Srsly?!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:23 schreef Deisyy het volgende:
Volgens eigen zeggen had hij de afwas gedaan in de Arena
Het is echt een goeie jongenquote:
quote:BADR HARI ‘ aangeslagen’ door ArenAbeschuldiging :
En die theedoek?
„Misschien heb ik in de loop van de avond even een theedoek in mijn handen gehad om een glas af te drogen. Want dat doe ik ook gewoon even, als ik ergens een gezellige avond heb. Maar van die ellende, man, ik moet er niets van hebben. Maar het is duidelijk, het is zó gemakkelijk om mij maar weer te beschuldigen. Ik kan gewoon nergens meer heen, in elk geval niet meer naar zulke grote evenementen. Ja, naar André Rieu of zo!”
Hij doet dat gewoon als hij het naar zijn zin heeft op een feestje.quote:
Ja dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hij doet dat gewoon als hij het naar zijn zin heeft op een feestje.
quote:
Wow, dat is nog eens een nieuwsbericht, wie had dat gedacht bij Sensation?quote:Overigens spreken getuigen ook over veel drank- en drugsgebruik in de betreffende lounge
Whehe.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:40 schreef Leandra het volgende:
Bij sensation white is het idd niet vreemd, bij sensation black zou wit poeder ongepast zijn.
quote:Volgens diverse getuigen zou het slachtoffer een opmerking hebben gemaakt die verkeerd viel bij de aanwezigen in de skybox.
Ben benieuwd wat lieve Koen gezegd heeftquote:Koen is een beetje eigenzinnige
Hij is wel in voor een goede grap of spontane opmerking,
Hij raadde haar leeftijd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd wat lieve Koen gezegd heeftMisschien iets over Estelle?
Misschien liet Koen op een 'luchtige en grappige' manier blijken dat hij Team Ruud isquote:
quote:Jeroen van den Berg, de vriend van Jill Oomkes heeft ook een club in Amsterdam en daar heeft hij ook al kennis mogen maken met de agressiviteit van Badr.Hij liep daar rond-zijn eigen club notabene-en vroeg aan Badr of hij er even langs mocht. Die werd daar zo kwaad om dat hij hem 2 tanden uit de mond heeft geslagen.
En mijn bron (vader van Jill) gaat straks Jill bellen en dan hoor ik meer. Want zij is een belangrijke getuige in de zaak Everink, ze stond erbij.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:36 schreef Mylene het volgende:
Ik heb een PM van een user ontvangen die anoniem wilt blijven. Jill Oomkes is een nichtje van deze user. In de PM staat het volgende:
[..]
We hebben een insider! Hoera!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:36 schreef Mylene het volgende:
Ik heb een PM van een user ontvangen die anoniem wilt blijven. Jill Oomkes is een nichtje van deze user. In de PM staat het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel bijzonder, je zou denken dat ze die arme jongen zou beschermenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:46 schreef Eef999 het volgende:
Het blijft ook wel heel erg stil aan de kant van Estelle.
Ze voelt zich niet geroepen om al die oneerlijke beschuldigingen tegen te spreken
Ja maar ja maar! Hij heeft toch gezégd dat het allemaal niet waar is? Tegen Estelle! Badjas is nooit agressief hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:46 schreef Eef999 het volgende:
Het blijft ook wel heel erg stil aan de kant van Estelle.
Ze voelt zich niet geroepen om al die oneerlijke beschuldigingen tegen te spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |