SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Zal even vragen of die foto maakt, en doorstuurtquote:Scan de boete eens, dan kunnen we kijken of er beroep mogelijk is.
Ja, zat nog wel in z'n bloed iets, zaleven vragen hoevel precies, staat wssg ook in de briefquote:Hebben ze zn bloed onderzocht?
Neem aan dat als ze zn bloed onderzocht hebben, d'r schijnbaar toch een te hoog percentage nog in zn bloed heeft gezeten. Dat hebben ze zwart op wit. Daar hebben ze de straf op gebaseerd en dan heb je verdomd weinig om bezwaar aan te tekenen.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:33 schreef ZoonGozer3 het volgende:
[..]
Zal even vragen of die foto maakt, en doorstuurt
[..]
Ja, zat nog wel in z'n bloed iets, zaleven vragen hoevel precies, staat wssg ook in de brief
Dat maakt toch niks uit? Als ik vandaag 200 biertjes op drink, dan mag ik overmorgen nog niet rijden omdat ik dan nog steeds onder invloed zou zijn. Er zijn niet voor niks 's ochtends ook grote alcoholcontroles voor mensen die de vorige dag teveel gedronken hebben...quote:Op zondag 8 juli 2012 19:57 schreef ZoonGozer3 het volgende:
voor stoned rijen, het ding was dattie die dag niet geblowed heeft, de dag ervoor wel..
Dit dus.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:28 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dat maakt toch niks uit? Als ik vandaag 200 biertjes op drink, dan mag ik overmorgen nog niet rijden omdat ik dan nog steeds onder invloed zou zijn. Er zijn niet voor niks 's ochtends ook grote alcoholcontroles voor mensen die de vorige dag teveel gedronken hebben...
Zonde om het bier gelijk te begraven.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:37 schreef Devil010 het volgende:
Bij 200 bier zal je nooit meer rijden maar in een kistje tonnetje liggen.
Bedankt, captain obvious.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:37 schreef Devil010 het volgende:
Bij 200 bier zal je nooit meer rijden maar in een kistje liggen.
Klinkt alsof ie niet echt in goede conditie was om te rijden evengoed.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:08 schreef ZoonGozer3 het volgende:
Alsje elke dag blowed, hebje er na het slapen gewoon geen last meer van etc, + het was algemene controle, agent kwam d'r aan...hij kleine oogjes (weinig slaap, zon in het gezicht) toen even mee voor bloed controle....etc
Vind het echt achterlijk, sowieso 12 uur rijverbod !!!
Hier in NL krijgje er 2
Dat zeggen figuren die goed aan het bier hebben gezeten ook over de volgende dag.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:08 schreef ZoonGozer3 het volgende:
Alsje elke dag blowed, hebje er na het slapen gewoon geen last meer van
Kan je vader ook niks aan doen, zo istie nou eenmaalquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:33 schreef ZoonGozer3 het volgende:
[..]
Zal even vragen of die foto maakt, en doorstuurt
Controleren ze dan ook op resten slaapmiddel die blijven ook lang in je bloed rondslingeren en hebben ook een bewezen invloed op je rijvaardigheid. Nee ze controleren alleen op de drugs die op een arbitrair samengestelde lijst door de overheid staan. Over eenzijdig beleid met oogkleppen op gesproken.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:01 schreef FF het volgende:
Onder invloed van een of ander middel is onder invloed.
Zodra er nog spul in je bloed zit ben je nog onder invloed.
Hij mag in zijn handjes knijpen dat hij geen EMA of ander proces van CBR aan zijn broek krijgt.
Dan controleren ze zelfs je haarfollikels of er na 6 maanden nog drugsresten in zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |