Ik heb niks met users die een plaat hebben waardoor ze zich niet durven te spiegelen. En volgens mij ga je er te serieus op in.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb niks met users die komen langswaaien om te melden wat voor kleuterbende ze het vinden. Blijf dan weg.
Waarom kunnen we hier zijn?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb niks met users die een plaat hebben waardoor ze zich niet durven te spiegelen. En volgens mij ga je er te serieus op in.
Vraag eerder waarom we hier (kunnen) zijn.
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:24 schreef Drugshond het volgende:
ff serieus SC #68.... get real. In Pol zitten we al boven de #3000++
Wie heeft er op de rode knop gedrukt en welke mod heeft er liggen slapen.
Waarom is easy.... computer opstarten (login-account) en gaan met die banaan.quote:
Ja, juist, interactie met mensen. Hm. Ga door.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waarom is easy.... computer opstarten (login-account) en gaan met die banaan.
Maar je hebt het wel over interactie met mensen.
Ja, baas.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Speeltuin.... en een beetje respect.
Waarom zou ik dat willen? Ben je normaal gesproken wel iemand die een beetje gezellig kan kletsen, dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:32 schreef Drugshond het volgende:
Probeer mij maar eens over de streep te krijgen. Na 68 deeltjes is dit niet gelukt.
Niet met dit gemier.
mjah, dat heb ik wel bewezen me dunkt. Maar niet tegen elke prijs.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen? Ben je normaal gesproken wel iemand die een beetje gezellig kan kletsen, dan?
't Is graag of niet. Als je er niks aan vindt, is er niemand die je dwingt. Gelukkig maar!quote:Op maandag 9 juli 2012 10:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
mjah, dat heb ik wel bewezen me dunkt. Maar niet tegen elke prijs.
And thats a bloody shame. More souls == more fun.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Is graag of niet. Als je er niks aan vindt, is er niemand die je dwingt. Gelukkig maar!
Nice.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:36 schreef sacha het volgende:
wat een verrassende wending![]()
*bejaardengym opstart*
Het enige wat je kunt doen, is meedoen en bijdragen aan een SC die je leuk vindt.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
And thats a bloody shame. More souls == more fun.
Doe ik al zolang in pol, mag ik ook uitwaaieren ? == Expand. Alleen de deurmat beviel me niet zo in het vorige deeltje.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het enige wat je kunt doen, is meedoen en bijdragen aan een SC die je leuk vindt.
Nee, blijkbaar. Leuke binnenkomer!quote:Op maandag 9 juli 2012 10:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Doe ik al zolang in pol, mag ik ook uitwaaieren ? == Expand. Alleen de deurmat beviel me niet zo in het vorige deeltje.
Owkequote:
je had je dan ook eerst moeten melden bij Petrus aan de speeltuinpoortquote:Op maandag 9 juli 2012 10:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Alleen de deurmat beviel me niet zo in het vorige deeltje.
Als het eenmaal zover is kan Petrus zijn vakantiedagen wel vaarwel zeggen.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:53 schreef sacha het volgende:
[..]
je had je dan ook eerst moeten melden bij Petrus aan de speeltuinpoort
Game on!quote:Op maandag 9 juli 2012 10:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Owke
spelregel 1 : DM's stuur ze niet (ik reageer er zelden op).
spelregel 2 : Ik kloon niet.
Dus wat ik zeg is wat ik denk (en voor de schermen).
Ja, ja. Ik zal wel zien of ik je een gezellige vent vind.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb een zeer betrouwbare trackrecord.
Mij begrijpen (in al mijn facetten) is al een hele tour of duty.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ja. Ik zal wel zien of ik je een gezellige vent vind.
Zo ver strekt mijn ambitie niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mij begrijpen (in al mijn facetten) is al een hele tour of duty.
Ja, doe eens grappig.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dus gaan we we lachen voor de schermen... (my game).
Tegen een (Poolse) meid vragen of je handen smerig zien. (ja)quote:
Huh.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tegen een (Poolse) meid vragen of je handen smerig zien. (ja)
En je handen aan haar legging afvegen.
-----
Zoiets.
Daar heb je inderdaad een punt. Of in mijn geval mogelijk nog steeds een tekort aan koffie, ik loop (zit eigenlijk) achter de feiten aan of misschien moet ik mijn haar toch eens gaan blonderen, kan ook nog tot de mogelijkheden behoren.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:42 schreef sacha het volgende:
waar is de automagisch vertalen knop nu weer gebleven [ afbeelding ]
Ik doe verwoede pogingen om mij niet zo... ehm.... dom te voelen. Meer mijn probleem dan dat het van anderen is.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:56 schreef Lienekien het volgende:
Als je achter de feiten aanzit, dan maak je er jacht op?
Vanwege dit topic toch niet?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik doe verwoede pogingen om mij niet zo... ehm.... dom te voelen. Meer mijn probleem dan dat het van anderen is.
Ben een aantal dagen niet dit topic aan het volgen en heb ik het idee dat ik dingen "gemist" heb. Niet dat het er toe doet, maar het lijkt alsof de meeste langs elkaar heen "praten" waardoor ik het niet begrijp. Zou dat ook niet moeten willen. Ik begrijp mijzelf de afgelopen 3 weken al niet dus waarom zou ik de meeste hier dan wel kunnen begrijpen?quote:
Het is ook helemaal niet te volgen! Dat ligt dus niet aan jou.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ben een aantal dagen niet dit topic aan het volgen en heb ik het idee dat ik dingen "gemist" heb. Niet dat het er toe doet, maar het lijkt alsof de meeste langs elkaar heen "praten" waardoor ik het niet begrijp. Zou dat ook niet moeten willen. Ik begrijp mijzelf de afgelopen 3 weken al niet dus waarom zou ik de meeste hier dan wel kunnen begrijpen?
Onweer is leuk.... dan gebeurd er nog eens wat.quote:
Ik heb het onkruid lekker laten staan. Geeft nog een verrassend leuk effect! Het ging ook gewoon bloeien!quote:Op maandag 9 juli 2012 12:08 schreef Mickeys het volgende:
Alsjeblieft geen onweer. Wil eigenlijk nog een verwoede poging doen om onkruid te plukken en de heg nog verder bij te snoeien. Dat is spanning genoeg.
quote:De onderschatting van de dooddoener
Een dooddoener heeft een gesprek dezelfde functie als het doodleggen van de bal in het voetbalspel. De speler wil maximaal de mogelijkheid om een andere draai te geven aan de voortgang van het spel. Dat is ook de bedoeling van de gesprekspartner die het gesprek “dood legt” met een dooddoener. De dooddoener heeft over het algemeen geen hoge waardering, getuige deze Wikipedia vermelding over deze "stijlfiguur" "waaruit weinig visie spreekt".
“Zo gaat dat in het leven” is weliswaar geen fraaie bijdrage aan een gesprek, maar zou door de spreker opgevat moeten worden als de uiting van de wens om een nieuw onderwerp aan te snijden. Dat kan het initiatief van hemzelf zijn, maar ook de inbreng van de ander.
Fraaier is het om af en toe wat de ander zegt samen te vatten en daarmee te laten zien dat je echt luistert. Dat is het uitgelezen moment om het initiatief van het gesprek over te nemen.
Maar niet iedereen is zo tactvol.
De dooddoener wordt dus gebruikt om een soort afsluiting te maken van het ene onderwerp en is een inkopper voor een ander onderwerp of een inleiding tot het afsluiting van het gesprek.
Het heeft geen zin om je te ergeren aan de brenger over de kwaliteit van de dooddoener, want voor hetzelfde geld bedoelt deze zijn gesprekspartner subtiel te waarschuwen dat deze nu wel lang genoeg aan het woord is geweest.
Bert Stoop
Wat zucht.. ?! ik voel me niet in een strak keurslijf gegoten. Ben ook geen slijmerig tiepje (die misbruik maakt van de situatie). Reageer redelijk autodidact maar speels.quote:
Kan ik met je mee? Dan mag DH in de zandbak blijven.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:49 schreef Leandra het volgende:
Ik vond de speeltuin een beetje drassig, dus we zijn maar op het schoolplein gaan spelen, het is toch vakantie
Ik kan wel taartjes bakken...quote:Op maandag 9 juli 2012 12:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kan ik met je mee? Dan mag DH in de zandbak blijven.
Nou weet ik het weer. Jij ben die gast die zo onbegrijpelijk kletst! Ja, je bent hier eerder geweest.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik snuif die lijnen niet op.... daarvoor kwam ik hier.
Lol, en ik dacht op dat moment heel dubbelzinnig voor mijn doen: Twilight!quote:
Bingo....quote:Op maandag 9 juli 2012 12:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou weet ik het weer. Jij ben die gast die zo onbegrijpelijk kletst! Ja, je bent hier eerder geweest.
Des te markanter is je opmerking dat ik als newbee hier binnen kom strompelen.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou weet ik het weer. Jij ben die gast die zo onbegrijpelijk kletst! Ja, je bent hier eerder geweest.
Markant dat ik je niet direct herkende?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Des te markanter is je opmerking dat ik als newbee hier binnen kom strompelen.
uhu.... dus nu ben ik saai.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Markant dat ik je niet direct herkende?
Uiteraard. Waarom zou ik dat niet meer lusten?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:12 schreef Drugshond het volgende:
Lust je nog steeds whisky.
Mijn geheugen is goed.
Verveling, interesse, nieuwsgierig, why not.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard. Waarom zou ik dat niet meer lusten?
Maar wat doet jou opeens besluiten de boel hier weer wat op te porren?
Doe ik nog iets goed. (maar het is ook een beetje een spiegel van niet te snel of te hard oordelen).quote:Op maandag 9 juli 2012 13:19 schreef Leandra het volgende:
Het leidt de aandacht iig wel lekker van het andere relletje af.
Bedoel je te zeggen dat jij ook nog een leven buiten Fok! hebtquote:
relletjesquote:Op maandag 9 juli 2012 13:19 schreef Leandra het volgende:
Het leidt de aandacht iig wel lekker van het andere relletje af.
Ja, werk + uitgaan + (ver)kloten.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Bedoel je te zeggen dat jij ook nog een leven buiten Fok! hebt
Naast ons, gewoon met de skelter op straatquote:Op maandag 9 juli 2012 13:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
relletjes
En ik vond jouw post over hamelen en die kindertjes achter je aan erg leuk, ik zag het voor me
Sacha zou 'm wel begrijpen. Na haar mooie quote over dooddoeners.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zou je avatar niet veranderen... slak is prima.
Juist als je zoiets denkt, zul je soms nog voor een grotere verrassing komen te staan. Juist hetgeen "niet" mag is het leukste om nou juist wel te "doen".quote:Op maandag 9 juli 2012 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
-knip-
Overigens is de kans 90% dat het TV-vrije kindjes zijn, dus zelfs ouders zullen het Hamelenmelodietje niet herkennen....
Klinkt meer als over elke slak zout leggen.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sacha zou 'm wel begrijpen. Na haar mooie quote over dooddoeners.
Ga je lekker joh, mensen elders een beetje belachelijk maken?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klinkt meer als over elke slak zout leggen.
Mwah, van een aantal weet ik zeker dat ze anno 2012 nog geen TV hebben, hoewel er ook een paar zijn die wel een TV hebben, maar dan alleen om video's te kijken, het zou kunnen dat Hamelen daar bij zit.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Juist als je zoiets denkt, zul je soms nog voor een grotere verrassing komen te staan. Juist hetgeen "niet" mag is het leukste om nou juist wel te "doen".
Je begon.(met mijn intrede).. probeer het dan ook af te maken.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga je lekker joh, mensen elders een beetje belachelijk maken?
Waar heb je het over?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je begon.(met mijn intrede).. probeer het dan ook af te maken.
Tnx. Goeie postquote:Op maandag 9 juli 2012 14:52 schreef Drugshond het volgende:
We zijn zo niet erg aardig naar elkaar. Heb ff de vorige deeltjes gelezen en hier ga ik toch even de pas op de plaats maken.
Sry, zo wordt het middel erger dan de kwaal.
Oe klinkt naar de sekte waar mijn zoon in zit.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, van een aantal weet ik zeker dat ze anno 2012 nog geen TV hebben, hoewel er ook een paar zijn die wel een TV hebben, maar dan alleen om video's te kijken, het zou kunnen dat Hamelen daar bij zit.
Overigens was een vriendje van B een keer lang ziek en toen hebben we hem wat videobanden geleend om te kunnen kijken, maar een van de films (Field of Dreams) kwam ongekeken terug, want de films waren eerst door de oudere zussen gekeurd en deze mocht niet, want er kwamen geesten in voor, en dat vriendje was toen een jaar of 12.
En hij zat bij B op school, dus niet eens op de zwarte kousen school, ze gingen ook niet naar de zwarte kousen kerk, maar naar de andere kerk.
Het erge is dat die mensen ook nog het idee hebben dat ze het goed doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe klinkt naar de sekte waar mijn zoon in zit.
Alle post, alle video's, alle dingen van 'buiten' worden gecensureerd, bekeken en/of verboden voor het naar de rest van de leden gaat![]()
Een beetje kijkadvies of kritisch kijken is niet erg maar dit
Nee joh, ik woon gewoon in de bible beltquote:Op maandag 9 juli 2012 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe klinkt naar de sekte waar mijn zoon in zit.
Alle post, alle video's, alle dingen van 'buiten' worden gecensureerd, bekeken en/of verboden voor het naar de rest van de leden gaat![]()
Een beetje kijkadvies of kritisch kijken is niet erg maar dit
Het leukse is... het is onbewust bekwaam.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:57 schreef Leandra het volgende:
Mijn hemel, het is wel een verzameling vaagposters bij elkaar zo, en dan komt er nog een bij die voornamelijk in raadsels post.
En die mensen die geen tv hebben, die wel internet?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, ik woon gewoon in de bible belt
Dat ze überhaupt een TV hebben is al heel wat
Sterker nog; toen ik hier 14 jaar geleden kwam wonen heb ik nog een paar weken TV gekeken via de antenne.... ze begonnen net kabel aan te leggen toen ik hierheen verhuisde
Heb de boel een beetje gecultiveerd enzo![]()
Maar ik heb al wel 12 jaar internet via de kabel... dat was dan weer vrij rap
Ja dat vraag ik me ook af?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:16 schreef cafca het volgende:
[..]
En die mensen die geen tv hebben, die wel internet?
Mijn overburen hebben al een paar jaar een PC, volgens mij met internet.... maar goed, opgroeiende kinderen, je kunt eigenlijk tegenwoordig geen schoolgaande kinderen meer hebben zonder internet.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af?
Bij mn zoon dus niet. Geen pc, geen internet. Allemaal kwaad van buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |