Mwoah, tijdrit in de Dauphine dit jaar was ook niet vlak en 53,5 km. Wiggins reed daar 1:03:12... Dit is 12 km korter en het parcours is niet significant lastiger voor zover ik dat nu kan zien. En als mensen als Larsson en Sanchez 54:.. rijden is het denk ik niet uitgesloten. Maargoed, we zullen zienquote:Op maandag 9 juli 2012 11:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
50 km/h over zo'n parcours lijkt me uitgesloten.
LLS is inderdaad geen fantastische tijdrijder. Dat hij elk jaar het NK wint, komt door gebrek aan concurrentie.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:18 schreef Gillingham het volgende:
Larsson is nu eenmaal een betere tijdrijder dan LL Sanchez.
Had Sanchez beter ingeschat voor vandaag.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:18 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hoezo had je dat niet verwacht dan?
TV-uitzending begint meestal pas om 14:10.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:19 schreef freaky40 het volgende:
Zijn ze nu al begonnen? Waarom is de TV er nog niet bij dan?
14.10 altijd pas.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:19 schreef freaky40 het volgende:
Zijn ze nu al begonnen? Waarom is de TV er nog niet bij dan?
De klassementsrijders komen pas op het einde.quote:
Maar Larsson reed 45,8 km/h, dat is al één van de betere tijdrijders.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:19 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Mwoah, tijdrit in de Dauphine dit jaar was ook niet vlak en 53,5 km. Wiggins reed daar 1:03:12... Dit is 12 km korter en het parcours is niet significant lastiger voor zover ik dat nu kan zien. En als mensen als Larsson en Sanchez 54:.. rijden is het denk ik niet uitgesloten. Maargoed, we zullen zien
Zeer onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:28 schreef JC14 het volgende:
Mijn hoop is van de Nederlanders op Westra gevestigd, wat logisch is.
Wie weet kan hij zelfs top-5 of top-10 fietsen.
Not gonna happen...quote:Op maandag 9 juli 2012 11:28 schreef JC14 het volgende:
Mijn hoop is van de Nederlanders op Westra gevestigd, wat logisch is.
Wie weet kan hij zelfs top-5 of top-10 fietsen.
Klopt. Het is man tegen man, Parijs is nog ver etc. etc.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:30 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ja ok, maar je weet nooit wat er gebeurd.
Ik heb trouwens nog geen tussentijd van hem gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |