Verdomde ninja editquote:
Beetje fietsen.quote:
Die rijdt helemaal nergens voor want hij is baggerquote:
Herbert is gewoon vaker in Heerenveen te vinden, kan hij ook niks aan doenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Herberts wielerkennis is ook blijven steken in het jaar 1998, als ie het überhaupt al gehad heeft.
EPO-Basso kon wel lekker meedraaien in een laatste week Giro of zo ja, maar dan doen ze alsof hij een gekende wereldtopper tijdrijden is die altijd er staat inderdaad...quote:Op maandag 9 juli 2012 16:33 schreef Zelva het volgende:
Eh Herbert, volgens mij heeft Basso sinds zijn schorsing nog geen goede tijdrit gereden.
Hou toch eens op met die stokpaardjes uit het jaar 0.
Heeft al wel wat kopwerk verricht in een finale eerder deze Tour.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Die rijdt helemaal nergens voor want hij is bagger
Moet het nog maar allemaal zien, dat knechten.
Vind het vreemd dat Evans na de Tour van vorig jaar nog steeds dat etiket heeft...quote:Op maandag 9 juli 2012 16:36 schreef Szura het volgende:
Pff Evans, die vieze wieltjesplakker. Haa, in de tijdrit staat ie er toch lekker alleen voor! /freaky
Denk dat het zijn laatste keer is dat hij tour winst kan behalen. Ook doordat volgend jaar er terug een contador en schleck isquote:Op maandag 9 juli 2012 16:36 schreef BlaZ het volgende:
Hoe lang zou Evans nog mee blijven doen? Is ook al 35
Ik denk dat dat bij sommige mensen nooit zal veranderen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind het vreemd dat Evans na de Tour van vorig jaar nog steeds dat etiket heeft...
Doet ie een Vansummerentjequote:Op maandag 9 juli 2012 16:36 schreef Ferdii het volgende:
Zo wiggins van het podium af donderen hoop ik
Die krijgen bergop toch opnieuw een dreun.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:37 schreef Devpartner het volgende:
Gallopin lijkt voor wit te gaan als van Garderen niet over hem springt
Inderdaad, vergelijk het eens met zo'n Rolland die je als een gek zag schudden straksquote:
pcm?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:36 schreef Szura het volgende:
Pff Evans, die vieze wieltjesplakker. Haa, in de tijdrit staat ie er toch lekker alleen voor! /freaky
Of een Barredo'tjequote:
Andy is nog vrij jong, Frank zal tegen de dertig aanlopen?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:41 schreef Proletariaat het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die Schleck, die was toch ook nog jong?
32quote:Op maandag 9 juli 2012 16:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Andy is nog vrij jong, Frank zal tegen de dertig aanlopen?
Fränk is al 32, Andy 27.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Andy is morgen jarigquote:Op maandag 9 juli 2012 16:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar die deed toch ook altijd wel mee om de winst? Niet dat ik heel veel TDF kijk maar ik hoor er bijna niks overquote:Op maandag 9 juli 2012 16:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |