Godsamme, die is ook eerst mishandeld door Badr Hari !?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:52 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een dood vogeltje?
Occam's Razor.....quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:17 schreef Jian het volgende:
Het loopt op vier poten over de Dam, is harig, snuffelt hier en daar aan het één en ander en tilt zo nu en dan zijn poot op om tegen een paaltje te pissen ...... rara?
Een hond inderdaad ...... en geen kameel!
Terwijl hij gezellig de afwas aan het doen is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:00 schreef Copycat het volgende:
Wel leuk trouwens dat Estelle al de was doet bj Badr.
Als jij het ok vind dat je ochtendkrant 300 paginas dik is dan kunnen we al dat soort incidenten gaan vermelden ja. Woon je echt in zo'n bubble dat je denkt dat alles wat op de tennisclub in Wassenaar vreemd lijkt in de krant zou moeten komen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:43 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen TMG hoor.
Oh, en voordat ik weer word weggezet als Badr-lover en Estelle-look-a-like...Ik geloof best dat er volwassen mannen zijn die dit soort dingen doen, maar ik geloof niet dat het dan niet in de media verschijnt, en al helemaal niet als het een (semi-)bekende Nederlander betreft.
Hoppah, nu al een betere tekst dan die zogenaamde muziek die voor rap moet doorgaan van Badrbadrbadr Hariharihari.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stel dat Stel en ik een stel zijn, dan stel ik dat het droevig met dit stel is gesteld.
Leef jij nog in het tijdperk dat al het nieuws alleen maar in de papieren krant staat? Wat doe jij op dit forum dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:13 schreef Viajero het volgende:
Als jij het ok vind dat je ochtendkrant 300 paginas dik is dan kunnen we al dat soort incidenten gaan vermelden ja. Woon je echt in zo'n bubble dat je denkt dat alles wat op de tennisclub in Wassenaar vreemd lijkt in de krant zou moeten komen?
Het lijkt me dat logischer dat die 10 tot 15 man uit die VIP box jaloers zijn op de multimiljoenair.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:13 schreef zl7z het volgende:
Hoppah, nu al een betere tekst dan die zogenaamde muziek die voor rap moet doorgaan van Badrbadrbadr Hariharihari.
Ontopic: lullig voor hem als die handdoek en dat bloed er lekker bij verzonnen zijn door een cokehoofd daar. Je moet toegeven dat 'ie in de ring zijn mannetje staat, en dat wekt nog wel eens jaloezie op..
Op welke precies? Er liepen er nogal wat rond die betreffende avond.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:27 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Het lijkt me dat logischer dat die 10 tot 15 man uit die VIP box jaloers zijn op de multimiljoenair.
Diegene die tot moes geslagen is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Op welke precies? Er liepen er nogal wat rond die betreffende avond.
Eureka, dat is het, jaloezie! Een paar van die gasten daar, inclusief het slachtoffer zelf, zijn zo jaloers op die Badr, dat ze hem gewoon onschuldig beschuldigen, ..... lachuh wel toch, de boefjes!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:13 schreef zl7z het volgende:
[..]
Ontopic: lullig voor hem als die handdoek en dat bloed er lekker bij verzonnen zijn door een cokehoofd daar. Je moet toegeven dat 'ie in de ring zijn mannetje staat, en dat wekt nog wel eens jaloezie op..
Is dat Keef?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:33 schreef Jian het volgende:
Eureka, dat is het, jaloezie! Een paar van die gasten daar, inclusief het slachtoffer zelf, zijn zo jaloers op die Badr, dat ze hem gewoon onschuldig beschuldigen, ..... lachuh wel toch, de boefjes!
Over cokehoofden gesproken
Hey ik speel ook maar advocaat van de duivel, ik gok dat jij er ook niet bij was.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Eureka, dat is het, jaloezie! Een paar van die gasten daar, inclusief het slachtoffer zelf, zijn zo jaloers op die Badr, dat ze hem gewoon onschuldig beschuldigen, ..... lachuh wel toch, de boefjes!
Over cokehoofden gesproken
Het zijn wel Tokkies natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:36 schreef zl7z het volgende:
Lijkt me sterk dat in zo'n VIP-box jaloers wordt gereageerd als er "een keer" een miljonair langskomt.
Klopt, multi- zelfs.quote:
Jij moet jezelf ook altijd bedwingen als er een miljonair langsloopt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:30 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Diegene die tot moes geslagen is.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Waarom komt deze primitieveling toch overal weer mee weg? Leg hem gewoon neer van aan afstandje, klaar.
Nutteloze verspilling van zuurstof dit soort gewelddadige debielen.
Nee, da's waar, ik was er ook niet bij. In dat kader kan het natuurlijk ook zo zijn dat Estelle het heeft gedaan met hulp van 2 marsmannetjes die ze toevallig kent uit de PC Hooftstraat en die ook al jaren jaloers waren op Koen Everink. O ja en Badr heeft nog geprobeerd haar tegen te houden, maar ja, als dat wijf eenmaal door het lint gaat .....quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:37 schreef zl7z het volgende:
[..]
Hey ik speel ook maar advocaat van de duivel, ik gok dat jij er ook niet bij was.
Een bekende schizofrene heatwave post.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Waarom komt deze primitieveling toch overal weer mee weg? Leg hem gewoon neer van aan afstandje, klaar.
Nutteloze verspilling van zuurstof dit soort gewelddadige debielen.
Ja man, het feit dat die gast een slechte reputatie heeft (ten volle terecht) betekent wel dat hij nu per definitie schuldig is. Ik mag aannemen dat jij geen ambitie hebt om wat met recht te doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, da's waar, ik was er ook niet bij. In dat kader kan het natuurlijk ook zo zijn dat Estelle het heeft gedaan met hulp van 2 marsmannetjes die ze toevallig kent uit de PC Hooftstraat en die ook al jaren jaloers waren op Koen Everink. O ja en Badr heeft nog geprobeerd haar tegen te houden, maar ja, als dat wijf eenmaal door het lint gaat .....
Leg jij ff uit wat er precies schizofreen aan was, of was je weer in de war omdat je woordjes gebruikt die je eigenlijk zelf niet zo snapt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:51 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Een bekende schizofrene heatwave post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |