it..
Man, jij bent ook niet snel tevreden :D Zo kun je elke rit gaan platrelativeren. Volgens het profiel was het veel meer strijd dan op voorhand verwacht.
(je vergeet overigens nibali en evans in de afdaling,)
pi_114021314
De eerste Nederlander zal op een kwartier na de winnaar binnenkomen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:12:17 #40
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_114025679
Ben benieuwd naar de Sky-ploeg morgen, met hun wattagemeters. Maar ja, je tactiek is zo goed als je benen het toelaten.
Live vanuit Frankrijk!
Jongens jongens toch, nou ik geef het je te doen, hoor.
pi_114025803
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:12 schreef maartenducrot het volgende:
Ben benieuwd naar de Sky-ploeg morgen, met hun wattagemeters. Maar ja, je tactiek is zo goed als je benen het toelaten.
De eerste rit, maar overmorgen vooral, waarin we gaan zien hoe erg Sky Siutsou gaat missen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_114026349
Aangezien ze bij Radioshack ook een paar jongens in de top 10 hebben staan (Monfort, Zubeldia), denk ik ook wel dat ze voorop meedoen, met Schleck als gangmaker.
pi_114026794
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:24 schreef miep63 het volgende:
Aangezien ze bij Radioshack ook een paar jongens in de top 10 hebben staan (Monfort, Zubeldia), denk ik ook wel dat ze voorop meedoen, met Schleck als gangmaker.
Zou écht schitterend zijn mocht Schleck de gangmaker zijn en tegelijk Wiggins en Froome op minuten gaat fietsen. Tsja, ziet er niet naar uit dat dat Sky-duo dat overkomt, maar je weet nooit. Samen met Nibali, Menchov, Evans en Zubeldia volop de aanval kiezen.
pi_114027140
Dat zou zeker mooi zijn.
Wel is er de grote kans dat een aantal van die mannen na de volgende etappes hun top 10 plekje al gaan consolideren.
Tenzij Wiggins en/of Froome een slechte dag heeft en het vuurwerk losbarst.
Neil LOVES Carrots!
pi_114029973
Evans gaat wel aanvallen. Die heeft geen reden om zijn positie te consolideren. Hij heeft alle podiumplaatsen al bezet, dus het enige wat interessant voor 'm is, is winnen. De rest gaat dan vanzelf mee als ze kunnen.
En morgen is 't finish bergaf, dus als Nibali er nog bijzit op de top (en daar ga ik eigenlijk wel vanuit), gaat die echt wel aanvallen.
Ze komen morgen niet met een groep van 20 man aan in Bellegarde, dat zijn allemaal kleine groepjes.
pi_114030771
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:27 schreef Wombcat het volgende:
Evans gaat wel aanvallen. Die heeft geen reden om zijn positie te consolideren. Hij heeft alle podiumplaatsen al bezet, dus het enige wat interessant voor 'm is, is winnen. De rest gaat dan vanzelf mee als ze kunnen.
En morgen is 't finish bergaf, dus als Nibali er nog bijzit op de top (en daar ga ik eigenlijk wel vanuit), gaat die echt wel aanvallen.
Ze komen morgen niet met een groep van 20 man aan in Bellegarde, dat zijn allemaal kleine groepjes.
Nibali gaat inderdaad wel aanvallen, zeker met die afdaling van morgen.
Evans ook, maar of de rest het gaat wagen? hopelijk wel.
Neil LOVES Carrots!
pi_114031045
VDB heeft ook gezegd dat hij ging aanvallen , maar die staat wel 5 minuten op wiggins
sd
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:48:07 #48
279863 stinkfistje
toch wel he ...
pi_114031088
wat een stomme zak is TheArt eigenlijk nooit echt geloven in iets negatiefs over de Rabo terwijl diie echt een kutteam hebben!
pi_114031111
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:48 schreef stinkfistje het volgende:
wat een stomme zak is TheArt eigenlijk nooit echt geloven in iets negatiefs over de Rabo terwijl diie echt een kutteam hebben!
:')
pi_114031177
quote:

Ik heb al veel rare dingen gelezen, maar dit slaat echt wel alles _O-
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 20:50:52 #51
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114031234
quote:
Inderdaad. WIJ als Nederlanders staan in onze hemd met zo'n pleuris team. :(
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:54:51 #52
279863 stinkfistje
toch wel he ...
pi_114031467
nou ja niet als team als zodanig maar gewoon de laaste jaren in de ritten waar het toe doet doet, toch?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:54:59 #53
11102 knep
Mountainfreak
pi_114031483
_O- :')
Wel wat variatie in het trollen ^O^.
pi_114031543
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:54 schreef knep het volgende:
_O- :')
Wel wat variatie in het trollen ^O^.
Ze worden inderdaad wel steeds inventiever die trollers. Dat moet je ze nageven ^O^
pi_114031813
Je bent beroemd :+
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 21:02:18 #56
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114031890
Laten we voor de vluchters hopen dat het peloton vrij snel laat begaan. Lijkt me niet dat Sky nu weer als bezetenen op kop gaat zitten rijden in het begin.
pi_114031945
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:00 schreef Steven184 het volgende:
Je bent beroemd :+
Persoonlijk genoemd worden is wel een eer ja :+
pi_114031969
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:02 schreef Slobeend het volgende:
Laten we voor de vluchters hopen dat het peloton vrij snel laat begaan. Lijkt me niet dat Sky nu weer als bezetenen op kop gaat zitten rijden in het begin.
Leverde toch een schitterende etappe op?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 21:04:37 #59
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114032017
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:03 schreef marcodej het volgende:

[..]

Leverde toch een schitterende etappe op?
Dat zeker, mooiste etappe tot nu toe. Maar voor de kansen van de vluchters zou het beter zijn. Niet iedereen is zo goed als Pinot.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:07:33 #60
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114032156
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:49 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ik heb al veel rare dingen gelezen, maar dit slaat echt wel alles _O-
Ja TheArt, jij bent zeker Breukink onder een pseudoniem :(

Het moet idd niet gekker worden met die reacties van bepaalde users :')
pi_114032256
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:07 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja TheArt, jij bent zeker Breukink onder een pseudoniem :(

Het moet idd niet gekker worden met die reacties van bepaalde users :')
Sterker nog, ik ben die grote, kale Harold Knebel, maar niet verder vertellen hè..........ssssst!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:10:47 #62
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114032340
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:02 schreef Slobeend het volgende:
Sky lijkt mij niet zo dom dat ze zondag gaan herhalen. Dat kost ze teveel energie en zorgt er alleen maar voor dat ze de rest van het peloton tegen zich krijgen. Dus ik denk dat er vrij snel een geschikt groepje ontstaan en weg blijft.
pi_114032392
De trollen-evolutie is begonnen _O_ Steeds aanpassen zodat mensen toch blijven voeden :D.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114033125
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:04 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat zeker, mooiste etappe tot nu toe. Maar voor de kansen van de vluchters zou het beter zijn. Niet iedereen is zo goed als Pinot.
Sky heeft er gisteren in ieder geval voor gezorgd dat weinig renners nog in de buurt staan in het algemeen klassement, dus ze kunnen iets makkelijker een groepje laten rijden :P
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:31:25 #65
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114033511
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:09 schreef TheArt het volgende:

[..]

Sterker nog, ik ben die grote, kale Harold Knebel, maar niet verder vertellen hè..........ssssst!
Ja dat wist ik wel, want ik ben zelf Breukink. Maar we moeten een beetje verwarring zaaien hè :P
pi_114033694
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:11 schreef RemcoW23 het volgende:
De trollen-evolutie is begonnen _O_ Steeds aanpassen zodat mensen toch blijven voeden :D.
TDFtroller level 16 - evolve to Rabobasher
Neil LOVES Carrots!
pi_114033739
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:31 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja dat wist ik wel, want ik ben zelf Breukink. Maar we moeten een beetje verwarring zaaien hè :P
En Steven is Frans Maassen en zo proberen we heel FOK gek te maken :+
pi_114033958
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:35 schreef TheArt het volgende:

[..]

En Steven is Frans Maassen en zo proberen we heel FOK gek te maken :+
:D

Lukt aardig dacht ik zo :P
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:42:36 #69
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114034161
Rabo represent 8-)

Morgen doen de jongens het rustig aan. Misschien dat LL ergens meeschuift.
pi_114034431
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:34 schreef Gitank2 het volgende:

[..]

TDFtroller level 16 - evolve to Rabobasher
_O_
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_114034466
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:42 schreef Redefine het volgende:
Rabo represent 8-)

Morgen doen de jongens het rustig aan. Misschien dat LL ergens meeschuift.
Wel een ideale etappe voor LLS morgen ja.
pi_114035623
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Wel een ideale etappe voor LLS morgen ja.
Maar een derde keer in zo'n korte tijd na die val ook nog, zou me verbazen.
sig verwijderd door FA
pi_114035761
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Maar een derde keer in zo'n korte tijd na die val ook nog, zou me verbazen.
Zondag heeft ie alleen in het begin van de koers een tiental kilometer meegezeten. Gisteren een redelijke tijdrit. Kan prima hoor morgen.
pi_114037097
Ik heb het wel gehad met die Sky dominantie; forza Nibali! De enige manier om die Sky machine te ontregelen is om wat geks te doen, of een coalitie op touw te zetten. Beide dingen sluit ik niet uit, het kon nog wel eens een verrassende tour worden.
"That rug really tied the room together".
pi_114042972
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:32 schreef Art_Core het volgende:
Ik heb het wel gehad met die Sky dominantie; forza Nibali! De enige manier om die Sky machine te ontregelen is om wat geks te doen, of een coalitie op touw te zetten. Beide dingen sluit ik niet uit, het kon nog wel eens een verrassende tour worden.
Volledig eens.
Vanaf de voet van de Colombiere een poging wagen. Nog mooier zou zijn om al wat speldenprikjes uit de delen op de eerste berg ( je ) van de dag.
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 01:36:07 #76
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_114046141
VDB2 op de eerste col meteen aanvallen, en hopen dat Evans mee gaat. Maar ik weet niet dat Wiggens dat zal laten gebeuren
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  woensdag 11 juli 2012 @ 07:31:55 #77
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_114048111
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 01:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
VDB2 op de eerste col meteen aanvallen, en hopen dat Evans mee gaat. Maar ik weet niet dat Wiggens dat zal laten gebeuren
Als Wiggins goed is, dan laat hij Evans geen meter vooruit rijden.

VDB2 gaat trouwens net als zaterdag weer moeten lossen als ze de toppers voluit gaan.
  woensdag 11 juli 2012 @ 07:38:13 #78
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_114048145
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 07:31 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

VDB2 gaat trouwens net als zaterdag weer moeten lossen als ze de toppers voluit gaan.
altijd blijven trollen...
  woensdag 11 juli 2012 @ 08:40:32 #79
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114048809
quote:

[..]

Niet zo kinderachtig doen. Jij weet met als iedereen dat hij evenals Valverde lek is getreden en daardoor tijd verloor.
pi_114048920
Grootste probleem bij tactiek en onder druk zetten is... Je moet zelf meekunnen. Dat laatste is het grootste probleem voor Zubeldia en Monfort. Mss dat die iets kunnen doen in een afdaling door te volgen of een gaatje te laten vallen, maar bergop hangen die 2 eraan for dear life.
Bij radioshack kunnen ze natuurlijk wel spelen met Horner/FShleck samen met Nibali en Evans... Die 2 staan toch voor Monfort/zubeldia... Maar als daar dan vdb2 bijzit of iemand anders die achter Zubeldia/Monfort staan dan is dat weer een ander verhaal.

Menchov gaat niet aanvallen en Van garderen is gewoon niet goed genoeg bergop. Dus het zal van Nibali, vdb2 en evans moeten komen... en ze mogen niet tegen elkaar rijden. Wat ik dan ook weer niet zie gebeuren. (als de tourgeschiedenis ons iets leert is dat de meesten liever hun plekje behouden dan pokeren).
Maar laat ons hopen dat ze de sky trein kunnen kapot maken tegen het einde van deze week.. dat zou wat meer mogelijkheden open zetten.
pi_114049294
Ik denk niet dat het vandaag een dag is om een aanval in te zetten op het geel, daarvoor is het te ver naar de finish vanaf de top van de Colombier.
Meer een dag om vroeg te gaan met een grote groep die uitgedund zal worden op de Colombier, en dan hopen dat ze na het laatste klimmetje van de dag genoeg over hebben om te strijden om de dagzege.
Zit een beetje te denken aan wat mannen rond plek 50-70 in het CG; Vino, Voeckler, hopelijk een Nederlander erbij...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_114049648
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 09:08 schreef Guard het volgende:
Ik denk niet dat het vandaag een dag is om een aanval in te zetten op het geel, daarvoor is het te ver naar de finish vanaf de top van de Colombier.
Zou ook flauw zijn naar de organisatie van de koers. Maken ze een etappe die ontworpen is zodat een Fransman kan winnen in de lange vlucht, gaan de klassementsmannen het ineens verpesten.
pi_114050037
De etappe van morgen wordt helemaal live uitgezonden _O_
pi_114050224
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
De etappe van morgen wordt helemaal live uitgezonden _O_
Tuurlijk, logisch. Da's al jaren met zulke etappes.
sig verwijderd door FA
pi_114051435
quote:

[..]

Wie weet, misschien wacht Wiggins wel net even af en laat hij Froome op kop rijden. Dan hoeft Wiggins 'geen trap teveel' uit te voeren en als Froome net zo goed is als eerder, dan kan dit zeker.
Verwacht trouwens héél veel van Van den Broeck. Voorspel dat hij zeker niet afvalt vandaag. Hij zal met de besten mee omhoog gaan én hij gaat opzeker aanvallen.
Benieuwd wie er dan nog in zijn wiel kunnen blijven.

Jurgen moest niet eens lossen, maar omdat hij lek reed en daarna nog problemen had met de schakeling kreeg hij het lastig.

[ Bericht 1% gewijzigd door JC14 op 11-07-2012 10:33:38 ]
pi_114051556
Hopelijk lukt het om Sky kapot te rijden, maar ik betwijfel het. Zou het wel een stuk spannender maken. Maar morgen gaat het nog wat spannender worden dan.
pi_114051969
Hoe laat begint de TV uitzending?
Allemaal cabaretteketet!
pi_114052150
14:10
pi_114052313
Dan gaan ze dus niet de hele etappe uitzenden....
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:56:49 #90
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114052319
Tevens vrees ik wel een beetje voor VDB2. Is altijd rotslecht na een rustdag dus misschien toch maar hopen dat de koers beetje stil blijft. En ik blijf erbij VDB2 moet gewoon voor de bollentrui gaan.
Trotse Belg.
pi_114052355
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Dan gaan ze dus niet de hele etappe uitzenden....
Nog maar keertje een paar reacties boven je herlezen. Dat gaat over morgen.
pi_114052643
Ok.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:09:34 #93
40566 Ericr
Livewrong
pi_114052655
Al die aanvalspraat klinkt wel stoer maar je moet er nu dus twee man afrijden i.p.v. 1. Gelet op de vermogens die Froome en Wiggins leveren zie ik geen enkele renner die in staat is om beiden er af te rijden. Natuurlijk kan 1 van die twee breken in het verloop van de TDF maar ze worden nou niet echt bedreigd door renners die bekend staan om hun legendarische aanvallen. Wat speldenprikken kunnen een renner ook breken maar daar zit er alsnog een Froome of Wiggins in je wiel.

De enige renners die een TDF zouden kunnen openbreken zitten thuis en 1 van die renners had nu toch al op onoverbrugbare achterstand gestaan door de eerste tijdrit.
pi_114053062
Indd, die aanvalspraat is gelul in de ruimte.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:23:02 #95
67640 SaintOfKillers
pi_114053092
Ik weet het niet of je er 2 moet lossen, Froome heeft al gezegd dat hij bij Wiggins blijft als die breekt.
pi_114053329
En Brailsford heeft al gezegd dat het belangrijkste is dat ze en gele trui naar Parijs brengen, en dat ego's daar voor moeten wijken. Uiteindelijk zal de koers wel uitwijzen wat er gaat gebeuren, als Wiggins op één kilometer van de top van de Grand Colombier lost zal Froome wel wachten, als hij het aan de voet doet dan is het gewoon ieder voor zich.

Niet dat Wiggins vandaag gaat lossen natuurlijk (als hij dat al ergens deze Tour gaat doen). Op dat niemendalletje in de afdaling na heeft deze rit nog het meeste weg van die etappe die Hushovd vorig jaar won.
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:40:31 #97
67640 SaintOfKillers
pi_114053703
Toch denk ik dat Wiggins en Froome kwetsbaar zijn als je op de verrassing speelt. Als alles volgens het strak omlijnde plan blijft verlopen, dan zal het hen ook allemaal wel lukken, maar ik denk dat ze vrij slecht kunnen improviseren en dan sneller gaan panikeren.
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:49:12 #98
40566 Ericr
Livewrong
pi_114054096
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch denk ik dat Wiggins en Froome kwetsbaar zijn als je op de verrassing speelt. Als alles volgens het strak omlijnde plan blijft verlopen, dan zal het hen ook allemaal wel lukken, maar ik denk dat ze vrij slecht kunnen improviseren en dan sneller gaan panikeren.
En welke avonturier gaat de lont in het kruitvat steken? Vanaf ver aangaan houdt ook risico's in en de mannen die nu kort in het klassement staan zijn niet gekend voor het nemen van grote risico's. Een Pantani-actie zie ik niemand doen en een actie zoals Andy Schleck vorig jaar uitvoerde was achteraf gezien ook niet beslissend genoeg.

Als iemand al durft aan te vallen is het op de laatste beklimming, alleen bij een volledig instorten van Wiggins en/of Froome creëer je dan voldoende ruimte richting de lange tijdrit waar zowel Froome en Wiggins iedereen minimaal 1 1/2 minuut verschil aanlappen. Je zou er nog voor kunnen kiezen om ze murw te beuken en Sky veel werk te laten opknappen omdat ze vroege ontsnappingen moeten neutraliseren maar volgens mij rijdt er bij Sky nog genoeg rond zoals een EBH, Porte en Rogers die eerder de andere teams kunnen murw beuken als er tempo gereden moet worden.
pi_114054556
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:49 schreef Ericr het volgende:

[..]

En welke avonturier gaat de lont in het kruitvat steken? Vanaf ver aangaan houdt ook risico's in
Idd vandaag vroeg gaan en de hele dag op kop rijden is bijna een garantie dat je morgen op enig moment gaat lossen en flink tijd gaat verliezen.
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:12:28 #100
67640 SaintOfKillers
pi_114054979
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:49 schreef Ericr het volgende:

[..]

En welke avonturier gaat de lont in het kruitvat steken? Vanaf ver aangaan houdt ook risico's in en de mannen die nu kort in het klassement staan zijn niet gekend voor het nemen van grote risico's. Een Pantani-actie zie ik niemand doen en een actie zoals Andy Schleck vorig jaar uitvoerde was achteraf gezien ook niet beslissend genoeg.
Als zoiets gebeurt, dan is 't door een toevallige samenloop van omstandigheden.
pi_114055046
Waarom heeft iedereen het steeds alleen maar over aanvallen bergop? Ik verwacht helemaal geen (serieuse) aanvallen bergop van Evans en Nibali vandaag. Ik verwacht dat die in de afdaling gaan aanvallen, want daar is Wiggins kwetsbaar.

Nibali probeerde het zondag al een paar keer in de afdaling en daar zag je dat elke keer na een paar technische bochten hij meteen een meter of 50-100 pakte op Wiggins. Dus hij heeft gezien dat 'ie dat kan (hoewel 'ie dat natuurlijk al wel wist). Als hij er vandaag bijzit op de laatste col, probeert hij het dus vandaag ook zeker weer.
Evans heeft het in de Dauphine al eens geprobeerd in de afdaling, en daar pakte hij wat tijd terug op Wiggins. Dus ook die zal het zeker weer proberen.

En weliswaar moet Evans een flinke buffer hebben voor de laatste tijdrit, als hij de tour wil winnen, maar tussen nu en de laatste tijdrit zitten nog 5 bergetappes. Dus het doel van Evans zal zijn om vandaag wat tijd terug te pakken, en zijn beste kans daarop is door in de laatste kilometer van de laatste klim aan te vallen en dan vol door te gaan de afdaling in.
Dan pakt 'ie waarschijnlijk 30 seconden tot een minuut terug op Wiggins. Niet genoeg om vandaag de tour te winnen idd, maar je moet ergens beginnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2012 12:14:55 ]
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:14:18 #102
316232 Lutte
duimelut
pi_114055050
Leuke etappe vandaag *O* Gesink verklaarde in het BD een aanval niet uit te sluiten :7
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_114055073
We zullen zien...
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:15:52 #104
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_114055112
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:14 schreef Lutte het volgende:
Leuke etappe vandaag *O* Gesink verklaarde in het BD een aanval niet uit te sluiten :7
Dat is het minste wat je mag verwachten van hem.
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_114055228
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:15 schreef freaky40 het volgende:
We zullen zien...
Zelfs freaky40 is positief. *O*
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_114055238
de nieuwe bel van Sagan

SPOILER
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:19:15 #107
316232 Lutte
duimelut
pi_114055269
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:18 schreef baggerbaas het volgende:
de nieuwe bel van Sagan

SPOILER
_O_
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_114055271
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:18 schreef Felagund het volgende:

[..]

Zelfs freaky40 is positief. *O*
Dat ben ik altijd, alleen als dat kan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_114055282
quote:
Gesink gaat dus demareren uit de "bus"
pi_114055345
Zit er geen café op de route voor Wiggins?
pi_114055601
quote:
Zou leuk zijn maar misschien wel heel onverstandig voor zijn verdere tour en zijn fysiek. Net zoals het geweldig was wat de Rabo deed zaterdag is het meer op emotie dan op verstand
pi_114055703
Vind de etappe van morgen interessanter dan die vandaag.
pi_114055729
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind de etappe van morgen interessanter dan die vandaag.
Ik vind die van vandaag een stuk interessanter dan die van gister, dus mij hoor je niet klagen!
In Southern Sun
pi_114055739
Sagan met twee anderen vanuit de start gedemarreerd.
In Southern Sun
pi_114055747
Godsamme, Gallopin ziek geworden vannacht :(
pi_114055786
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik vind die van vandaag een stuk interessanter dan die van gister, dus mij hoor je niet klagen!
:D :')
pi_114055842
Sagan dus voor de puntjes :O
pi_114055875
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:30 schreef TheArt het volgende:
Godsamme, Gallopin ziek geworden vannacht :(
Misschien heeft hij 'geluk' dat ze vandaag niet de hele dag voluit zullen koersen, maar vrees het ergste met vandaag en morgen in het vooruitzicht eigenlijk, zonde! :)
Jack does it in real time...
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:34:00 #119
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_114055897
Waarom beginnen die uitzendingen en livestreams eigenlijk altijd pas als de etappe al dik een uur onderweg is ?
Ik snap dat het begin niet zo heel boeiend is, maar allicht boeiender dan teletekst-tv
pi_114055953
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:32 schreef Carlo_90 het volgende:
Sagan dus voor de puntjes :O
Beetje ver nog, de puntjes..
pi_114055977
The riders in the lead of the stage are:

- Peter Sagan (LIQ): who launched the attack before being joined by two others.

- Cyril Lemoine (SAU)

- Andriy Grivko (AST)

Niet echt een indrukwekkend groepje, maar ze zijn ook nog niet echt weg.
pi_114055980
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:34 schreef Whiteguy het volgende:
Waarom beginnen die uitzendingen en livestreams eigenlijk altijd pas als de etappe al dik een uur onderweg is ?
Ik snap dat het begin niet zo heel boeiend is, maar allicht boeiender dan teletekst-tv
Het is niet altijd. Die van zondag werd vanaf het begin uitgezonden. Maar juist dat eerste uur waarin men met alle geweld in de kopgroep probeert te komen is vaak heel boeiend.
pi_114056010
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:
The riders in the lead of the stage are:

- Peter Sagan (LIQ): who launched the attack before being joined by two others.

- Cyril Lemoine (SAU)

- Andriy Grivko (AST)

Niet echt een indrukwekkend groepje, maar ze zijn ook nog niet echt weg.
Er zou ook een groepje er nog achter rijden.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_114056017
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:34 schreef Whiteguy het volgende:
Omdat er gewoon nog niks op camera vastgelegd wordt.
pi_114056029
andremeganck twitterde op woensdag 11-07-2012 om 12:36:31 #sporzatour #tdf12 - Sagan - Lemoine - Grivko vergroten hun voorsprong - er zijn nu 5 tegenaanvallers - terwijl er een val is gemeld in pel reageer retweet
pi_114056034
Er is ook al een valpartij geweest:
Kiryienka (MOV) and Jerome (EUC) have been involved in a crash.
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:37:44 #127
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_114056047
Alweer een val :')
pi_114056085
Zal wel een rabo renner bij betrokken zijn :|W

woensdag 11 juli 2012 @ 12:39:18 #129
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_114056121
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Serieus ? Komen die lui met camera pas later opdagen :o
pi_114056134
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:38 schreef Carlo_90 het volgende:
Zal wel een rabo renner bij betrokken zijn :|W

:O
pi_114056146
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Het wordt wel vastgelegd maar niet uitgezonden door de Fransen.
In Southern Sun
pi_114056179
Millar in de achtervolging
pi_114056205
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:40 schreef Carlo_90 het volgende:
Millar in de achtervolging
Gevangen door het peloton alweer
pi_114056207
Nu niet meer
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:41:48 #135
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_114056219
Waar volgen jullie de tour op dit moment?
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_114056241
zo mogen niet weg...
Groepje te klein, te weining ploegen vertegenwoordigd...
pi_114056266
Hopen dat ze snel gepakt worden en er een normale ontsnapping kan komen
pi_114056395
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:42 schreef Carlo_90 het volgende:
Hopen dat ze snel gepakt worden en er een normale ontsnapping kan komen
Mét Nederlanders. w/
pi_114056453
quote:
20 men in counter-attack
There is a group of about 20 in a counter-attack. They are 17" behind Sagan, Lemoine and Grivko at the 15.5km mark. The peloton is at 27".
pi_114056490
Alweer gepakt
pi_114056512
niemand komt weg..
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:50:57 #143
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_114056561
Jammer dat ze dit niet uitzenden, maar morgen gelukkig weer vanaf het begin.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_114056595
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:50 schreef Mr_DG het volgende:
Jammer dat ze dit niet uitzenden, maar morgen gelukkig weer vanaf het begin.
mij kan het niet boeien dit gedeelte. heel groot stuk vlak. is toch haast niets aan
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:53:12 #145
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_114056658
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

mij kan het niet boeien dit gedeelte. heel groot stuk vlak. is toch haast niets aan
Het ontstaan van de kopgroep kan best leuk zijn. Zeker vandaag willen er veel mensen vooraan bijzitten.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_114056776
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:53 schreef Mr_DG het volgende:

[..]

Het ontstaan van de kopgroep kan best leuk zijn. Zeker vandaag willen er veel mensen vooraan bijzitten.
Ik denk eerder dat er morgen veel mensen vooraan willen zitten, als je vandaag al je krachten gaat verspillen, ben je morgen de klos.

En morgen duurt het niet lang voor de eerste klim (HC de la Madeleine) begint. Ben dan benieuwd hoe snel de kopgroep is gevormd.
pi_114056777
Tegenaanval van 12 man.
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 12:58:55 #148
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114056891
andremeganck twitterde op woensdag 11-07-2012 om 12:55:57 #sporzatour #tdf - na 23 km heeft het trio voorop nu 32" op het peloton - de tegenaanvallers volgen op 12" reageer retweet
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 12:59:57 #150
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114056989
goede situatie voor Sky dit.
pi_114057067
En weer 23 man in de aanval..
pi_114057182
is morgen de hele etappe live op tv of begint het pas weer later?
pi_114057195
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:06 schreef zolderraam het volgende:
Morgen is de etappe live
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:06:46 #155
316232 Lutte
duimelut
pi_114057204
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:06 schreef zolderraam het volgende:
Vrijdag beginnen ze wel om elf.
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_114057232
Voigt, Voeckler, Millar, Casar en Zabriskie in de tegenaanval.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2012 13:07:40 ]
pi_114057234
Kopgroep nu samengesmolten met de aanvallers. 25 man nu
pi_114057373
7 renners maar volgens de ticker, alleen de 5 eerder genoemden + Sagan en Grivko

edit: er staat "some names", zullen er dan wel 25 zijn in totaal ja

edit2: er blijft gewoon 7 staan op de ticker, lekker duidelijk :P
pi_114057412
Deze 7 zijn weg.
pi_114057452
In ieder geval wel wat mooie namen in de kopgroep.
pi_114057486
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:10 schreef Marcoss het volgende:
7 renners maar volgens de ticker, alleen de 5 eerder genoemden + Sagan en Grivko

edit: er staat "some names", zullen er dan wel 25 zijn in totaal ja

edit2: er blijft gewoon 7 staan op de ticker, lekker duidelijk :P
staat nu 22
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:13:14 #162
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_114057493
Van de rabo's alleen LLS in de kopgroep :')

De nederlanders :') :')
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_114057494
SCARPONI Michele 41LAM+00:10:27
MARTINEZ Egoi 35EUS+00:15:18
CASAR Sandy 141FDJ+00:19:09
PERAUD Jean-Chri... 71ALM+00:21:58
SAGAN Peter 57LIQ+00:23:29
GERRANS Simon 201OGE+00:31:16
GRIVKO Andriy 184AST+00:32:10
VOIGT Jens 18RNT+00:33:02
BURGHARDT Marcus 2BMC+00:34:28
FOFONOV Dmitriy 183AST+00:36:05
POPOVYCH Yaroslav 17RNT+00:37:56
MORKOV Michael 175STB+00:38:22
DEVENYNS Dries 194OPQ+00:39:32
CUMMINGS Stephen 3BMC+00:41:58
ZABRISKIE David 69GRS+00:44:12
GOSS Matthew Harley 204OGE+00:47:32
ARASHIRO Yukiya 22EUC+00:48:25
HORRACH Joan 135KAT+00:53:00
LADAGNOUS Matthieu 144FDJ+00:57:33
SANCHEZ Luis-Leon 155RAB+00:59:41
HUTAROVICH Yauheni 143FDJ+01:02:54
KROON Karsten 173STB+01:03:24
pi_114057497
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:11 schreef TheArt het volgende:
Deze 7 zijn weg.
25 toch?

edit: 22 blijkbaar?

edit : mss beter nog even wachten :p
pi_114057508
quote:
13s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Van de rabo's alleen LLS in de kopgroep :')

De nederlanders :') :')
Krijgen we weer zo'n simpele ziel :')
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:13:46 #166
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_114057511
Hup Scarponi *O*
pi_114057548
Haha Goss ook mee. In een veredelde poging om ook wat puntjes te nemen.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:15:17 #168
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_114057578
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:14 schreef baggerbaas het volgende:
Haha Goss ook mee. In een veredelde poging om ook wat puntjes te nemen.
Sagan gaat Goss gewoon lossen op die eerste klim.
pi_114057586
LLS is wel een prima man voor vandaag ja. Kan normaal die klim wel overleven en is vrij snel aan de finish. Al moeten ze wel Sagan lossen dan natuurlijk :P
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:15:36 #170
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_114057596
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Krijgen we weer zo'n simpele ziel :')
Lekker happen :P

Ik denk niet dat deze groep van 25 man zo blijft, vanuit het peoloton gaan nog wel wat mannen er naar toe rijden en dan hoop ik dat er wat nederlanders bij zitten
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 13:15:42 #171
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114057603
Vacansoleil en Argos hebben de slag gemist.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:15:42 #172
40566 Ericr
Livewrong
pi_114057604
Met zoveel Nederlanders in koers verwacht je toch iets meer dan alleen een Kroon die er toch afpiert Colombier. Maar het is niet anders, een groep van deze grootte blijft wel weg normaal gesproken.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:16:15 #173
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_114057633
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Lekker happen :P

Ik denk niet dat deze groep van 25 man zo blijft, vanuit het peoloton gaan nog wel wat mannen er naar toe rijden en dan hoop ik dat er wat nederlanders bij zitten
Ik hoop dat we een keer zo'n situatie krijgen als in de Giro van 2010 in de rit naar L'Aquila. Hele klassement weer overhoop. :D
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:16:22 #174
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_114057640
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:15 schreef Ericr het volgende:
Met zoveel Nederlanders in koers verwacht je toch iets meer dan alleen een Kroon die er toch afpiert Colombier. Maar het is niet anders, een groep van deze grootte blijft wel weg normaal gesproken.
Dat bedoel ik idd.
pi_114057671
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:15 schreef Slobeend het volgende:
Vacansoleil en Argos hebben de slag gemist.
Gaat hem weer niet worden dus vandaag. Gemiste kans...
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 13:17:33 #176
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114057691
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:16 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Ik hoop dat we een keer zo'n situatie krijgen als in de Giro van 2010 in de rit naar L'Aquila. Hele klassement weer overhoop. :D
Dat was een kopgroep van 48 toch? :D
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:17:41 #177
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_114057698
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Gaat hem weer niet worden dus vandaag. Gemiste kans...
Al die NL'se ploegen koersen veels te berekenend.. vooral de Rabo jongens..
pi_114057708
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Dus dat.
Allemaal cabaretteketet!
pi_114057715
Shack wel mee met de "knechten" Voigt en Popovych, mogelijk willen die nog iets proberen op de Colombier straks. Ook BMC met 2 renners (Cummings en Burghardt).
pi_114057730
RST, BMC, en LIQ hebben toch 1 of meerdere pionnen mee die redelijk wat kunnen betekenen voor hun kopman als die weggeraakt in een afdaling.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:18:37 #181
40566 Ericr
Livewrong
pi_114057742
Zondag was een knotsgek begin maar ook een ander soort aanloop, je hebt nu geen klimmetjes om het gat snel dicht te rijden naar de koplopers. Tegelijkertijd is het gat nog niet heel erg groot, als er nog ploegen mee willen springen moet je nu wel gaan achtervolgen.
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 13:18:46 #182
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114057748
quote:

[..]

Rabo zit er gewoon bij hoor. :')
pi_114057758
Maar ik snap dat dus echt niet. Heb je bij Vacansoleil 8 man om alleen maar aan te vallen, want dat is het enige doel en dan rijdt er een groep van dik 20 man weg en dan ben je niet mee. Dat vind ik gewoon onbegrijpelijk.
pi_114057762
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:16 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

In 2001 had je ook ooit zo'n etappe.
SPOILER
pi_114057768
Ben wel benieuwd wie voor de bollen wil gaan van dit groepje
pi_114057772
quote:

[..]

Rabo is nu als enige mee.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:18 schreef Ericr het volgende:
Zondag was een knotsgek begin maar ook een ander soort aanloop, je hebt nu geen klimmetjes om het gat snel dicht te rijden naar de koplopers. Tegelijkertijd is het gat nog niet heel erg groot, als er nog ploegen mee willen springen moet je nu wel gaan achtervolgen.
Het is al 3,5 minuten.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:19:21 #187
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_114057774
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:18 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Rabo zit er gewoon bij hoor. :')
Ja, met 1 man. LLS.. Die nederlanders waren gister nog zo strijdvaardig.. nu missen ze dus alweer de boot.
pi_114057797
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Ja, met 1 man. LLS.. Die nederlanders waren gister nog zo strijdvaardig.. nu missen ze dus alweer de boot.
Gisteren was er geen etappe ;)
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:20:03 #189
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_114057810
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Gisteren was er geen etappe ;)
;) Strijdvaardig in de interviews ;)
pi_114057818
Overigens zit Fuckler opeens niet meer mee..
pi_114057823
Rabo zijn gewoon een stelletje stumpers. Wat mij betreft helemaal geen Tour meer volgend jaar. Gesink kan beter op stappen. Hij komt niet tot zijn recht. Misschien is dat alleen maar goed voor hem.
Allemaal cabaretteketet!
pi_114057834
quote:

[..]

Er valt weinig meer te rekenen nu voor de Rabo ploeg...
Maar er zit iig 1 rabo renner bij.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_114057851
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:20 schreef freaky40 het volgende:
Rabo zijn gewoon een stelletje stumpers. Wat mij betreft helemaal geen Tour meer volgend jaar. Gesink kan beter op stappen. Hij komt niet tot zijn recht. Misschien is dat alleen maar goed voor hem.
Ga jij maar lekker de tour de france rijden als jij het allemaal beter weet.
pi_114057856
quote:
lol.. wat een gejank
In the coolest little capital of the world
pi_114057871
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker de tour de france rijden als jij het allemaal beter weet.
dooddoener.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:21:26 #196
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_114057874
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:20 schreef Altron het volgende:

[..]

Er valt weinig meer te rekenen nu voor de Rabo ploeg...
Daarom snap ik niet dat er nu geen een nederlander mee zit in deze groep, je hebt niks meer te verliezen. laat dan zien dat je nog wel wil strijden en geef al die criticasters in nederland eens hun ongelijk ;)
pi_114057897
quote:
Wat doet een TDF-troll eigenlijk op een rustdag?
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:22:00 #198
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_114057906
LLS is wel goed bezig hoor.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_114057912
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:21 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Daarom snap ik niet dat er nu geen één nederlander mee zit in deze groep, je hebt niks meer te verliezen. laat dan zien dat je nog wel wil strijden en geef al die criticasters in nederland eens hun ongelijk ;)
In the coolest little capital of the world
pi_114057913
quote:
op stappen? Ik denk dat hij daar geen tijd voor heeft.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:22:07 #201
40566 Ericr
Livewrong
pi_114057917
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef marcodej het volgende:

Het is al 3,5 minuten.
Zie het, peloton heeft ze dus laten lopen. Dan is het ook gedaan nu, heeft weinig zin om je krachten hier aan te verspelen en een gat dicht te rijden vlak voor de bevoorrading. Eerste slag dus gemist, volgende etappes dan maar proberen mee te zitten.
pi_114057925
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

In 2001 had je ook ooit zo'n etappe.
SPOILER
Dat vond je leuk om te kijken zeker?
pi_114057928
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Wat doet een TDF-troll eigenlijk op een rustdag?
Zijn potentiële trolls uitstippelen
pi_114057937
quote:
er is vast ergens een centraal zeik-op-rabo-topic. Ga je daar maar mee vermaken. Dit eeuwige geneuzel mag hier uit het live-topic wegblijven.
pi_114057962
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2012 13:24:55 (Doe normaal!) ]
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 13:23:09 #206
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114057968
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

De Tour is een ploegenwedstrijd, geen landenwedstrijd. :')
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:23:14 #207
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_114057971
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:22 schreef One_of_the_few het volgende:
LLS is wel goed bezig hoor.
Hij gheeft het goede voorbeeld aan de rest van de rabo mannen.. maar hij is wel een buitenlander in een Nederlandse ploeg, dan heb ik er al minder een band mee
pi_114057989
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:23 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Als je het niet bevalt, rot je toch zeker zelf maar op!
Probeer eens iets nuttigs te vertellen hier, al de hele TDF 2012 komt er stront uit je
pi_114058007
quote:
Dude, je hebt de ballen verstand van wielrennen, dus hou gewoon je kop dicht.

Kritiek is prima, maar dit slaat HE-LE-MAAL nergens meer op.
pi_114058046
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:23 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Voor jou hetzelfde.
Lekker naar anderen wijzen, ben je goed in
pi_114058047
Voeckler toch mee, waarschijnlijk heeft de camera hem gemist.

(hehe, natuurlijk niet)
pi_114058064
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Jij wel dan?
:D _O- :D _O_ :D
pi_114058065
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:21 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Daarom snap ik niet dat er nu geen een nederlander mee zit in deze groep, je hebt niks meer te verliezen. laat dan zien dat je nog wel wil strijden en geef al die criticasters in nederland eens hun ongelijk ;)
Rabo ís mee, en een Nederlander ook, Kroon. De Nederlanders zitten te weinig mee, dat klopt in dit geval, maar dat wordt schijnbaar alleen afgereageerd op Rabo.
pi_114058095
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Weet niet waar je het over hebt dooie.
Zelf kan je het beste er van, je kan niet tegen de waarheid en gaat naar anderen lopen wijzen. :O
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:25:40 #215
40566 Ericr
Livewrong
pi_114058101
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:18 schreef TheArt het volgende:
Maar ik snap dat dus echt niet. Heb je bij Vacansoleil 8 man om alleen maar aan te vallen, want dat is het enige doel en dan rijdt er een groep van dik 20 man weg en dan ben je niet mee. Dat vind ik gewoon onbegrijpelijk.
Vacansoleil rijdt de hele TDF al zwak, dan kan je nog beter meezitten in wat kansloze ontsnappingen in de eerste week. Je rijdt wel in beeld tot een kilometer of 10 voor het einde en soms zelfs nog wat langer.
pi_114058115
quote:
15s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zelf kan je het beste er van, je kan niet tegen de waarheid en gaat naar anderen lopen wijzen. :O
Dan heb je het mis. Maar op de manier waarop hier, kan ik niet tegen.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:26:04 #217
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_114058123
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:25 schreef marcodej het volgende:

[..]

Rabo ís mee, en een Nederlander ook, Kroon. De Nederlanders zitten te weinig mee, dat klopt in dit geval, maar dat wordt schijnbaar alleen afgereageerd op Rabo.
Tja, Rabo is toch van oudsher de ploeg met het meeste aanzien en waar het meest van wordt verwacht.
pi_114058125
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:25 schreef freaky40 het volgende:
Wat een kleutertjes hier.
Volgens mij ben jij de enige kleuter, misschien zelfs Baby. Heb je een speentje nodig?
pi_114058138
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:25 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Dan heb je het mis. Maar op de manier waarop hier, kan ik niet tegen.
:?
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:26:25 #220
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_114058140
quote:
15s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij de enige kleuter, misschien zelfs Baby. Heb je een speentje nodig?
Je bent zelf 13 ofzo? gast :')
pi_114058147
quote:
15s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Loop je nou te provoceren gast.
Allemaal cabaretteketet!
pi_114058148
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:26 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Je bent zelf 13 ofzo? gast :')
Hou je er buiten.
pi_114058153
Ik snap niet waarom sommige mensen hun tijd willen invullen met dat trieste getroll en gezeik, werkelijk waar. :r
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:26:52 #224
40566 Ericr
Livewrong
pi_114058156
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:26:55 #225
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_114058161
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Hij gheeft het goede voorbeeld aan de rest van de rabo mannen.. maar hij is wel een buitenlander in een Nederlandse ploeg, dan heb ik er al minder een band mee
Tja, ik kijk voor het wielrennen en dan is iemand met zulke blessures die al meerdere keren mee is en ook nog 1 van de sterkere van de groep, gewoon mooi om te zien.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_114058162
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:26 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Loop je nou te provoceren gast.
Jij zit juist te provoceren hier, :W
pi_114058173
En jullie blijven ook maar reageren :D
pi_114058175
Kunnen we ook even normaal wielrennen volgen?
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:27:22 #229
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_114058188
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:26 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Tja, ik kijk voor het wielrennen en dan is iemand met zulke blessures die al meerdere keren mee is en ook nog 1 van de sterkere van de groep, gewoon mooi om te zien.
Daar heb je gelijk in!
pi_114058190
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Jij zit juist te provoceren hier, :W
Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten.
Allemaal cabaretteketet!
pi_114058192
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:25 schreef marcodej het volgende:

[..]

Helemaal juist. Als er nu een ploeg is waar je kritiek op mag hebben is het Vacansoleil, maar kritiek hebben op Rabo vandaag slaat nergens op want die zitten gewoon mee.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:27:27 #232
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_114058195
edit-Mods hier, freaky loopt de hele Tour al de live topics vol te baggeren en ze doen niks :')
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_114058196
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef Leatherface het volgende:
Kunnen we ook even normaal wielrennen volgen?
Ja hoor.
pi_114058227
Verdomme, ik had toch wel gehoopt op een kansrijke Nederlander mee in de ontsnapping. Nu wordt het weer het mee laten voeren door het peloton verhaal. Jammer hoor!
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:28:40 #235
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_114058248
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:26 schreef One_of_the_few het volgende:

Luis Leon begint steeds beter te worden. Ik heb echt veel respect voor zijn mentaliteit. Daar zou Gesink nog van kunnen leren.
pi_114058266
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:28 schreef vivelafete het volgende:
Verdomme, ik had toch wel gehoopt op een kansrijke Nederlander mee in de ontsnapping. Nu wordt het weer het mee laten voeren door het peloton verhaal. Jammer hoor!
He Karsten zit mee en die heeft vast weer goede benen.
pi_114058273
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Luis Leon begint steeds beter te worden. Ik heb echt veel respect voor zijn mentaliteit. Daar zou Gesink nog van kunnen leren.
En wat is er nou weer mis met de mentaliteit van Gesink?
pi_114058280
Hopelijk kan Scarponi een mooi kunstje flikken
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:29:28 #239
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114058281
LL Sanchez _O_ Knap dat hij de knop zo om kan zetten en gewoon al 3 dagen aanvalt :)

Jammer dat er geen Mollema of Westra oid mee is, Kroon gaat hem niet worden natuurlijk in deze rit.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_114058290
Je kunt ook wel op een beschaafde manier je ongenoegen uiten over de gang van zaken hier Mani.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:29:40 #241
194695 franklop
Fran knock
pi_114058292
quote:

[..]

Er is deze tour niks mis met de mentaliteit van Gesink hoor...zegt zich gewoon te richten op ritzeges en dit is niet echt een etappe voor hem..
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:29:50 #242
40566 Ericr
Livewrong
pi_114058300
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef TheArt het volgende:

[..]

Helemaal juist. Als er nu een ploeg is waar je kritiek op mag hebben is het Vacansoleil, maar kritiek hebben op Rabo vandaag slaat nergens op want die zitten gewoon mee.
Argos heeft ook weinig laten zien, leuk dat Veelers mee kan doen in de sprints maar verder vraag ik me af of ze mee willen doen in het klassement van onzichtbare renners.
pi_114058308
Voor Rabo is LL misschien wel de beste man om vandaag voor de ritwinst te gaan.
Album top 100 2024
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 13:30:16 #244
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114058317
quote:

[..]

Heeft niets met mentaliteit te maken.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:30:20 #245
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_114058319
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:29 schreef franklop het volgende:

[..]

Er is deze tour niks mis met de mentaliteit van Gesink hoor...zegt zich gewoon te richten op ritzeges en dit is niet echt een etappe voor hem..
wELKE IN DEZE TOUR NOG WEL DAN? iN DE EERSTE BERGETAPPE MOEST HIJ AL ALS EEN VAN DE EERSTE LOSSEN..
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:30:27 #246
194695 franklop
Fran knock
pi_114058325
Overigens is LL natuurlijk kansloos tegen Kroon
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:30:33 #247
168304 Mani89
pi_114058332
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:29 schreef Leatherface het volgende:
Je kunt ook wel op een beschaafde manier je ongenoegen uiten over de gang van zaken hier Mani.
Je hebt gelijk, sorry. Word gewoon moe van dat gebagger van freaky.
pi_114058342
LLS en Casar hebben al veel vaker voor de zege gesprint in een Touretappe, dus die zullen nu ook wel overblijven :Y
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:30:42 #249
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_114058346
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:29 schreef marcodej het volgende:

En wat is er nou weer mis met de mentaliteit van Gesink?
Gesink zou iets meer mogen vechten. Ik hou niet echt van renners die al gauw het bijltje erbij neergooien zonder iets echt geprobeerd te hebben.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:31:08 #250
194695 franklop
Fran knock
pi_114058366
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

wELKE IN DEZE TOUR NOG WEL DAN? iN DE EERSTE BERGETAPPE MOEST HIJ AL ALS EEN VAN DE EERSTE LOSSEN..
omdat hij misschien de dag ervoor was gevallen? LL viel in eerste vlakke rit en had er daarna nog 5 om rustig mee te peddelen..
pi_114058378
Je kunt je excuses wel blijven afschuiven op valpartijen maar het is gewoon weer een slechte TdF van Rabo, en dat er nu maar 1 Nederlander (Kroon for crying out loud) erbij zit is toch ook wel schrijnend.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:31:28 #252
40566 Ericr
Livewrong
pi_114058382
Mollema richt zich overigens op morgen, in principe natuurlijk een etappe die een aantal mannen beter moet liggen. Kan je op La Toussuire jezelf opblazen, altijd beter dan in de berm liggen van de Colombier.
pi_114058388
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Gesink zou iets meer mogen vechten. Ik hou niet echt van renners die al gauw het bijltje erbij neergooien zonder iets echt geprobeerd te hebben.
Gesink zit nog gewoon in de Tour hoor.
pi_114058400
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:29 schreef TheArt het volgende:

[..]

He Karsten zit mee en die heeft vast weer goede benen.

Op de een of andere manier heb ik echt een zwak voor die gast. Hij wordt vaak nogal negatief weggezet (ook wel een beetje zijn eigen schuld), maar het blijft een behoorlijk goede renner natuurlijk.
pi_114058402
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef Felagund het volgende:
Voor Rabo is LL misschien wel de beste man om vandaag voor de ritwinst te gaan.
Klopt. In 2009 won hij toch een soortelijke etappe (bergetappe met afdaling aan het eind).
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:31:53 #256
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_114058412
Hier had kenny natuurlijk bij moeten zitten. Grootste concurrenten veelets, cav en greipel zien er niet bij..
And that is the news.''
pi_114058413
De Colombier moet bang zijn voor Kroon met goede benen, niet andersom natuurlijk! _O_
Jack does it in real time...
pi_114058420
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

oH JE BEDOELT DIE ETAP NADAT IE OP Z'N SMOEL WAS GETETTERD MET 75 IN HET UUR?
In Southern Sun
pi_114058423
quote:

[..]

Even serieus hierop ingaan. Dit heeft niets met mentaliteit, maar in dit geval met kwaliteit te maken. LLS heeft gewoon godsgruwelijk veel kwaliteiten om mee te springen met ontsnappingen en heeft daarvook een neusje voor. Robert koerst nooit zo omdat altijd het klassement voorop staat. Daarnaast trapt ie ook een veel te klein verzet om in een vlakke aanvangsfase 100x mee te springen. Als het vanaf de start bergop gaat, is het een heel ander verhaal.
pi_114058448
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef TLC het volgende:
Je kunt je excuses wel blijven afschuiven op valpartijen maar het is gewoon weer een slechte TdF van Rabo, en dat er nu maar 1 Nederlander (Kroon for crying out loud) erbij zit is toch ook wel schrijnend.
Rabo is meer dan alleen Nederlanders.
In Southern Sun
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:32:45 #261
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_114058453
Het is de 11e juli dan wint LLs altijd een rit.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:33:07 #262
194695 franklop
Fran knock
pi_114058477
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Er zijn meer Nederlanders die niet bij Rabo fietsen van wel!
pi_114058485
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

ja, LLS zit erbij, jippie de Tour is geslaagd voor Rabo
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:33:19 #264
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_114058487
quote:
11s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik geef hem wel een kans om de rit van vandaag te winnen, maar Casar is ook wel sterk.
pi_114058497
quote:
11s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef Sheepcidus het volgende:
2 jaar geleden wonnen de Spanjaarden ook op die dag ja..
pi_114058522
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef TLC het volgende:

[..]

En wie zegt dat dan weer?
In Southern Sun
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:33:57 #267
194695 franklop
Fran knock
pi_114058534
Overigens gaan ze wel knetterhard zeg :o
pi_114058536
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik geef hem wel een kans om de rit van vandaag te winnen, maar Casar is ook wel sterk.
En Voeckler.
Album top 100 2024
pi_114058540
quote:

[..]

Je hebt ook nog Mark Renshaw, :{w
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 13:34:11 #270
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114058547
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ga zelf eens fietsen op het hoogste niveau nadat je met 80 per uur tegen het asfalt gedonderd bent. Gesinks lichaam kan daar niet tegen blijkbaar.
pi_114058555
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef franklop het volgende:
Liggen flink voor op schema idd
pi_114058571
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef Felagund het volgende:

[..]

En Voeckler.
En Scarponi.. Normaal de beste klimmer van dit groepje
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:34:38 #273
194695 franklop
Fran knock
pi_114058578
Potverdikkies, zie nu pas dat mn adoptierenner mee is *O*

- Jeandesboz (SAU)
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:34:46 #274
168304 Mani89
pi_114058583
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Op de een of andere manier heb ik echt een zwak voor die gast. Hij wordt vaak nogal negatief weggezet (ook wel een beetje zijn eigen schuld), maar het blijft een behoorlijk goede renner natuurlijk.
Met een bazentwitter _O_
pi_114058607
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef franklop het volgende:
Zeker. Volgens Meganck zelfs 49,8 in het eerste uur terwijl ze nog maar 48 km hadden afgelegd!
In Southern Sun
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:35:36 #276
40566 Ericr
Livewrong
pi_114058627
quote:

[..]

Heb ook niks met LLS maar mocht Rabo een rit winnen dan is de TDF in ieder geval wat minder verpest voor hun dan het nu is. Een overwinning van LLS is verder amper boeiend, buiten dat Breukink, Maassen en van Houwelingen er misschien een warm gevoel bij krijgen.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:35:46 #277
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114058634
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Pats. Bedankt voor de flashback. :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_114058655
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Er is geen WK finale gespeeld dat jaar. Wat ze je ook wijs maken. Niet gespeeld.
In Southern Sun
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:36:29 #279
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_114058671
Trouwens, wat de fuck doet Hutarovich in de kopgroep :D Zich ervan verzekeren dat-ie niet buiten tijd binnenkomt ofzo?
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:36:49 #280
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_114058689
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Trouwens, wat de fuck doet Hutarovich in de kopgroep :D Zich ervan verzekeren dat-ie niet buiten tijd binnenkomt ofzo?
De tussensprint.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:37:50 #281
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_114058743
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

De tussensprint.
Maar hij staat 20e in het klassement om de groene trui, en bovendien komt hij nooit in de kopgroep die eerste col over.
pi_114058749
Denk dat ze Huta (en mogelijk ook Goss) al wel lossen op dat klimmetje en ze dus niet eens mee kunnen sprinten voor de punten.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:38:30 #283
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_114058776
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:37 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat ze Huta (en mogelijk ook Goss) al wel lossen op dat klimmetje en ze dus niet eens mee kunnen sprinten voor de punten.
Goss klimt beter dan Hutarovich en is nog een serieuze concurrent voor Sagan, dus ik kan snappen dat hij het tenminste probeert. :P
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:38:37 #284
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_114058782
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:37 schreef DecoAoreste het volgende:

Maar hij staat 20e in het klassement om de groene trui, en bovendien komt hij nooit in de kopgroep die eerste col over.
Als het niet de tussensprint is, dan zal hij gaan knechten voor Casar of zijn andere ploeggenoot.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:39:07 #285
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_114058810
Is Sagan een goede daler?
pi_114058818
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ja
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:39:24 #287
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_114058827
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Als het niet de tussensprint is, dan zal hij gaan knechten voor Casar of zijn andere ploeggenoot.
Klinkt al logischer. Kan hij Casar mooi afzetten aan de voet van de eerste klim enzo.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:39:26 #288
194695 franklop
Fran knock
pi_114058828
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:38 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Goss klimt beter dan Hutarovich en is nog een serieuze concurrent voor Sagan, dus ik kan snappen dat hij het tenminste probeert. :P
jammer dat Sagan zelf ook mee is
pi_114058841
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef DecoAoreste het volgende:
De sprint wegkapen voor iemand anders. En dan knechten/terugzakken.

Edit: Ah, er is al antwoord gegeven.
pi_114058863
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik las dealer ;(.
In Southern Sun
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:42:20 #291
194695 franklop
Fran knock
pi_114058973
5:15 inmiddels
pi_114059009
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef TheArt het volgende:

[..]

Even serieus hierop ingaan. Dit heeft niets met mentaliteit, maar in dit geval met kwaliteit te maken. LLS heeft gewoon godsgruwelijk veel kwaliteiten om mee te springen met ontsnappingen en heeft daarvook een neusje voor. Robert koerst nooit zo omdat altijd het klassement voorop staat. Daarnaast trapt ie ook een veel te klein verzet om in een vlakke aanvangsfase 100x mee te springen. Als het vanaf de start bergop gaat, is het een heel ander verhaal.
En er zijn twee koersen waar Sanchez bijna een zekerheidje is, voor zover je in het wielrennen over zekerheden kunt spreken, voor een ritzege: de Tour en Parijs-Nice.
pi_114059021
Scarponi zou nog wel flink in kunnen lopen op Wiggins als hij goed vooruit blijft.
pi_114059048
The Jensie in kopgroep *O*
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:43:44 #295
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_114059052
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Scarponi zou nog wel flink in kunnen lopen op Wiggins als hij goed vooruit blijft.
Scarponi is toch niet echt een bedreiging gezien zijn mindere tijdrit.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:44:26 #296
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_114059098
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik las dealer ;(.
dan moet je bij remy zijn
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_114059113
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Scarponi is toch niet echt een bedreiging gezien zijn mindere tijdrit.
Je weet maar nooit.
pi_114059125
2009: LLS wint voor Casar, 2010: Casar wint voor LLS, 2011: LLS wint voor Casar
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:45:17 #299
194695 franklop
Fran knock
pi_114059147
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Je weet maar nooit.
nou het lijkt me zeker dat Scarponi niet de top 10 haalt deze Tour