SPOILER: Let op, lange lijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die overigens op het 1e tussenpunt ook al dik 2 minuten achter Cance zat, dus dat zal inmiddels ook wel minstens 3 minuten zijn.quote:
Ja. Toen kwam Armstrong schuimbekkend over de streep door de hitte en inspanning.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:31 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat was énorm, Ullrich was toch een absolute god in de tijdrit, vergeet nooit hoe hard ie uithaalde in een tijdrit van 48 kilometer in cap d'ecouverte
twitter:bramtankink twitterde op maandag 09-07-2012 om 15:16:08Heerlijk. Zo'n middagje Tour kijken. reageer retweet
En daarna altijd: 'Zonder gekheid..."quote:Op maandag 9 juli 2012 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
De windtunnel grap van DucrotDie maakt hij ook echt 5x per dag he?
Andere fiets!quote:Op maandag 9 juli 2012 15:33 schreef Thomas B. het volgende:
Rijden ze eigenlijk voor de tijdrit ook op andere fietsen? Of is het enige verschil dat gesloten achterwiel?
Die kent u nietquote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Scarponi gaat vertrekken!
Inderdaad, die rijdt ook mee.
Dan moet je de ballen uit je broek fietsen om voor iemand te blijven die 6 minuten later van start gegaan is.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:35 schreef TheArt het volgende:
1'09" op Martin op het 2e tussenpunt
Kaske rijdt dus nog maar 2 minuten voor Cance uit.
Ja, maar zo lang is het niet meer.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:35 schreef TheArt het volgende:
1'09" op Martin op het 2e tussenpunt
Kaske rijdt dus nog maar 2 minuten voor Cance uit.
Maar hopen dus dat hij nog meer kan herstellen en nog een rol kan gaan spelen in een mooie rit.quote:halve rustdag
beter dan gister
gezocht naar goed gevoel en voelde best wel okee
vanochtend opstartproblemen
niet naar Frankrijk gegaan om te lanterfanten
Hematocriet rond de 60%?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:33 schreef BlaZ het volgende:
Virenque tweede in een tijdrit, dat herriner ik me niet meer.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:37 schreef Marcoss het volgende:
Wat is die Chavanel Quick Step allemaal aan het doen in tijdritten dit jaar?
Wilco reed ze op Martin, Wiggo en Rogers na allemaal naar huis in die tijdritquote:Op maandag 9 juli 2012 15:38 schreef Marcoss het volgende:
Kelderman was nog sneller dan Chavanel in de Dauphiné
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef Marcoss het volgende:
twitter:bramtankink twitterde op maandag 09-07-2012 om 15:16:08Heerlijk. Zo'n middagje Tour kijken. reageer retweet
twitter:StefanisOnline twitterde op maandag 09-07-2012 om 15:38:21@bramtankink Jij moet rijden man, je zit nog in de Tour, op die fiets want ze zijn alweer vertrokken!!!! reageer retweet
True.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:38 schreef Columbiafan het volgende:
Goh Wiggins gaat hier de tegenstand zo'n harde lel geven![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:38 schreef Drassss het volgende:
Lijkt me wel iets. De Galibier op en vervolgens af als ploegentijdrit![]()
Jah door dat er honden de weg over steken (Algarve) hij ziek is (Parijs-Nice) of niet topfit is (TDF), jammer genoegquote:Op maandag 9 juli 2012 15:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Martin rijdt juist helemaal geen goede tijdritten dit jaar
In de Dauphiné werd hij wel aardig op z'n plek gezet door Wiggoquote:Op maandag 9 juli 2012 15:40 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Jah door dat er honden de weg over steken (Algarve) hij ziek is (Parijs-Nice) of niet topfit is (TDF), jammer genoeg
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:39 schreef Nober het volgende:
[..]twitter:StefanisOnline twitterde op maandag 09-07-2012 om 15:38:21@bramtankink Jij moet rijden man, je zit nog in de Tour, op die fiets want ze zijn alweer vertrokken!!!! reageer retweet
Vergeet z'n lekke banden niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:40 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Jah door dat er honden de weg over steken (Algarve) hij ziek is (Parijs-Nice) of niet topfit is (TDF), jammer genoeg
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 09-07-2012 om 15:41:06Gesink: 'Dit was de eerste tijdrit van mijn leven die ik niet volle bak heb gereden.' reageer retweet
Ironisch dat het bij Martin dan net het omgekeerde effect lijkt te hebbenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:44 schreef DeeBee het volgende:
Weer eentje van OPQS die vliegt...
Doet mij denken aan vorig jaar toen Gilbert ook ineens kon tijdrijden...
Hoe hoog eindigde die toen dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:44 schreef DeeBee het volgende:
Het was al bekend dat Velits goed kon tijdrijden. Won ook de tijdrit in de Vuelta twee jaar geleden (o.a. voor Cancellara).quote:Op maandag 9 juli 2012 15:44 schreef DeeBee het volgende:
Gilbert kan dit jaar ook nog steeds tijdrijden hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:44 schreef DeeBee het volgende:
Inderdaad. OPQS rijdt dit seizoen enkel goed in het Vlaamse werk en in tijdritten, de rest van het seizoen worden ze op een hoop gefietst, maar dan hoor je niemand.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Het was al bekend dat Velits goed kon tijdrijden. Won ook de tijdrit in de Vuelta twee jaar geleden (o.a. voor Cancellara).
Oh jawel hoor. Wiggo zeker, echt zeker.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:47 schreef Maver24 het volgende:
Denken jullie nou echt dat wiggins en froome sneller zullen zijn. Ik denk het niet
Peter Velits versloeg Cancellara en Menchov al eens in een lange tijdrit in de Vuelta.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:44 schreef DeeBee het volgende:
Cancellaraquote:Op maandag 9 juli 2012 15:47 schreef sausagin het volgende:
1; Wiggins 2. Cancelarra 3. Evans
dat wordt de top 3
Lijkt me ook sterk tbh.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:47 schreef Maver24 het volgende:
Denken jullie nou echt dat wiggins en froome sneller zullen zijn. Ik denk het niet
Helemaal niet fantastisch. Hij reed het laatste deel net zo hard als Lieuwe.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:48 schreef ItaloDancer het volgende:
10 secondjes erbij in het laatste deel, niet fantastisch.
Compleet andere fietsen qua geometrie en aërodynamica. Leuk voer voor Google als je niets te doen hebtquote:Op maandag 9 juli 2012 15:33 schreef Thomas B. het volgende:
Rijden ze eigenlijk voor de tijdrit ook op andere fietsen? Of is het enige verschil dat gesloten achterwiel?
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:47 schreef sausagin het volgende:
1; Wiggins 2. Cancelarra 3. Evans
dat wordt de top 3
haha ja op bwin krijg je 31, heb er maar een 5je op gezet.. je weet het nooitquote:Op maandag 9 juli 2012 15:47 schreef Marcoss het volgende:
Froome staat op 25 voor winst bij Unibet, voor wie een gokje wil wagen
(Wiggo op 2,50 trouwens)
Denk inderdaad dat vooral Martin heel slecht was ipv Cance heel goed, nuja even wachten op Chava en Velitsquote:Op maandag 9 juli 2012 15:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Helemaal niet fantastisch. Hij reed het laatste deel net zo hard als Lieuwe.
Zei ik ook al. Die tijdritten van hem zijn echt ruk dit jaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:50 schreef Marcoss het volgende:
Leipheimer rijdt trouwens ook niet best in tijdritten dit jaar, was alleen heel goed in San Luis in januari.
Leipheimer is ook prut deze Tour. Terwijl hij er in Zwitserland wel bij zat.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:50 schreef Marcoss het volgende:
Leipheimer rijdt trouwens ook niet best in tijdritten dit jaar, was alleen heel goed in San Luis in januari.
en leipheimer doet er niet aan meequote:Op maandag 9 juli 2012 15:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad. OPQS rijdt dit seizoen enkel goed in het Vlaamse werk en in tijdritten, de rest van het seizoen worden ze op een hoop gefietst, maar dan hoor je niemand.
Toch wel wat tandjes minder...quote:Op maandag 9 juli 2012 15:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gilbert kan dit jaar ook nog steeds tijdrijden hoor.
Nog wel 6 seconden hoor. Maar is niet veel.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Helemaal niet fantastisch. Hij reed het laatste deel net zo hard als Lieuwe.
Monfort zie ik top 15 rijden deze tijdrit.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:52 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nog wel 6 seconden hoor. Maar is niet veel.
Ben ook benieuwd naar Monfort.
De helft in tijdritten, voor de rest de voorspelbare Boonen en wat landen waar geen tegenstand is. Daar zat niets ongewoons of onvoorspelbaars tussen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:51 schreef DeeBee het volgende:
@SoK: de ongeveer 10 Nationale titels voor OPQS ben je weer snel vergeten van 2 weken terug.
Staat trouwens alweer op nos.nl:quote:Op maandag 9 juli 2012 15:37 schreef vivelafete het volgende:
Tijdje geleden trouwens een reactie van Gesink op radio 1.
Dit is wat ik er van onthouden heb:
[..]
Maar hopen dus dat hij nog meer kan herstellen en nog een rol kan gaan spelen in een mooie rit.
Hij geeft iig niet op.
Velits werd vorig jaar ook nog 8e in de afsluitende tijdrit in de Tour. Hij zal vandaag ook rond die plek uitkomen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Toch wel wat tandjes minder...
Peter Velits is wel een degelijke renner verder, maar dit is wel wat beter dan hij vaak laat zien.
Leipheimer verwacht ik weinig van, de jaren beginnen beetje te tellen toch lijkt het...
@SoK: de ongeveer 10 Nationale titels voor OPQS ben je weer snel vergeten van 2 weken terug.
Dan onderschat je Velits wat. Kijk maar eens naar de tijdrit van vorig jaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Toch wel wat tandjes minder...
Peter Velits is wel een degelijke renner verder, maar dit is wel wat beter dan hij vaak laat zien.
Leipheimer verwacht ik weinig van, de jaren beginnen beetje te tellen toch lijkt het...
Ook daarvoor niet hoor. Alleen die in San Luis.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:53 schreef Devpartner het volgende:
Met leipheimer bedoelen jullie toch die renner die zijn scheenbeen gebroken had en maar net terugkwam vlak voor de tour van cali?
Dat die niet top is is wel te verwachten.
Ik vind eigenlijk alleen terpstra verdachtquote:Op maandag 9 juli 2012 15:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De helft in tijdritten, voor de rest de voorspelbare Boonen en wat landen waar geen tegenstand is. Daar zat niets ongewoons of onvoorspelbaars tussen.
Kuitbeenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:53 schreef Devpartner het volgende:
Met leipheimer bedoelen jullie toch die renner die zijn scheenbeen gebroken had en maar net terugkwam vlak voor de tour van cali?
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen terpstra verdacht
Doet het toch zeer redelijk.quote:
In de voorgaande jaren gaven Leipheimer en Horner al aan dat het bijna niet mogelijk was om na een piek in Californië weer te pieken in de Tour.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft juist rustig aan gedaan na Cali, om via Zwitserland op te bouwen naar de Tour.
Het aparte is dat hij bergop wel gewoon zijn normale niveau haalt (zie Zwitserland), maar in tijdritten achteruit rijdt.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:53 schreef Devpartner het volgende:
Dat die niet top is is wel te verwachten.
Wiggins werkt met Kerrison en Shane Sutton.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:47 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Maar die heeft ook Geert Leinders als ploegdokter/trainer, niet Louis Delhaye.
Amerikaanse renners kunnen in Californië vaak wat extra's (zie bijv. Zabriskie).quote:Op maandag 9 juli 2012 15:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de voorgaande jaren gaven Leipheimer en Horner al aan dat het bijna niet mogelijk was om na een piek in Californië weer te pieken in de Tour.
En zullen waarschijnlijk wel helemaal niets met die bijhorende mogelijkheden gaan doen. Ja, samen lossen of zo.quote:
Chava is wel frans kampioen tijdrijden.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:58 schreef TheArt het volgende:
Ik heb het idee dat Wiggo de tijd van Cance nog gaat verpulveren als ik zie hoe dichtbij Chava blijft.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:37 schreef Marcoss het volgende:
Wat is die Chavanel allemaal aan het doen in tijdritten dit jaar?
Simpel te verklaren met de overstap naar Specialized. Net als Rabobank dat massaal beter is gaan tijdrijden sinds ze op Giant rijden.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:37 schreef TheArt het volgende:
De tijdritten van Chava zijn het hele seizoen al geweldig.
Dat zegt ook niet alles. De concurrentie daar is aardig, maar geen wereldtop.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Chava is wel frans kampioen tijdrijden.
Als dat al 'op een hoop gereden worden' is, dan weet ik niet hoe je het seizoen van Rabo zou moeten omschrijven...quote:Op maandag 9 juli 2012 15:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De helft in tijdritten, voor de rest de voorspelbare Boonen en wat landen waar geen tegenstand is. Daar zat niets ongewoons of onvoorspelbaars tussen.
AG2R rijdt toch zonder gesloten achterwiel omdat de sponsor die niet heeft?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Simpel te verklaren met de overstap naar Specialized. Net als Rabobank dat massaal beter is gaan tijdrijden sinds ze op Giant rijden.
Cancellara dus niet té hard gestart, gezien de concurrenten aardig verliezen naar punt 2.quote:
Ik zou ook boos worden..quote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef Gitank2 het volgende:
Wiggins boos en agressief om de vraag of iedere tourwinnaar doping gebruikt.
Ook wel een soort van toegeven?
Ach ja, schijn kan bedriegenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:04 schreef baggerbaas het volgende:
Chava lijkt nu toch wel behoorlijk te harken. Die gaat nog wat extra verliezen op Cance
Eens.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:08 schreef TheArt het volgende:
Chava verliest niets in dat laatste deel.
Nogmaals een bevestiging dat Wiggo die tijd van Cance gaat verpulveren nog.
Nee.quote:
Helemaal niet op zeker, denk rond de 15e plek.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef freaky40 het volgende:
Dat valt me niet tegen van Westra. Dat wordt op zeker top 10 notering.
Bauke kon niet in de beugel rijden vanwege de schaafwonden aan zijn onderarmen. Ik weet niet of het bij Martin dezelfde problemen geeft in de beugel.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef Marcoss het volgende:
Mollema geeft dus aan dat vooral het laatste deel heel hobbelig was en niet fijn om te fietsen met schaafwonden. Zal dus bij Martin ook wel een probleem zijn geweest daar
Was een weekend weg maar jij bent er dus ook nogquote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef freaky40 het volgende:
Zoals het nu gaat, top 10.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Helemaal niet op zeker, denk rond de 15e plek.
Had Chavanel niet een hele tijd een richtpunt (heb het niet echt gevolgd)quote:Op maandag 9 juli 2012 16:08 schreef TheArt het volgende:
Chava verliest niets in dat laatste deel.
Nogmaals een bevestiging dat Wiggo die tijd van Cance gaat verpulveren nog.
Szuraquote:Op maandag 9 juli 2012 16:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Was een weekend weg maar jij bent er dus ook nog![]()
Je kan zwitsersquote:Op maandag 9 juli 2012 16:11 schreef maickeltje het volgende:
"Ik ben zeer tevreden", stelt Cancellara tegen Sporza. "Ik heb gedaan wat ik kon. Ik weet waar ik sta, ook met het oog op Londen. Het kan nog iets beter."
Mij viel het helaas ook al op...quote:Op maandag 9 juli 2012 16:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Was een weekend weg maar jij bent er dus ook nog![]()
Cance had zijn voorganger nog veel eerder te pakken.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Had Chavanel niet een hele tijd een richtpunt (heb het niet echt gevolgd)
Andere renners inhalen kan vaak behoorlijk wat tijd schelen.
quote:
Martin zei dat het wel aardig ging in de beugel, roept ook niet te veel excuses in, was gewoon onthutsend slecht deze tijdrit; z'n minste lange tijdrit sinds hij prof is zou ik wel durven zeggenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bauke kon niet in de beugel rijden vanwege de schaafwonden aan zijn onderarmen. Ik weet niet of het bij Martin dezelfde problemen geeft in de beugel.
Daarom dus dat Chavanel in het 2de stuk sneller was?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Cance had zijn voorganger nog veel eerder te pakken.
TJ
Nou daarom waarschijnlijk dat Cance relatief veel tijd pakte tussen punt 1 en 2 en dat Chava daarna gelijke tred hield.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:13 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Daarom dus dat Chavanel in het 2de stuk sneller was?
Voor een seconde dacht ik dat je het over Slagter had...quote:
Haha!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:15 schreef Ferdii het volgende:
Die gasten hebben gewoon allemaal doping op, behalve de raboploegdaarom bakken ze er ook niets van
Wat ik bedoel is dat Chavanel zijn voorganger pas veel later inhaalde (die voorganger reed dus ook veel sneller en was dus langer een richtpunt, dus is er in verhouding meer voordeel voor Chavanel)quote:Op maandag 9 juli 2012 16:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou daarom waarschijnlijk dat Cance relatief veel tijd pakte tussen punt 1 en 2 en dat Chava daarna gelijke tred hield.
Zucht hebben we het de hele tijd over de tijdrit, zonder gezeik van debielen, kom jij nog even langsquote:Op maandag 9 juli 2012 16:15 schreef Ferdii het volgende:
Die gasten hebben gewoon allemaal doping op, behalve de raboploegdaarom bakken ze er ook niets van
Die rijdt niet eens meequote:Op maandag 9 juli 2012 16:15 schreef thijsdetweede het volgende:
Voor een seconde dacht ik dat je Slagter bedoelde...
[..]
Voor een seconde dacht ik dat je het over Slagter had...
De ticker loopt goed achter.
Hij zag Vorganov pas op het laatste deel, dat was meer recht toe recht aan is. Het eerste deel is veel te bochtig om je voorganger te zien als die nog een minuut voor je rijdt.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat Chavanel zijn voorganger pas veel later inhaalde (die voorganger reed dus ook veel sneller en was dus langer een richtpunt, dus is er in verhouding meer voordeel voor Chavanel)
Bovendien was dit op het rechte stuk, waar je dus een beter zicht hebt op de renner voor je.
Die hebben gewoon de verkeerde doping, van die medicijnen waarop het etiket staat "kan het reactievermogen verminderen"quote:Op maandag 9 juli 2012 16:15 schreef Ferdii het volgende:
Voor een seconde dacht ik dat ik twee keer hetzelfde las...quote:Op maandag 9 juli 2012 16:15 schreef thijsdetweede het volgende:
Voor een seconde dacht ik dat je Slagter bedoelde...
[..]
Voor een seconde dacht ik dat je het over Slagter had...
De ticker loopt goed achter.
Hap hapquote:Op maandag 9 juli 2012 16:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zucht hebben we het de hele tijd over de tijdrit, zonder gezeik van debielen, kom jij nog even langs
Flikker toch op.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:17 schreef Ferdii het volgende:
Het zegt niet veel over Chavanel, maar over zijn dokter
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:17 schreef Ferdii het volgende:
Het zegt niet veel over Chavanel, maar over zijn dokter
Etappe 9: Arc-et-Senans - Besançon (tijdrit) #1quote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef freaky40 het volgende:
Hoeveel seconden zou het schelen op de meet of je je voorganger inhaalt of niet?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij zag Vorganov pas op het laatste deel, dat was meer recht toe recht aan is. Het eerste deel is veel te bochtig om je voorganger te zien als die nog een minuut voor je rijdt.
Poe ligt er dus aan hoe lang je hem effectief voor je kan zien. Op lange rechte wegen scheelt het meer dan op een bochtig parcours.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hoeveel seconden zou het schelen op de meet of je je voorganger inhaalt of niet?
In de buurt van Martin?????quote:Op maandag 9 juli 2012 16:19 schreef Columbiafan het volgende:
Schleck in de buurt van de tijd van Martin, waar gaan we dit neerpennen, wel ver achter TJVG als we het zo bekijken
Zit jij nu postings terug te halen van uitspraken die eerder gedaan zijn. Hoe triest ben je dan.zeg.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Etappe 9: Arc-et-Senans - Besançon (tijdrit) #1
Wow, 180 graden gedraaid binnen no-time, wat een opportunisme weer, typische 'supporter' tijdens de Tour!
Rogers niet best...
Waar is die Zlatan gif als je 'm nodig hebt...quote:Op maandag 9 juli 2012 16:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zit jij nu postings terug te halen van uitspraken die eerder gedaan zijn. Hoe triest ben je dan.zeg.
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zit jij nu postings terug te halen van uitspraken die eerder gedaan zijn. Hoe triest ben je dan.zeg.
As usual, op een enkele uitzonderimg na.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:19 schreef marcodej het volgende:
Schleck gaat hier zoooooveeeeeel verliezen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jouw leeftijd hangt daar onder. Je haalt dus het gemiddelde omlaag.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:21 schreef freaky40 het volgende:
Wat een nono's hier. Gemiddelde leeftijd 16...
Jouw leeftijd van ik schat een jaar of 8 haalt het gemiddelde inderdaad hard omlaagquote:Op maandag 9 juli 2012 16:21 schreef freaky40 het volgende:
dan doe jij het met je 9 lentes nog best aardigquote:Op maandag 9 juli 2012 16:21 schreef freaky40 het volgende:
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:21 schreef freaky40 het volgende:
Hahaha.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jouw leeftijd van ik schat een jaar of 8 haalt het gemiddelde inderdaad hard omlaag
Wij begrijpen elkaarquote:Op maandag 9 juli 2012 16:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jouw leeftijd van ik schat een jaar of 8 haalt het gemiddelde inderdaad hard omlaag
Misschien een hint van de buschauffeur dat ze als meisjes rijden?twitter:laurenstendam twitterde op maandag 09-07-2012 om 16:21:01Wrong postcards! Found my bag at the 'giro donne bus' after the finish. Driver gave me Iris her spot. Thanks for ... - http://t.co/J8vY6mHN reageer retweet
Die is kapotquote:Op maandag 9 juli 2012 16:21 schreef Ferdii het volgende:
Wtf dat tandwiel
Het zal ongetwijfeld getest zijn, maar ben erg benieuwd hoeveel dat nou scheelt
Ajacied is nog de normaalste.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:22 schreef Szura het volgende:
Oh, Ajacied422 ook weer terug het wordt almaar beter hier
omdat het een waal is?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beetje vervelend dat Sporza altijd met VDB bezig is en Monfort negeert. Monfort wordt zelfs vaak gewoon gezien als "een concurrent" en bij Zubeldia en Nibali gegooid.
Het leek mij beter om de feiten te presenteren dan mijn eigen mening alleen maar te ventileren en op de man te spelen ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:23 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Toch opvallend dat alle trolls op hetzelfde moment komen opdagen.
Zeker weten.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ajacieden zijn over het algemeen heel aardig.
Houd je gemak eens.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ajacieden zijn over het algemeen heel aardig.
Ik vermoed het. Nogal triest.quote:
Cadel dusquote:
Hoezo dat nou weerquote:Op maandag 9 juli 2012 16:24 schreef Ferdii het volgende:
Helaas geen foto's van team sky met servetten in de neus vanavond
Als hij gaat winnen kunnen ze hem net als Gilbert adopteren. Dan is het altijd nog wel minder dan Boonen trouwens.quote:
Bij Gilbert toch niet? Of is dat omdat die meer succesvol is?quote:
Bij proloog had froome watjes met chlOor in zijn neus laten zitten. Veel renners doen dit voor de tijdrit om de boel open te gooien. Tijdens het diner zat dan ook de hele ploeg met servetten in hun neus toen froome binnen kwam lopenquote:
Dat was grappig tijdens het Belgisch kampioenschap was Wuyts bang dat ze Boonen gingen bijhalen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Als hij gaat winnen kunnen ze hem net als Gilbert adopteren. Dan is het altijd nog wel minder dan Boonen trouwens.
Waarschijnlijk wel, want dan zou het wel erg op gaan vallen als hij wint en ze negeren hem.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij Gilbert toch niet? Of is dat omdat die meer succesvol is?
Dat was idd nog wel humor.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat was grappig tijdens het Belgisch kampioenschap was Wuyts bang dat ze Boonen gingen bijhalen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:26 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Bij proloog had froome watjes met chlOor in zijn neus laten zitten. Veel renners doen dit voor de tijdrit om de boel open te gooien. Tijdens het diner zat dan ook de hele ploeg met servetten in hun neus toen froome binnen kwam lopen
Lol!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:26 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Bij proloog had froome watjes met chlOor in zijn neus laten zitten. Veel renners doen dit voor de tijdrit om de boel open te gooien. Tijdens het diner zat dan ook de hele ploeg met servetten in hun neus toen froome binnen kwam lopen
Monfort presteert om hem in elk geval te volgen, maar ze volgen Tratnik nog beter.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:26 schreef Devpartner het volgende:
omdat vdb al meer bewezen heeft in een grote tour dan monfort. Dat is al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |