Zo spellen we het op zijn FOK!squote:Op zondag 8 juli 2012 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Jij moet echt minder gaan Fok!ken.
Ecktehet is echte jonge!
Alsof ik dat op een eindexamen ga doenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spel dat eens zo met je eindexamen Nederlands. Dan zie je pas hoeveel je aan FOK hebt
Doe het dan ook hier niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ik dat op een eindexamen ga doen
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ik dat op een eindexamen ga doen
quote:
Het verdedigingstalent wat ruim het verst is van zijn generatie. Hele goede aankoopquote:Op zondag 8 juli 2012 23:01 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Nou ik ben benieuwd, ik moet eerlijk bekennen dat ik nauwelijks naar NEC heb gekeken dit jaar, dus ik heb geen idee wat ik moet verwachten.
De Vrij, Gouweleeuw, Viergever doen er niet veel van onder en zijn wellicht al verder. nuytinck is enorm belabberd als er op de helft van de tegenstander gespeeld moet worden. Laat dat nou net de spelopvatting van Ajax zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het verdedigingstalent wat ruim het verst is van zijn generatie. Hele goede aankoop
Logisch, iedereen die Vertonghen moet vervangen gaat het lastig krijgen. Bram zal er ook moeite mee hebben, maar hij heeft wel de potentie om uit te groeien tot een topverdediger.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:15 schreef Artillerieschaap het volgende:
Die jongen gaat het niet makkelijk krijgen als we hem als directe opvolger van Vertonghen zien, laten we hem een kans geven. Het is in ieder geval weer een optie erbij achterin. Ik hoop dat iemand positief gaat verrassen, want op papier lijkt het te licht nu na het wegvallen van Jan, maar ook Ooijer.
Aan de andere kant. Als iemand als Vlaar in de basis op een EK kan spelen...
Neequote:
Is dat weer nieuw? "Beam me up Frank #ajax"? Wat moet dat wel niet kosten?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:38 schreef Ooku het volgende:
Jaap van Essen, journalist van de Gelderlander en NEC-follower geeft aan dat Nuytink definitief overstapt naar Ajax via twitter
Ben je sarcastisch? Lijkt wel of niemand hem goed vindt.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het verdedigingstalent wat ruim het verst is van zijn generatie. Hele goede aankoop
Kom opquote:Op zondag 8 juli 2012 23:58 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ben je sarcastisch? Lijkt wel of niemand hem goed vindt.
Check http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3077-3.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |