je vergeet kokenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad. En helemaal als je al kinderen hebt.
MAAR NEE DE ENIGE FUNCTIE DIE EEN VROUW HEEFT IS VOORTPLANTEN DIE HUP DIE BAARMOEDER ERIN LATEN.
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad. En helemaal als je al kinderen hebt.
MAAR NEE DE ENIGE FUNCTIE DIE EEN VROUW HEEFT IS VOORTPLANTEN DIE HUP DIE BAARMOEDER ERIN LATEN.
Kan best leuk zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 18:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij gaat Monsters University heten dus ik denk het wel
Gelukkigquote:Op maandag 9 juli 2012 18:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een spiraal, kan ik tenminste zonder condoom neuken zonder zwanger te worden
Je moet wel opletten dat René niet uit zijn piemel drupt.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een spiraal, kan ik tenminste zonder condoom neuken zonder zwanger te worden
Sinds ik niet meer wil baren, goed planquote:Op maandag 9 juli 2012 18:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil dat die baarmoeder gewoon eruit gekiepert wordt, net zo handig.
Wait, wut? Sinds wanneer is dit?quote:
Voor het zingen ga ik de kerk weer uit. Toe nouquote:Op maandag 9 juli 2012 18:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet wel opletten dat René niet uit zijn piemel drupt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon met zo'n grote ijslepel, vlop, en klaar
[ afbeelding ]
Voorvochtquote:Op maandag 9 juli 2012 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor het zingen ga ik de kerk weer uit. Toe nou
Ik zie het voor me, dat glimlachje er ook bijquote:
Nah. Periodieke algeheel onthouding is een optiequote:
Huh? De spiraal zit om mijn pen0r hoor, zodat mijn zaadjes niet wegzwemmenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet wel opletten dat René niet uit zijn piemel drupt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Huh? De spiraal zit om mijn pen0r hoor, zodat mijn zaadjes niet wegzwemmen
V&A!!!!!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:35 schreef Kally het volgende:
Omg, weggeefhoek
Ik heb een tv kast maar is pas een jaar oud dus wil hem niet weggeven maar verkopen, kan dat ook hier?___________!!!
MARKTPLAATS
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:33 schreef Bellatrix het volgende:
''Maar weet je het ze-''
''Ja''
''Nee dat weet je niet zeker, je moet gewoon de juiste man vi-''
''Nee''
Doe je een piemelmuts op?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:45 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG.. IK MOET NOG MIJN KABEL AANSLUITEN TUSSEN MODEM EN LAPTOP, LICHT GOED AFSTELLEN, MN NEUS POEDEREN, MN HAAAR DOEN, MN KLEDING AANDOEN.
Ik moet zo dus even -weer- de verbindingen van mn webcam checken
Boek is mooi.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:51 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik moet de film "Alleen maar nette mensen" zien
Ik geloof niet in alleen maar nette mensenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:51 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik moet de film "Alleen maar nette mensen" zien
Dat is ook het punt van het boek.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geloof niet in alleen maar nette mensen
WIllemijn uit gooische vrouwen speelt meequote:Op maandag 9 juli 2012 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geloof niet in alleen maar nette mensen
Dan is het vast goedquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
WIllemijn uit gooische vrouwen speelt mee
Mijn papa kwam er via linkedin achter dat z'n baas Henry en niet Henny heet. Hij is dit jaar een jaar of twintig in dienstquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn papa kwam er via linkedin achter dat z'n baas Henry en niet Henny heet. Hij is dit jaar een jaar of twintig in dienst
[..]
Mijn papa kwam er via linkedin achter dat z'n baas Henry en niet Henny heet. Hij is dit jaar een jaar of twintig in dienst
[..]
Ok, ik ga stuk nu.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:02 schreef Kally het volgende:
Sommige mensen
Hij heeft er eentje gevangen! Ik ben zo trots!
quote:
Wanneer je tijd hebt, oudste wil draw something met jou doenquote:
Ik heb draw something er af geflikkerdquote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Wanneer je tijd hebt, oudste wil draw something met jou doen
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb draw something er af geflikkerd
Enige juiste reactiequote:Op maandag 9 juli 2012 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet maar weer erop hè Triek, je laat dat joch niet zitten!
Dat ga je er nu weer op zetten voor die jongenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb draw something er af geflikkerd
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
Analoge draw something doen, elkaar tekeningen opsturen per post
Niceeequote:Op maandag 9 juli 2012 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
Analoge draw something doen, elkaar tekeningen opsturen per post
Best welquote:
http://watchout4snakes.co(...)/RandomWordPlus.aspxquote:Op maandag 9 juli 2012 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmmm, wel even ergens een random woord vandaan halen
Ik zou zeggen, begin maar met tekenenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://watchout4snakes.co(...)/RandomWordPlus.aspx
nou dat was makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |