Aangezien het Nederlanders zijn zou ik maar niet veel verwachten.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:23 schreef FredWielergek het volgende:
Van welke nederlanders zouden we iets kunnen verwachten? Westra?
De rest zal geen top 20 rijden lijkt me.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:23 schreef FredWielergek het volgende:
Geen enkele Nederlander die nog voor een klassement rijdt dus het zal wel een verkapte rustdag worden?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:23 schreef FredWielergek het volgende:
??quote:Op zondag 8 juli 2012 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aangezien het Nederlanders zijn zou ik maar niet veel verwachten.
Westra heeft te veel concurrentie om in de top 10 te belanden. Misschien dat hij in de top 30 belandt. De andere Nederlanders verwacht ik echt helemaal niks van.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:23 schreef FredWielergek het volgende:
In OP gezetquote:Op zondag 8 juli 2012 21:16 schreef Marcoss het volgende:
Starttijden:
http://www.biciciclismo.com/cas/site/noticias-ficha.asp?id=53263
(al moeten ze de 1ste starter nog wel even aanpassen)
Dat antwoord van Mexicano was ook gewoon serieus hoor. Verwacht je echt dat er één renner een gooi gaat doen na een super resultaat? Als je tevreden bent met top 30 dan kun je op het puntje van je stoel zitten voor Westra denk ik.quote:
Zulbeldia is naar mijn weten geen slechte tijdrijder en van Roche heb ik niet echt een idee.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:44 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen Zubeldia en Nicolas Roche een beetje tijdrijden eigenlijk ?
Zeiden ze over vandaag ook...quote:
Tja, de Nederlanders die eventueel mee zouden kunnen (en dat is als je eerlijk bent toch alleen al Westra) lijken gewoon niet in hun beste doen. Als Westra top 15 kan rijden mag je echt heel tevreden zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:47 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat antwoord van Mexicano was ook gewoon serieus hoor. Verwacht je echt dat er één renner een gooi gaat doen na een super resultaat? Als je tevreden bent met top 30 dan kun je op het puntje van je stoel zitten voor Westra denk ik.
Als Zubeldia goed is kan ie geweldig tijdrijden en als ie slecht is doet ie het meteen waardeloos.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zulbeldia is naar mijn weten geen slechte tijdrijder en van Roche heb ik niet echt een idee.
Laat de rgegen maar uitblijven is een enorm nadeel voor Tony Martinquote:Op zondag 8 juli 2012 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Laten we hopen na 11.00, als Westra geweest is.
Ik heb er wel op gegokt bij TourCoach. Gokje moet kunnen.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:26 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie nu pas weer dat Grabsch meedoet deze Tour, heb hem echt nog geen één keer in beeld gezien. Zal ook wel niet veel worden morgen.
Grabsch is echt een hardrijder. Het eerste deel lijkt me niet iets voor hem, misschien dat hij veel in het tweede deel terugpakt.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:26 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie nu pas weer dat Grabsch meedoet deze Tour, heb hem echt nog geen één keer in beeld gezien. Zal ook wel niet veel worden morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |