Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:28 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
en vergeet de tissues niet, anders wordt het zo'n zooitje
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:30 schreef vandermar het volgende:
Toefjes zijn topic afpakken
IT'S A FUCKING DISGARCE
Bij mijn browser stond er serieus dat ik de laatste post had héquote:Op zondag 8 juli 2012 23:30 schreef vandermar het volgende:
Toefjes zijn topic afpakken
IT'S A FUCKING DISGARCE
Nee dan is die uit het vorige topic wel mooier hoor.quote:
Goeijen nummer welquote:Op zondag 8 juli 2012 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn TT had geweest : Seks in de bejaardenflat
We willen je zwoele stem horenquote:Op zondag 8 juli 2012 23:34 schreef pascal08 het volgende:
Gasten, doe eens ff rustig. 9 party invites in 1 minuut.
Die mensen die 2.2 miljoen hebben betaaldquote:Op zondag 8 juli 2012 23:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Maikon Leite nu 1.3 miljoen BIN, het gaat de goede kant op
Klopt. Mijn TrueSkill is gewoon heel hoog, daardoor krijgen we sterkere tegenstanders.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:44 schreef Thorb het volgende:
Pascal jij legt een bepaalde negatieve druk op me
Wat?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja Mathijs die denkt dat je het zo uitspreekt
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:56 schreef Roypsv het volgende:
wat is fifa toch af en toe een K***** SPEL GODVERDOMME EEN MONGOOL DIE RENT CONSTANT OVER DE ZIJLIJN MET ZN POPPETJES DIE PEPER IN ZN REET HEBBEN EN GEEFT HEM VOOR EN WELLITON DIE ALLES BINNEKOPT. MANNETJE VAN 1,50M EN KOPPEN 82 FUCK OFFFFF
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:56 schreef Roypsv het volgende:
wat is fifa toch af en toe een K***** SPEL GODVERDOMME EEN MONGOOL DIE RENT CONSTANT OVER DE ZIJLIJN MET ZN POPPETJES DIE PEPER IN ZN REET HEBBEN EN GEEFT HEM VOOR EN WELLITON DIE ALLES BINNEKOPT. MANNETJE VAN 1,50M EN KOPPEN 82 FUCK OFFFFF
Mathijs moet je ook niet serieus nemen.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mathijs zat je anders constant af te zeiken
Lul niet jonguh!quote:Op maandag 9 juli 2012 00:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mathijs zat je anders constant af te zeiken
Tegen wie speel je ? Pascal?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:22 schreef Thorb het volgende:
Allebei 2x paal/lat met rust, begin wat te veel in te stappen
Leuke wedstrijd, weinig bullshit.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:22 schreef Thorb het volgende:
Allebei 2x paal/lat met rust, begin wat te veel in te stappen
Allebei 4 shots on target, we gaan gelijk op.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, maar je had er ondertussen wel eentje kunnen maken
Heb zelf ook wel wat kansen gehad.
Hahaquote:Op maandag 9 juli 2012 00:38 schreef pascal08 het volgende:
Iemand moet me eens uitleggen hoe je nou een penalty stopt met je keeper. Mijne duikt er altijd onderdoor.
Desalniettemin was het wel een spannend potje. Ik had niet verwacht dat Ibra die nog zou maken uit die hoek.quote:
Die hoek in de laatste minuut werkt meestal nog wel, even wraak voor die tackle vlak daarvoorquote:Op maandag 9 juli 2012 00:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Desalniettemin was het wel een spannend potje. Ik had niet verwacht dat Ibra die nog zou maken uit die hoek.
Hij mist er idd eentje.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:31 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1362983
Krijgt Arteta 9 chem? Volgens mij mist ie 1 linkje of noh?
Het is jammer dat ie niet in m'n squad past anders had ik z'n SIF genomen. Benzema mist toch wel erg veel kansen.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die hoek in de laatste minuut werkt meestal nog wel, even wraak voor die tackle vlak daarvoor
Goede subquote:Op maandag 9 juli 2012 00:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is jammer dat ie niet in m'n squad past anders had ik z'n SIF genomen. Benzema mist toch wel erg veel kansen.
Aangeklikt en mezelf 3 minuten getergd.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:48 schreef n0ir het volgende:
[..]
Aangeklikt en mezelf 3 minuten getergd.
NEE DAT WAS SARCASME
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op maandag 9 juli 2012 00:48 schreef n0ir het volgende:
[..]
Aangeklikt en mezelf 3 minuten getergd.
NEE DAT WAS SARCASME
Kut is dat he. Ik stuur dan een message om te vragen of ze op willen houden maar dan schelden ze me uitquote:Op maandag 9 juli 2012 01:04 schreef Tim86 het volgende:
Mensen met een lagswitch
Wel gewonnen though
Wat verwacht je dan? Dat ze zeggen: Ja tuurlijk Rijstbal.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kut is dat he. Ik stuur dan een message om te vragen of ze op willen houden maar dan schelden ze me uit
Edit je post volgende keerquote:Op maandag 9 juli 2012 01:33 schreef Tim86 het volgende:
IF Diego Cavalieri bevalt nog voor geen meter trouwens
neuhquote:
Ik presteer het gewoon om mezelf te quoten binnen 1 minuut terwijl ik wilde editten. Kutmobiel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Tim86 op 09-07-2012 02:32:07 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 9 juli 2012 02:18 schreef Tim86 het volgende:
Hoe noemen je goals die je tegenkrijgt door de handicap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest hardop lachen, nu ga ik slapen. Ben kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me dat zojuist ook bedacht heb, voorzetten worden natuurlijk ook lastig met de linkspoot op rechts, en de rechtspoot op links, want Huntelaar en Gomez zijn uitstekende koppers. Plus dat de workrates van Ribery en Robben niet best zijn en je daardoor verdedigend in de problemen kunt komen. Team gaat weer bij het grof vuil, bedankt voor de feedbackquote:Op maandag 9 juli 2012 09:09 schreef Tim86 het volgende:
Lijkt me niet echt fijn eerlijk gezegd. Ribery en Robben komen niet echt tot hun recht op LM/RM en je hebt 2 spitsen die vrij statisch zijn (ondanks de goede pace van de TOTY versies)
ik heb de pauperversie van jouw teamquote:Op maandag 9 juli 2012 09:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me dat zojuist ook bedacht heb, voorzetten worden natuurlijk ook lastig met de linkspoot op rechts, en de rechtspoot op links, want Huntelaar en Gomez zijn uitstekende koppers. Plus dat de workrates van Ribery en Robben niet best zijn en je daardoor verdedigend in de problemen kunt komen. Team gaat weer bij het grof vuil, bedankt voor de feedback
Die bestaat! Moet je maar even klooien met je pijltjes, op een gegeven moment zie je: swap wingsquote:Op maandag 9 juli 2012 09:38 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
ik heb de pauperversie van jouw team
en nog weinig problemen bevonden met de workrates van robbery, alleen aanvallend zou t iets fijner kunnen zelfs
en er bestaat nog zoiets als de snelle tactkek : andere vleugel
waarbij je LM/RM van plek wisselen
dan kunnen we n potje spelen?quote:Op maandag 9 juli 2012 09:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die bestaat! Moet je maar even klooien met je pijltjes, op een gegeven moment zie je: swap wings
En dit is slechts een team in gedachte trouwens. Nog hard aan het buffelen om 89 Nene binnen te hengelen. Verwacht dat het deze ochtend nog lukt, en dan is mijn elftal wel af
Ga je Benzema niet missen? Overgegaan op Bundesliga? Ik hoop dat ik de openingswedstrijd tegen jou kan spelen vanochtend. Heb nog iets van 8K nodig, staan 3 tradepiles vol met troep, dus hoop op het bestequote:Op maandag 9 juli 2012 09:45 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
dan kunnen we n potje spelen?
ik heb mn BBVA team bijna helemaal verkocht trouwens
Nee ik mis Benzema nietquote:Op maandag 9 juli 2012 09:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je Benzema niet missen? Overgegaan op Bundesliga? Ik hoop dat ik de openingswedstrijd tegen jou kan spelen vanochtend. Heb nog iets van 8K nodig, staan 3 tradepiles vol met troep, dus hoop op het beste
Hij wilde weer iemand zijn keel doorsnijden.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
Goedemorgen.
Wat was de rage van Pino? kort samengevat. Ik ben te laat zie ik.
hahahahaha ik moest hardop lachenquote:Op maandag 9 juli 2012 10:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij wilde weer iemand zijn keel doorsnijden.
Koscielny IF CB, Diaby CM?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:59 schreef DannyDeko het volgende:
Wie fixed 'm voor me? Arteta heeft 1 linkje nodig nog. Moet dus andere CDM komen en dan ook andere CB
quote:
Song CDMquote:Op maandag 9 juli 2012 11:06 schreef Thorb het volgende:
Cabaye misschien op CDM? Dan Koscielny op CB
Tja, krijgt vanzelf een ban denk ik als hij zo door gaat.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:07 schreef stoereboii het volgende:
Pino0 doet het gewoon met opzet nu, omdat hij weet dat dat zijn "handelsmerk" is, maar het is gewoon niet meer leuk. Kappen dus!
Heeft ie alquote:Op maandag 9 juli 2012 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, krijgt vanzelf een ban denk ik als hij zo door gaat.
Ja Futhead is gay.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/1366331
random pler op lcb.
hmm hulk nu op 7?
Serieusquote:
Valt mij inderdaad wel op dat best veel goals rond minuut 45 gemaakt worden, het lijkt dan dat alles bij de tegenstander opeens lukt, op een of andere manier.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:48 schreef Pino0 het volgende:
Wel raar dat dat vaker gebeurt rond de 45e en 90e minuut. Ook wel apart is dat er vaak paasjes die gegeven worden bijna altijd precies goed uitkomen in de 90e minuut, en de verdediging in 1x 2 linies naar voren staat en de LB en RB naar voren komen
Dit spel is stiekem nog triester dan MW3 maar helaas heeft EA een monopoly op voetbal games.
ah lekker dan, moet eigenlijk echt eens zelf leren hoe het precies zit met die hoeveelheid links enzoquote:Op maandag 9 juli 2012 11:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja Futhead is gay.
Want Hulk krijg gewoon 9 terwijl er 7 staat.
Arteta krijgt 7 terwijl er 9 staat.
geen idee, zag een streep in z'n profiel door z'n naam.quote:
Ik ben blij dat ik niet met hem op school zit, of zijn leraar ben (realtistischer) Zulke mannetjes zijn echt gevaarlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah lekker dan, moet eigenlijk echt eens zelf leren hoe het precies zit met die hoeveelheid links enzo
[..]
geen idee, zag een streep in z'n profiel door z'n naam.
Competitie 1quote:Op maandag 9 juli 2012 11:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah lekker dan, moet eigenlijk echt eens zelf leren hoe het precies zit met die hoeveelheid links enzo
[..]
geen idee, zag een streep in z'n profiel door z'n naam.
Ja met dat first touch control gaat het moeilijker worden om hoge ballen in 1 keer goed aan te nemen, maar volgens mij wordt het alleen maar schijt irritantquote:Op maandag 9 juli 2012 11:15 schreef BDIL het volgende:
Volgend jaar mogen ze van mij wel steekballen en hoge steekballen op manual zettenWat een bullshit dat iemand van eigen helft door lb+y keihard in te drukken , een speler met gemak kan vrijspelen voorin
Hetzelfde geldt voor steekpasjes die over 50 meter zonder problemen door asisted worden gegeven, hierdoor is alles zowat a+b controles geworden wat jammer is.
zal het eens opslaan, thxquote:
zie het inderdaad bij mij al fout gaan terwijl de tegenstander de meest onmogelijke ballen aanneemt met de Nilmars en de Agbonsquote:Op maandag 9 juli 2012 11:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja met dat first touch control gaat het moeilijker worden om hoge ballen in 1 keer goed aan te nemen, maar volgens mij wordt het alleen maar schijt irritant
Als er bijv. totaal vijf mogelijke links zijn, moet diegene ook vijf links van anderen krijgen, dus twee clublinks of twee competitie+nationaliteitenlinks geven allebei 2,5, dat zou dan genoeg zijn om drie dode links te compenserenquote:Op maandag 9 juli 2012 11:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zal het eens opslaan, thxen hoe weet je hoeveel iemand er moet hebben? en dode link= -x?
Klopt maar ik vind alsnog dat dit FIFA te makkelijk is gemaakt, laat men een beetje oefenen om de controles en het spel onder controle te krijgen ipv alles asisted en als een mongool elke knop inrammen.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja met dat first touch control gaat het moeilijker worden om hoge ballen in 1 keer goed aan te nemen, maar volgens mij wordt het alleen maar schijt irritant
ahh duidelijk thx. best simpel danquote:Op maandag 9 juli 2012 11:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als er bijv. totaal vijf mogelijke links zijn, moet diegene ook vijf links van anderen krijgen, dus twee clublinks of twee competitie+nationaliteitenlinks geven allebei 2,5, dat zou dan genoeg zijn om drie dode links te compenseren
omgquote:Op maandag 9 juli 2012 11:19 schreef Toefjes het volgende:
Heb 2 ballen er op gezet met 14K BIN. Is er een figuur die er nog een derde bal op heeft gezet voor 14K BIN, hopend op een foutje van mij
Waarom niet gewoon Bale LM? MOTM Arshavin lijkt me een waste daar eerlijk gezegdquote:Op maandag 9 juli 2012 11:19 schreef DannyDeko het volgende:
Denk dat het dat maar wordt dan. Moet ik wel mn Franse IF'jes verkopen anders kan ik het niet betalen
Tja, een heel groot gedeelte van de community doet het. En dat zijn wel allemaal mensen die 60 euro voor een spel betalen. En het andere gedeelte van de community neemt het voor lief (onder protest). Denk dat EA het wel best vindt zo, geld blijft binnenstromen.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Klopt maar ik vind alsnog dat dit FIFA te makkelijk is gemaakt, laat men een beetje oefenen om de controles en het spel onder controle te krijgen ipv alles asisted en als een mongool elke knop inrammen.
Stond daar in eerste instantie voor arteta. Maar hij lijkt me gewoon een baasquote:Op maandag 9 juli 2012 11:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Bale LM? MOTM Arshavin lijkt me een waste daar eerlijk gezegd
Ik denk dat je dan dat scripted bullshit weghaalt. Robb zei dat er geen sprake van handicap en scripted situaties was, handicap geloof ik best maar scripted situations niet omdat die onstaan door het gebruik van assisted controlls. Als jij de CPU jou voorzetten, schoten, steekpasen laat timen dan is elke keer de mogelijke uitkomst ook niet raar. Weinig goals die vallen die niet scripted zijn, vandaar dat veel goals hetzelfde lijken in FIFA.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, een heel groot gedeelte van de community doet het. En dat zijn wel allemaal mensen die 60 euro voor een spel betalen. En het andere gedeelte van de community neemt het voor lief (onder protest). Denk dat EA het wel best vindt zo, geld blijft binnenstromen.
Voorzetten is juist één van de zaken die ik niet onder controle krijg deze fifaquote:Op maandag 9 juli 2012 11:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan dat scripted bullshit weghaalt. Robb zei dat er geen sprake van handicap en scripted situaties was, handicap geloof ik best maar scripted situations niet omdat die onstaan door het gebruik van assisted controlls. Als jij de CPU jou voorzetten, schoten, steekpasen laat timen dan is elke keer de mogelijke uitkomst ook niet raar. Weinig goals die vallen die niet scripted zijn, vandaar dat veel goals hetzelfde lijken in FIFA.
Bale op LM is imo ook zonde. Hij presteert bij mij veel beter als LW.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Bale LM? MOTM Arshavin lijkt me een waste daar eerlijk gezegd
Hij is de perfecte LMquote:Op maandag 9 juli 2012 11:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bale op LM is imo ook zonde. Hij presteert bij mij veel beter als LW.
Ikke.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:31 schreef Toefjes het volgende:
Okee, een niet al te rijke PS3'er: Wie wilt het old trafford stadion hebben?
Ik heb nog geen stadionquote:Op maandag 9 juli 2012 11:31 schreef Toefjes het volgende:
Okee, een niet al te rijke PS3'er: Wie wilt het old trafford stadion hebben?
WTF ik heb al die tijd gedacht dat hij high/high hadquote:Op maandag 9 juli 2012 11:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. Een perfect LM heeft high/high workrates.
Voorzetten waarin in FIFA 10 en 11 overpowered. Als jij een beer zoals Ibra en Drogba voor de goal had was je verdediger kansloos. Dit jaar hebben ze dat aangepast en heb je ook verschillende vormen van voorzetten; een keer voorzet indrukken= normale voorzet, 2x indrukken = voorzet eerste paal, 3x indrukken is een lage voorzet en lb + voorzet = ? . Verdedigers als ze goed staan winnen dan ook 90 % van de kopballen, je moet ook tijdens het voorzetten mikken waar je de bal wil hebben en als je voorzetten op assisted hebt staan doet de CPU de rest voor jequote:Op maandag 9 juli 2012 11:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voorzetten is juist één van de zaken die ik niet onder controle krijg deze fifa
Fifa 11 en Dzekoquote:Op maandag 9 juli 2012 11:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Voorzetten waarin in FIFA 10 en 11 overpowered. Als jij een beer zoals Ibra en Drogba voor de goal had was je verdediger kansloos. Dit jaar hebben ze dat aangepast en heb je ook verschillende vormen van voorzetten; een keer voorzet indrukken= normale voorzet, 2x indrukken = voorzet eerste paal, 3x indrukken is een lage voorzet en lb + voorzet = ? . Verdedigers als ze goed staan winnen dan ook 90 % van de kopballen, je moet ook tijdens het voorzetten mikken waar je de bal wil hebben en als je voorzetten op assisted hebt staan doet de CPU de rest voor je
Ik heb 100.678 coins nu. Even kijken of ik daarvoor een 89 Nene kan halenquote:Op maandag 9 juli 2012 11:33 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
Toef is je team nou al klaar? verdulleme
Ibra FIFA 10 bij Barcaquote:Op maandag 9 juli 2012 11:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fifa 11 en DzekoEen ramp om tegen te spelen daarintegen.
Lekker bezigquote:Op maandag 9 juli 2012 11:39 schreef Toefjes het volgende:
kut kut kut, wil ik van mn laatste coins LW-->LM kaartje kopen, koop ik perongeluk een LM-->LW kaartje
Draag lenzenquote:Op maandag 9 juli 2012 11:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lekker bezig![]()
Wordt het dan toch tijd voor een brilletje?
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat ie lenzen heeft:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Wacht maar lekker af, niemand gaat je TO'en.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:50 schreef Rijst het volgende:
Trade offer me 170k. en hij is van jou.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
ik ga eraanquote:Op maandag 9 juli 2012 11:57 schreef Toefjes het volgende:
heb me helemaal de tyfus zitten werken met die bronzen pakjes, en waarvoor?
Elftal was: 90-85-85
Elftal is nu: 90-86-85
Mag ik tegen je spelen?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:57 schreef Toefjes het volgende:
heb me helemaal de tyfus zitten werken met die bronzen pakjes, en waarvoor?
Elftal was: 90-85-85
Elftal is nu: 90-86-85
Ik heb shirtjes van de coffee clubquote:Op maandag 9 juli 2012 11:57 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
toef ik ben net mn formatie aan t veranderen.. haha maar I'm all in
Niet doenquote:Op maandag 9 juli 2012 11:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bedankt he, als ik zou willen zou ik nu als jou kunnen inloggen knuppel
quote:
Op Fok! maar wtf moet ik met zijn account? Lekker dit topic nog meer naar de tyfus helpenquote:Op maandag 9 juli 2012 12:00 schreef Thorb het volgende:
Op Fok of Ultimate Team?
Zag alleen heel veel shit waarvan ik dacht dat ga ik niet lezen
DM mijn wachtwoord dan.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[..]
Op Fok! maar wtf moet ik met zijn account? Lekker dit topic nog meer naar de tyfus helpen
Post dan 1x onder mijn naam.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kun je daar niet uit opmaken, alleen je session (staat er ook gewoon bij he)
Gek, ik zie geen rating bij de spitsen. Succes!quote:Op maandag 9 juli 2012 12:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ok ok kom eraan. Eerste even met m'n nonrare team. Kijken of ik je kan handicappen.
vind hem niet zo speciaalquote:
Denk datj ij jovetic nooit hebt zien spelenquote:Op maandag 9 juli 2012 12:12 schreef Rijst het volgende:
Arsenal wilt joveticWaarom kopen ze geen wereldspelers? Giroud vind ik geen goede vervanger voor van Persie.
Oke dankje.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:23 schreef Roypsv het volgende:
[..]
vind hem niet zo speciaal
[..]
Denk datj ij jovetic nooit hebt zien spelen
Ik wil nog een keer een revanche!quote:Op maandag 9 juli 2012 12:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oude topics teruglezen.
Daar was ik zelf niet eens bij trouwens. Speel pas sinds januari FUT.
Lukakuquote:Op maandag 9 juli 2012 12:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke dankje.
Ik wil Sturridge vervangen voor een andere spits.
Suarez 87
SIF Adebayor 86
IF Balotelli 83
V persie up 88
Ik weet echt niet welke
Suarez vind ik echt fijn die man die blijft je achtervolgen.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke dankje.
Ik wil Sturridge vervangen voor een andere spits.
Suarez 87
SIF Adebayor 86
IF Balotelli 83
V persie up 88
Ik weet echt niet welke
Die heb ik al.quote:
2 Linkspoten ja?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:30 schreef marcie216 het volgende:
Ik denk dat het spitsenkoppel Lukaku - UP van Persie wordt
Doen! Heb ik ook gehad.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:30 schreef marcie216 het volgende:
Ik denk dat het spitsenkoppel Lukaku - UP van Persie wordt
ik dacht dat hij rechts was /gje modequote:
Is dit serieus ofnietquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:38 schreef Toefjes het volgende:
GG rijst, eerste helft lukte niks, tweede helft kwam ik een beetje in mijn element. Verdiend gewonnen
Mwaa het ging opzich best gelijk. Misshcien was ik iets beter in de eerste helft maar daar weinig kansen gecreëerd.quote:
Eerste helft had ik 0 schoten, 0 op doel. Jammer dat die omhaal van Falcao buitenspel wasquote:Op maandag 9 juli 2012 12:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Mwaa het ging opzich best gelijk. Misshcien was ik iets beter in de eerste helft maar daar weinig kansen gecreëerd.
Ja is goed
OMG niet blij zijn met Joveticquote:Op maandag 9 juli 2012 12:12 schreef Rijst het volgende:
Arsenal wilt joveticWaarom kopen ze geen wereldspelers? Giroud vind ik geen goede vervanger voor van Persie.
Dankjequote:
Ik zou er wel blij mee zijn, maar weet jij hoe lang zijn contract nog loopt? Vroeger was er veel interesse maar vroeger ze 20 miljoen + en dat gaat Arsenal toch niet betalen.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
OMG niet blij zijn met Joveticdat is een baas man, ook in IRL.
revanche van gister? ik heb ander teamquote:
Ja hij is vast wel goed maar (nog) geen wereldspeler.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
OMG niet blij zijn met Joveticdat is een baas man, ook in IRL.
Als het maar geen 5atb isquote:Op maandag 9 juli 2012 12:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
revanche van gister? ik heb ander team
Het viel me op dat bij deze wedstrijd mijn spelers actiever waren zonder bal. Als ik met Benzema de bal vast hield, hoefde ik maar even te wachten en Nene deed precies wat ik wilde: Hij ging diep. Blijft een raar fenomeen die handicap. En had al het idee dat ik de tweede maakte door het ultra aanvallende spelquote:Op maandag 9 juli 2012 12:58 schreef Rijst het volgende:
GG. Weer zo'n wedstrijd waar beide er niet doorheen kwamen. Op het laatst maar op ultra aanvallend gezet.Lekkere volley van Benzema.
En ja het speelt idd veel fijner met m'n nonrare team.
352quote:
SB of RP ligt er dus aan of SB echt stopt...quote:Op maandag 9 juli 2012 13:00 schreef Rijst het volgende:
Hoe zit het nou met dat toernooi? Tegen wie moet ik?
Die gier moet nog betalen.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
SB of RP ligt er dus aan of SB echt stopt...
Ik. Ruim zelfs.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:01 schreef marcie216 het volgende:
wie had gewonnen tussen Roy en GekkeG? daar moet ik tegen.
jij m,oet tegen GekkeGquote:Op maandag 9 juli 2012 13:01 schreef marcie216 het volgende:
wie had gewonnen tussen Roy en GekkeG? daar moet ik tegen.
Oke.quote:
Gervinhoquote:Op maandag 9 juli 2012 13:05 schreef Roypsv het volgende:
Hoe kan ik er nu voor zorgen dat mijn CM ook 9 chem heeft? yaya toure dus. door wie moet ik hem vervangen?
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#fIJT6L1NbdROI
Ja maar ik weet niet of Fuszy ze er nu nog op heeft staan. Lijkt me wel dat hij ze er gewoon voor 3 dagen op heeft gezetquote:Op maandag 9 juli 2012 13:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oh, kut ik ook nog. 3k contract toch?
dat is een rv mongoolquote:Op maandag 9 juli 2012 13:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hou je bek gewoon. Als je iets duurder wilt dan koop je toch lekker motm Nasri.
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:05 schreef Roypsv het volgende:
Hoe kan ik er nu voor zorgen dat mijn CM ook 9 chem heeft? yaya toure dus.
Zoek het op.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:11 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Zou ik die kunnen halen als ik ramires verkoop?
Op ultimatedb.nl staan alle prijzenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:11 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Zou ik die kunnen halen als ik ramires verkoop?
hjb kneusquote:Op maandag 9 juli 2012 13:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
En dat weet jij zelfs.
Zou TOTY Di Natale het goed doen in een 4321?
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/125603774
dot dot dot
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dot dot dot
Isgoedquote:Op maandag 9 juli 2012 13:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik moet nu weg Marcie. Later in de middag kan ik wel
Ik vind het ook niet meer leuk om met mn blauwe team te spelen.....quote:Op maandag 9 juli 2012 13:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heerlijk net trouwens. Tegen zo'n gast met een blauw Italiaans team + MOTM Balotelli. Keihard gehandicapt, ik had elke rebound
.
Nu is hij boos op EA en vond dat ik onterecht met 6-4 gewonnen had
Dan verkoop je die toch...quote:Op maandag 9 juli 2012 13:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet meer leuk om met mn blauwe team te spelen.....
ook zo'n mooie:quote:Op maandag 9 juli 2012 13:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dot dot dot
Als je tegenstander ragequit heb je daar volgens mij bij friendlies nooit last van, ik zelf nog nooit gehad in ieder geval.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:46 schreef wieisboos het volgende:
Mijn tegenstander is geragequit. Ff uit UT gaan en dan invite ik je Rijst
edit Fifa loopt vast natuurlijk.
Maak een een team met een paar zieke spelers en dan zilvers er omheen. Ik heb nu SIF Miccoli met El Shaarawy en Pasquato en het werkt perfect. Met een lage rating lekker tegen noobs spelenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik met de coins moet doen.
jawelquote:Op maandag 9 juli 2012 13:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je tegenstander ragequit heb je daar volgens mij bij friendlies nooit last van, ik zelf nog nooit gehad in ieder geval.
http://www.futhead.com/12/player/10127quote:Op maandag 9 juli 2012 13:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik met de coins moet doen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:47 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ook zo'n mooie:
http://www.easports.com/media/play/video/125604176
ja is goed...quote:
Je kan hands wel aanzetten, maar dat zal wel alleen offline zijn. Dan krijg je heel veel penalties steedsquote:Op maandag 9 juli 2012 13:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ja is goed...
laat de bal dan door handen heen gaan als je geen hands kan maken.... ook niet realistisch, maar beter dan dit!
yup, gebeurd dan te vaak!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan hands wel aanzetten, maar dat zal wel alleen offline zijn. Dan krijg je heel veel penalties steeds
Hij is wel een wereldspeler en beter dan van Persie (yeah there I said it), maar ik hoop van harte dat hij niet naar Arsenal gaat.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja hij is vast wel goed maar (nog) geen wereldspeler.
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is wel een wereldspeler en beter dan van Persie (yeah there I said it), maar ik hoop van harte dat hij niet naar Arsenal gaat.
Ik heb nergens last vanquote:Op maandag 9 juli 2012 14:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja ik kan niet spelen met buttonlag. Beeld hakkelt ook steeds. Krijg hoofdpijn ervan.
the raidquote:Op maandag 9 juli 2012 14:07 schreef Kamikazie het volgende:
Welke film ging het nou gisteren over bij clubs? Een of andere zeer overdreven Aziatische vechtfilm
Sorry hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 14:13 schreef Rijst het volgende:
Dan speel je met 5 verdedigers en laat je nog iedere x je keeper uitkomen![]()
PS3 hequote:Op maandag 9 juli 2012 14:22 schreef Rijst het volgende:
Ik kon net zo goed zonder keeper spelen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tennis is moeilijk gastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |