Daarvoor nog wel. Dat bedoelde ik.quote:
Goed verhaal van Christopher.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]twitter:chrisfroome twitterde op zondag 08-07-2012 om 19:22:07Critics need to wake up and realise that cycling has evolved. Dedication and sacrifice = results. End of story! reageer retweet
We zitten nog niet in week 3quote:Op maandag 9 juli 2012 16:48 schreef Szura het volgende:
Wat is dit? Brajkovic die niet door het ijs zakt?
Nou ja, het was wat een overdreven reactie, maar ik vind het opmerkelijk dat zoveel mensen hem vergaten. Ik heb hem in de media 0 keer gehoord voor vandaag.quote:
quote:
Het elk jaar een tweestrijd volgens de mediaquote:Op maandag 9 juli 2012 16:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou ja, het was wat een overdreven reactie, maar ik vind het opmerkelijk dat zoveel mensen hem vergaten. Ik heb hem in de media 0 keer gehoord voor vandaag.
Wiggo al 20 sec. voor Evans.
Nou ja, wel geblesseerd geweest, maar ik snap z'n opmerking wel een beetje. Hij is niet 'aardig' maar (ineens) gewaagd qua klimmen en tijdrijden aan de wereldtop in de Tour.quote:
Jaartje goede begeleiding kan natuurlijk ook gewoon wonderen doen hequote:Op maandag 9 juli 2012 16:49 schreef opgebaarde het volgende:
Ik had tot vorig jaar Vuelta nog nooit van Froome gehoord, is dat vreemd en dat hij zo geweldig rijdt verwacht?
Dit.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Komaan, Froome, geef Wiggins eens een mentaal dreuntje.
Gertje zei het gister al, die man weet alles.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou ja, het was wat een overdreven reactie, maar ik vind het opmerkelijk dat zoveel mensen hem vergaten. Ik heb hem in de media 0 keer gehoord voor vandaag.
Wuyts loopt al de hele tour te schreeuwen over Froomequote:Op maandag 9 juli 2012 16:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zit zo uit te kijken naar de problemen die Sky krijgt als ze weer een keuze moeten maken als Froome weer beter blijkt te zijn dan Wiggoquote:Op maandag 9 juli 2012 16:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Komaan, Froome, geef Wiggins eens een mentaal dreuntje.
Hoho, Gertje noemde hem gisteren.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij was zowat de enige. Ik doel trouwens vooral op Nederlandse media, die overigens nooit uitblonken in wielerkennis.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:50 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wuyts loopt al de hele tour te schreeuwen over Froome
Benieuwd naar Wiggo
Zulke tweets maken het alleen maar verdachter inderdaad...quote:
quote:
wtfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |