Froome heeft begin dit jaar behoorlijk wat met blessures gesukkeld. Daarom begon hij zo matig aan zijn seizoen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:54 schreef Szura het volgende:
Nou was Froome in de Dauphiné ook alweer goed maar ik kijk ook wel met een frons naar die man.
Dit zat er al aan te komen hoor, als je in je eerste Tour als rennertje van Barloworld zonder serieuze wedstrijden in de benen in laatste ITT 14e wordt kan je echt wel wat.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:54 schreef Szura het volgende:
Nou was Froome in de Dauphiné ook alweer goed maar ik kijk ook wel met een frons naar die man.
Iedereen is kansloos zo.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:53 schreef Slobeend het volgende:
Eigenlijk helemaal niet zo erg dat de Rabo's dit jaar minder zijn. Met deze tijdritten-Tour waren ze in topvorm ook kansloos tegen Wiggins en co.
twitter:RGUpdate twitterde op maandag 09-07-2012 om 16:54:59Had a good day during today's TT, didn't force myself, looking forward to the rest day and the days after! Now in the car to the hotel! reageer retweet
Zonder die valpartij was het vrees ik ook niet veel geworden.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:53 schreef Slobeend het volgende:
Eigenlijk helemaal niet zo erg dat de Rabo's dit jaar minder zijn. Met deze tijdritten-Tour waren ze in topvorm ook kansloos tegen Wiggins en co.
Marginal gainsquote:Op maandag 9 juli 2012 16:55 schreef Zelva het volgende:
Leuk verhaal Herbert, maar wat heeft Sky nu dan dat de rest van het peloton niet heeft?
ze willen het meer dan de andere rennersquote:Op maandag 9 juli 2012 16:55 schreef Zelva het volgende:
Leuk verhaal Herbert, maar wat heeft Sky nu dan dat de rest van het peloton niet heeft?
Definieer 'niet veel'.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zonder die valpartij was het vrees ik ook niet veel geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |