ik zie het nergens staan, zelf verzonnen regel?quote:Op maandag 9 juli 2012 05:11 schreef Paxlie het volgende:
Geo is tof, maar niet meer posten voor hem. Is banwaardig namelijk
Als je niet meldt dat het van hem afkomt is uiteraard geen probleem.
ooh, een heads upquote:Op maandag 9 juli 2012 13:00 schreef n00cL30n het volgende:
Nou, ik denk dat hij bang is, dat er nog meer mensen een ban krijgen in dit topic als dit vaker gebeurt?
Je mag niet posten namens een gebande, dan wordt je zelf ook geband. Friendly headsup dus.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:00 schreef n00cL30n het volgende:
Nou, ik denk dat hij bang is, dat er nog meer mensen een ban krijgen in dit topic als dit vaker gebeurt?
Whaha, wat een geweldige regels weer. Geo, ouwe rukker, als je nog iets te posten hebt doe ik het wel!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je mag niet posten namens een gebande, dan wordt je zelf ook geband. Friendly headsup dus.
Verbaast me niets. JDS trainde namelijk uitvoerig op takedowns (!) ter voorbereiding op zijn gevecht met Alistair.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:44 schreef THEFXR het volgende:
Alistair Overeem: UFC heavyweight champ Junior Dos Santos is afraid to fight me
http://mmajunkie.com/news(...)MAjunkie.com+Feed%29
waar maak jij je dan druk om?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:41 schreef Paxlie het volgende:
Zoek het gewoon niet op, ben duidelijk genoeg geweest. Dit is over het algemeen een zelfregulerend topic dus waar maakt iedereen zich druk om.
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:37 schreef McNulty het volgende:
Mag je dan wel posten namens een misterieuze mr. X?
Ouwe reus, je weet dat klonen niet mag als je gebanned bent.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel toevallig dat zulke dingen vrij vaak gebeuren waar Badr bij is en dit keer vind ik helemaal bizar want het gebeurde in een skybox....
Paxlie heeft gewoon een punt als het niet mag dan mag het niet klaar. Als Geo heel graag had willen posten had hij wel een andere account gemaakt toch
Regels zijn er om gebroken te wordenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ouwe reus, je weet dat klonen niet mag als je gebanned bent.
FOK! is gewoon een dictatuur hoor, maak je maar geen zorgen over de gevolgenquote:
Was ook geen troll natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 19:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ouwe reus, je weet dat klonen niet mag als je gebanned bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |