Die verteerd langzaam dood door bijtende zuren die zijn lieve kleine vliegenlichaampje doen oplossen.quote:
Die haalt hij weer uit de plant en geeft hem mond op mondquote:
Godverdomme man, ben jij nou een vent?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:57 schreef GalgenRad het volgende:
Honderden vliegen heb ik al vermoord. Avond aan avond sta ik mijn plafont te stofzuigen voordat ik ga slapen, om te voorkomen dat ik tijdens de nacht opgevroten word door alle beestjes. En dus heb ik rigoreuze maatregelen genomen! Ik heb geen middel geschuwd! Ik heb maar liefst 2 citroengeraniums gekocht, en een venus flytrap. Eerlijk toegeven, ik vind dat ding doodeng, hij staat ook zo dat ik hem niet kan zien als ik op de bank zit en ik raak de plant zelf voor geen goud aan.
Maar goed, ik kwam vandaag thuis van mijn werk, en keek toevallig naar het plantje. En er zat een 'bloem' dichtgeklapt. Huh? Zal wel perongeluk zijn gegaan. Maar toen ik het potje oppakte en tege het licht hield was er duidelijk te zien dat er een vlieg in zit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben zo trots op mijn kleine jochie!![]()
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:12 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
niet verder vertellen he? dan onthul ik ook jou geheim niet
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik weet niet van wie het erger is, van mij of van jou.
D'r is ook een gast in klb die dezelfde debiele troll topic opende die hij een paar jaar eerder had gepost, dit was een maandje geleden en het werd gelijk verwijderd.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:37 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een topic jatten? Wat?Zoiets treurigs heb ik nog nooit op het forum gezien
Kan je nagaan wat voor zieligheid er op het forum zitquote:Op maandag 9 juli 2012 19:37 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een topic jatten? Wat?Zoiets treurigs heb ik nog nooit op het forum gezien
QFTquote:Op maandag 9 juli 2012 19:44 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat voor zieligheid er op het forum zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |