Klopt, maar wel grappig dat de Fransen dat oppakken.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Goede vertaling van 'Ut Beest'.
Volgens mij werd hij vorig jaar ook al zo genoemd.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, maar wel grappig dat de Fransen dat oppakken.
Ze hebben er 2 of 3 geloof ikquote:Op maandag 9 juli 2012 12:15 schreef Pino112 het volgende:
Hoe doen ze het eigenlijk met de ploegleidersauto's?
Is er voor elke renner een auto of rijdt de auto na binnenkomst van een renner meteen weer naar het beginpunt?
Lijkt me ook een te technisch parcours voor Grabsch.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:16 schreef TheArt het volgende:
Zo komt Grabsch door op het 1e tussenpunt (alhoewel diens tijdritten al een paar jaar tegenvallen) en daarna Cummings en Martin. Dan weten we al meer.
Zeker niet nee. 17e op 1'28" nu. Cummings en Martin zeggen meer.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Grabsch lijkt mij zeker geen kandidaat om Westra te bedreigen.
Dat betekent dat je zo'n 17 minuten kunt verliezen op de nummer één. Dat is veel, daar zal niemand voor hoeven te vrezen (valpartijen e.d. uitgezonderd).quote:Op maandag 9 juli 2012 12:21 schreef JimboSlice het volgende:
Zat ff naar de eindtijden tot nu toe te kijken, Engoulvent staat al op 8:25 van Westra. Is het in de Tour ook zo dat je 25% op de eindtijd van de winnaar mag verliezen?
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:23 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Hoe doen de teams dat eigenlijk met volgauto's bij zo'n eenrichtings tijdrit? Heeft elke renner dan wel een auto bij zich?
quote:
Hij heeft nog tijd om te herstellen, de volgende tijdrit zal meer laten zien.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:24 schreef Columbiafan het volgende:
Tjah, ik denk dat Martin aan dit tempo wel een Olympische gouden medaille tov Wiggins en Cancellara kan vergeten, die pols toch te hinderlijk? Nuja even afwachten op T2
Martin rijdt de volgende tijdrit niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:25 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hij heeft nog tijd om te herstellen, de volgende tijdrit zal meer laten zien.
Als hij dan nog in koers zit.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:25 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hij heeft nog tijd om te herstellen, de volgende tijdrit zal meer laten zien.
Het verschil tussen Martin en Cancellara leek dit jaar niet zo groot te zijn, nu wordt het denk ik ook lastig, hij heeft natuurlijk nog wat tijd maar een gebroken hand lijkt mij zeer hinderlijk bij het optrekken e.d.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:24 schreef Columbiafan het volgende:
Tjah, ik denk dat Martin aan dit tempo wel een Olympische gouden medaille tov Wiggins en Cancellara kan vergeten, die pols toch te hinderlijk? Nuja even afwachten op T2
Het plan is dat hij afstapt idd.quote:
Oh god ga jij ons allemaal even waarschuwenquote:Op maandag 9 juli 2012 12:30 schreef freaky40 het volgende:
Snelste tijd tot nu toe, maar zonder de grootheden die nog moeten komen. Dus geen illusies maken.
Uiteraard niet, maar toch niet slecht. Is er ergens een goede stream toevallig? Tegen de tijd dat de NOS begint is iedereen al bijna binnenquote:Op maandag 9 juli 2012 12:30 schreef freaky40 het volgende:
Snelste tijd tot nu toe, maar zonder de grootheden die nog moeten komen. Dus geen illusies maken.
NOS begint gewoon wanneer de Fransen beginnen en elke zender dus begint. Eerder zijn er gewoon geen beelden.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar toch niet slecht. Is er ergens een goede stream toevallig? Tegen de tijd dat de NOS begint is iedereen al bijna binnen
Somber qua wat?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:32 schreef Columbiafan het volgende:
Als Martin hier geen 1.30 sneller rijdt dan Westra dan zie ik het heel somber in
Er zijn altijd kneuzen die denken dat hij nu nog enige rol van betekenis gaat spelen in het klassement, ik zeg het ook niet voor 'de kenners' hier.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh god ga jij ons allemaal even waarschuwenNet of iemand hier de illusie heeft dat hij top-3 of top-5 rijdt.
Dat was al regelmatig gezegd.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zijn altijd kneuzen die denken dat hij nu nog enige rol van betekenis gaat spelen in het klassement, ik zeg het ook niet voor 'de kenners' hier.
Wijs eens één van al die kneuzen aanquote:Op maandag 9 juli 2012 12:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zijn altijd kneuzen die denken dat hij nu nog enige rol van betekenis gaat spelen in het klassement, ik zeg het ook niet voor 'de kenners' hier.
Ik noem geen specifieke namen.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wijs eens één van al die kneuzen aan
Hij waarschuwde net ook al dat de TV achter de feiten aanloopt door niet vanaf nu al uit te zenden, onze alwetende koning freaky40!quote:Op maandag 9 juli 2012 12:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh god ga jij ons allemaal even waarschuwenNet of iemand hier de illusie heeft dat hij top-3 of top-5 rijdt.
Tsja, als hij 'gewoon' afstapt en probeert te herstellen de komende dagen / weken tot aan de Spelen heeft hij echt nog wel kansen hoor...quote:Op maandag 9 juli 2012 12:32 schreef Columbiafan het volgende:
Als Martin hier geen 1.30 sneller rijdt dan Westra dan zie ik het heel somber in
Daar mag je Zabriskie ook nog bij zetten.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:52 schreef DeeBee het volgende:
Slechte tijden van Millar, Grabsch en eigenlijk ook wel T. Martin (al heeft hij een goed excuus).
Ach Lieuwe is ook al meerdere malen deze Tour gevallen. Of je dat nou op die blessure bij Tony moet steken. Vergeet niet dat hij het de eerste week gewoon rustig aan heeft kunnen doen en als die blessure echt zo hinderlijk was, dan had hij gewoon af moeten stappen.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet met zijn blessure?
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach Lieuwe is ook al meerdere malen deze Tour gevallen. Of je dat nou op die blessure bij Tony moet steken. Vergeet niet dat hij het de eerste week gewoon rustig aan heeft kunnen doen en als die blessure echt zo hinderlijk was, dan had hij gewoon af moeten stappen.
Gewoon een matige tijdrit voor zijn doen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:05 schreef Maringo het volgende:
de kans dat Tony Martin niet echt spectaculair zal zijn vandaag:
http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20120708_00215617
Een handblessure op een bochtig parcour met wat lichte hoogteverschillen gaat toch echt wel een verschil maken.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach Lieuwe is ook al meerdere malen deze Tour gevallen. Of je dat nou op die blessure bij Tony moet steken. Vergeet niet dat hij het de eerste week gewoon rustig aan heeft kunnen doen en als die blessure echt zo hinderlijk was, dan had hij gewoon af moeten stappen.
Gewoon een matige tijdrit voor zijn doen.
Dan snap ik niet dat ie nog doorrijdt. Hij moet gewoon zijn rust pakken en toewerken naar de OS. Nu nog doorgaan in de hoop een ritje te kunnen pakken, terwijl het tegen beter weten in is gewoon niet slim.quote:
Prima acteur, die Jens.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:56 schreef Gillingham het volgende:
Eens kijken wat Voigt gaat doen. Verwacht wel top 5 bij zijn binnenkomst.
Ik betwijfel of hij echt hoop heeft/had om de rit te winnen. Wellicht wil hij zien waar hij op dit moment staat? Daarnaast is het een luxe trainingsrit waarvoor je jezelf makkelijk kun motiveren.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat ie nog doorrijdt. Hij moet gewoon zijn rust pakken en toewerken naar de OS. Nu nog doorgaan in de hoop een ritje te kunnen pakken, terwijl het tegen beter weten in is gewoon niet slim.
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:09 schreef Koudewinter het volgende:
Johnny al 3,32 minuten achter... zucht
Prima toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:09 schreef Koudewinter het volgende:
LOOOOOOSUUUUUUUURRRRRRRRRRRquote:Op maandag 9 juli 2012 13:09 schreef Koudewinter het volgende:
inderdaad, Johnny gaat weer niet winnen vandaag.. slecht hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:09 schreef Koudewinter het volgende:
Weer te vroeg aan gegaanquote:Op maandag 9 juli 2012 13:09 schreef Koudewinter het volgende:
OMG ! , en hij was nog wel DE kanshebber om deze etappe te winnen vandaag..quote:Op maandag 9 juli 2012 13:10 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
inderdaad, Johnny gaat weer niet winnen vandaag.. slecht hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |