Ik verdenk LR .quote:Op maandag 9 juli 2012 01:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
1 van mijn beste vrienden is gay
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als er iemand tegen homo's is dan is dat Steven zelf wel
Wat?quote:
Ik heb er al een note voor gehadquote:
Noem je daarom iedereen homo?quote:Op maandag 9 juli 2012 01:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Nope kwam toen nog niet in deze SC.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zegt hij dat tegen jou? Jij hebt zeker nog geen reisverslagen gelezen over zijn trip in Manchester.
Alleen jou noem ik een homoquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nope kwam toen nog niet in deze SC.
Maar hoezo heb ik iets tegen homo's dan?quote:
Ik heb toch niks met ONZ te maken joh.quote:
Wow pas je wel op voor je het weet heb jij ook HIV.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:27 schreef Caland het volgende:
Ik ken ook een homo, die noem ik altijd hetero.
Wat loop je te stoken manquote:Op maandag 9 juli 2012 01:27 schreef Doublepain het volgende:
Dat betekend dus dat we naakte wijven mogen posten zolang het FOK.rar heet?![]()
thx GGMM![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:27 schreef Doublepain het volgende:
Dat betekend dus dat we naakte wijven mogen posten zolang het FOK.rar heet?![]()
thx GGMM![]()
quote:
Kanker eens op debieltje.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:27 schreef Doublepain het volgende:
thx GGMM![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow pas je wel op voor je het weet heb jij ook HIV.
Ja GGMM laat veel toe, Paul heeft ie ook al een keer gespaard.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:27 schreef Doublepain het volgende:
thx GGMM![]()
Wie gelooft er nou dat jij vrienden hebt?quote:Op maandag 9 juli 2012 01:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie gelooft er nou dat jij vrienden hebt?
Aha, nu snap ik het.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij wil van je af d.m.v een ban. Zie je zelf toch ook wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |