We hebben het al een paar uur over sandalen en schoenen, ben jij wel wakker?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:37 schreef oh-oh het volgende:
WTF is dit voor een rare TT, heb je je pilletje al gehad Pis?
Ja maar wat Chico zn winterpatta's dan ineens komen doen?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben het al een paar uur over sandalen en schoenen, ben jij wel wakker?
Dat zijn mijn favo patta's!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar wat Chico zn winterpatta's dan ineens komen doen?
Ja hier dinsdag donderdag vrijdag zaterdag. Eerste twee wel van 11.00-19.00!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier dus ook, ik baal best3 dagen per week open, totaal nu dus 8 of 9 uur open per week
Ah, zal morgen even kijken of ik op tijd ben!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:36 schreef oh-oh het volgende:
en deze week doen ze nog de ochtenden van Giel ook
Ik probeer m'n ouders al over te halen naar Nijmegen te verhuizenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ga dan toch ook gewoon in een stad wonen jullie huilies![]()
En dan doe je net als ik, dan koop je gewoon al je boeken
Heb jij ze al gehad trouwens? Die van Qwea? Of zitten die nog ergens in het Noordenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:37 schreef oh-oh het volgende:
WTF is dit voor een rare TT, heb je je pilletje al gehad Pis?
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij ze al gehad trouwens? Die van Qwea? Of zitten die nog ergens in het Noorden
Nice!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik probeer m'n ouders al over te halen naar Nijmegen te verhuizen
No way in hell, vind het veel te lekker met meer natuur en rustquote:Op maandag 9 juli 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ga dan toch ook gewoon in een stad wonen jullie huilies![]()
Heb ik allemaal ook hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
No way in hell, vind het veel te lekker met meer natuur en rust
Good on youquote:
Joah!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |