abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113963414
Heey,

Heb hier als OS Windows 7 draaien, maar met het opstarten blijft hij bij het laad logo hangen.
Iemand enig idee ?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_113963459
heeft ie ooit wel doorgestart?

loopt dat scherm dermate vast dat er helemaal niks meer beweegd? Normaal zie je dat logo nog wel een beetje bewegen met de lichtinval
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 12:26:46 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_113963531
Gastkickje naar DIG :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_113963662
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:24 schreef Roellie80 het volgende:
heeft ie ooit wel doorgestart?

loopt dat scherm dermate vast dat er helemaal niks meer beweegd? Normaal zie je dat logo nog wel een beetje bewegen met de lichtinval
Ja klopt, dat doet hij en als ie dan door moet starten dan blijft ie hangen.
pi_113963760
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:31 schreef spierbal het volgende:

[..]

Ja klopt, dat doet hij en als ie dan door moet starten dan blijft ie hangen.
En wanneer je opnieuw start dan geeft ie als het goed is aan dat er iets mis is gegaan. Er zal iets van een vraag komen of je in veilige modus wel starten.. toch?

Probeer eens in de veilige modus te starten door op de F8 toets te drukken tijdens het opstarten van de computer
pi_113963858
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:33 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

En wanneer je opnieuw start dan geeft ie als het goed is aan dat er iets mis is gegaan. Er zal iets van een vraag komen of je in veilige modus wel starten.. toch?

Probeer eens in de veilige modus te starten door op de F8 toets te drukken tijdens het opstarten van de computer
Ja als ik hem paar keer via de power knop gewoon uitzet, krijg je wel een soort keuze menu dat je binnen 30 sec moet beslissen hoe je hem wilt opstarten. Maar na de boot logo krijg ik geen melding.
Ik zal even kijken of ie via veilige modus wel doorstart. Zo ja, wat moet ik dan in de veilige modus veranderen ?
pi_113964059
Eerst maar eens kijken of de computer daadwerkelijk doorstart in de veilige modus.
Misschien komt ie zelf al wel met een probleemoplossen. Geef m even een de tijd zich hiervoor.

Komt er geen melding en start de machine op in de veilige modus dan gaan we verder :)
pi_113964126
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:44 schreef Roellie80 het volgende:
Eerst maar eens kijken of de computer daadwerkelijk doorstart in de veilige modus.
Misschien komt ie zelf al wel met een probleemoplossen. Geef m even een de tijd zich hiervoor.

Komt er geen melding en start de machine op in de veilige modus dan gaan we verder :)
Raar veilige modus komt ie wel door, ik neem aan dat ik via veilige modus systeemherstel kan draaien ?
pi_113964298
Wat je zou kunnen proberen is naar apparaatbeheer te gaan. en hier alles te verwijderen.
Ik weet, dit klinkt bizar. Helemaal op een forum als dit natuurlijk :P

Maar hiermee verwijder je de geinstalleerde hardware. Het kan zijn dat hier fouten in zitten.
Het gaat je niet lukken alles te verwijderen maar je zal een heel eind komen.
(Schrijf ff op een briefje wat er staat onder het kopje "Beeldschermadapters" zodat we naderhand je videokaart mocht dat nodig zijn weer kunnen installeren)

Hierna weer de computer normaal laten opstarten. met een beetje geluk start ie nu wel gewoon door. Hierna is ie wel ff druk met het opnieuw installeren van de hardware. Dit gaat automatisch.
pi_113964445
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:51 schreef Roellie80 het volgende:
Wat je zou kunnen proberen is naar apparaatbeheer te gaan. en hier alles te verwijderen.
Ik weet, dit klinkt bizar. Helemaal op een forum als dit natuurlijk :P

Maar hiermee verwijder je de geinstalleerde hardware. Het kan zijn dat hier fouten in zitten.
Het gaat je niet lukken alles te verwijderen maar je zal een heel eind komen.
(Schrijf ff op een briefje wat er staat onder het kopje "Beeldschermadapters" zodat we naderhand je videokaart mocht dat nodig zijn weer kunnen installeren)

Hierna weer de computer normaal laten opstarten. met een beetje geluk start ie nu wel gewoon door. Hierna is ie wel ff druk met het opnieuw installeren van de hardware. Dit gaat automatisch.
Ga toch liever voor het systeemherstel, lukt dat uit veilige modus ? Het is tenslotte mijn oude PC dus opzich is het niet heel erg maar wil dat meer als laatste optie houden.
pi_113964502
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:55 schreef spierbal het volgende:

[..]

Ga toch liever voor het systeemherstel, lukt dat uit veilige modus ? Het is tenslotte mijn oude PC dus opzich is het niet heel erg maar wil dat meer als laatste optie houden.
Ik weet niet of je kan systeemherstellen vanuit de veilige modus. Ik heb al lang niet meer dingen vanuit de veilige modus gedaan.
pi_113964561
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:57 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je kan systeemherstellen vanuit de veilige modus. Ik heb al lang niet meer dingen vanuit de veilige modus gedaan.
Oke, en reparatie via de installatie dvd zou dat nog een mogelijkheid zijn ?
pi_113964735
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:59 schreef spierbal het volgende:

[..]

Oke, en reparatie via de installatie dvd zou dat nog een mogelijkheid zijn ?
Heb je die systeemherstel geprobeerd? Wil dat?

Mijn advies zou nog steeds zijn om je geinstalleerde apparaten onder het apparaatbeheer te verwijderen
pi_113964986
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:05 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Heb je die systeemherstel geprobeerd? Wil dat?

Mijn advies zou nog steeds zijn om je geinstalleerde apparaten onder het apparaatbeheer te verwijderen
Kan niet alles vinden in de veilige modus, ziet er beetje old-skool uit :P ik probeer hem wel via de dvd denk dat dat gewoon moet lukken.
pi_113965967
Fixed, installatie dvd deed gewoon zijn werk !

Bedankt voor het meedenken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')