Voor een prijs die hoger ligt dan een nieuwe, zo te zien vergelijkbare, jethelm van de Lidl verwacht ik iets beters dan een tweede hands Lidl-achtige jethelm.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:49 schreef Marvelous het volgende:
staat zo veel op de doos... ik zie dat het duits is met veel verschillende keurmerken!
of verwacht je voor dit geld een nieuwe shoei?
Oke, bedankt voor de achtergrond info die het bij mij ontbrak!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:22 schreef SillyWalks het volgende:
Dit is geen prijs zeiken, dit is essentiële achtergrondinformatie vragen.
Maar ja, als je zo gaat doen kan ik ook wel even verklappen dat dit gewoon een Lidl jethelm met een nieuwprijs van ¤ 35,- is. De Duitse tekst en het reservevizier verklappen dat het zo een is, of iets soortgelijks.
ik zie weinig na het klikken van deze link... ben jij soms mod? alle kritieken op mijn adv.quote:Op maandag 16 juli 2012 08:46 schreef SillyWalks het volgende:
Je kan wel blijven bumpen, maar je zal je prijs omlaag moeten gooien als ze nu al voor ¤ 25,- in de aanbieding liggen:
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_31887.htm
Ohnee, ventilatiesysteem is andersquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:28 schreef sanger het volgende:
Is deze niet exact hetzelfde als die van de Lidl?
Gezien, maar te laagquote:
Geen idee dus...quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:28 schreef sanger het volgende:
Is deze niet exact hetzelfde als die van de Lidl?
Waarom moet de prijs omlaag? en die link komt nergens op uit...quote:Op maandag 16 juli 2012 08:46 schreef SillyWalks het volgende:
Je kan wel blijven bumpen, maar je zal je prijs omlaag moeten gooien als ze nu al voor ¤ 25,- in de aanbieding liggen:
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_31887.htm
Link doet het gewoon.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:22 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Gezien, maar te laag
[..]
Geen idee dus...
[..]
Waarom moet de prijs omlaag? en die link komt nergens op uit...
Dat is zeker goedkoop! Ik zie alleen een hele andere helm..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |