Daar heb je van die fijne kruisjes voor.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Krijg niet eens reactie. Dikke arrogantie.
Je kan DM's blokkeren linksonderin met dit logoquote:Op maandag 9 juli 2012 01:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heb je van die fijne kruisjes voor.
Ja godver, daar kom ik nu pas achterquote:Op maandag 9 juli 2012 01:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan DM's blokkeren linksonderin met dit logo [ afbeelding ]
De waarom vraag... Ik denk dat geloof begint bij het willen hebben van iets om je aan vast te kunnen klampen in slechte tijden.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:19 schreef DonRaja het volgende:
Waarom kan ik via mob. mijn usericon niet aanpassen?
Net als Stijn alweer terug isquote:Op maandag 9 juli 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja godver, daar kom ik nu pas achter
Hij zei laatst dat spelers met nog 1 jaar contract moeten verlengen of vertrekken anders zitten ze het hele seizoen op de bank.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hopen dat Frank, v. Rhijn boven Greg kiest.
inderdaadquote:
Booh, wat een heldquote:Op maandag 9 juli 2012 01:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij zei laatst dat spelers met nog 1 jaar contract moeten verlengen of vertrekken anders zitten ze het hele seizoen op de bank.
Dus Crack moet zijn contract verlengenquote:Op maandag 9 juli 2012 01:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij zei laatst dat spelers met nog 1 jaar contract moeten verlengen of vertrekken anders zitten ze het hele seizoen op de bank.
quote:
Omscholen tot vleugel om hem in 2 jaar zo te verkrachten dat Ac Milan alsnog 3+ miljoen neerlegt voor een halfjaar contract.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus Crack moet zijn contract verlengen?
Als ze hem niet kwijt raken en hij wil blijven spelen dan wel ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus Crack moet zijn contract verlengen?
Hoezoquote:
Aapquote:Op maandag 9 juli 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De waarom vraag... Ik denk dat geloof begint bij het willen hebben van iets om je aan vast te kunnen klampen in slechte tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |