Wat een onzin. Tsja, wel eng he dat er mensen dingen gaan vragen over tijdrijders?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:04 schreef Mercurial het volgende:
Als je geen goede tijdrijders kan aanwijzen zou ik snel kappen met je poultje.
S. Sanchez is vandaag uitgevallen met een gebroken hand en sleutelbeen.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat Schleck, Gesink of Curvers morgen gaat winnen.
Of misschien Verdugo, S. Sanchez of Armstrong.
Oh echt? Wat zonde. Dan denk ik dat Armstrong gaat winnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
S. Sanchez is vandaag uitgevallen met een gebroken hand en sleutelbeen.
gewoon een tijdrit van 200km doen met een bergje er inquote:Op zondag 8 juli 2012 20:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom duren ze daar nooit bergen in een tijdrit plaatsen, geeft toch vuurwerk
Laten ze hem wel ontsnappen? Dan moet je wel een hele grote achterstand hebben in het klassement.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh echt? Wat zonde. Dan denk ik dat Armstrong gaat winnen.
Ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:09 schreef JC14 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tsja, wel eng he dat er mensen dingen gaan vragen over tijdrijders?
Denk het wel. Hij staat niet in de top 100 zoals ik zie.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten ze hem wel ontsnappen? Dan moet je wel een hele grote achterstand hebben in het klassement.
VDB2 gaat minimaal 3 minuten verliezen op Wiggins en Evansquote:Op zondag 8 juli 2012 20:24 schreef Pedroso het volgende:
Waarschijnlijk zal er na morgen een flink gat geslagen zijn achter Wiggins en Evans.
Ben ook benieuwd hoe VDB2 het doet, volgens zijn ploegleider gaat ie het goed doen maar ik betwijfel het.
3 minuten is wel veel. Niet op zo'n tijdrit, maar toch. Ik schat Van den Broeck iets hoger in. Verwacht dat hij anderhalve minuut verliest.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VDB2 gaat minimaal 3 minuten verliezen op Wiggins en Evans
Als ie hier geen top 3 haalt dan is het kruis erover voor Londen vrees ikquote:Op zondag 8 juli 2012 19:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het eerste deel van de tijdrit is heuvelachtig, maar het tweede deel is redelijk vlak. Ik verwacht een Cancellara, Evans en Wiggins. Tony Martin zal niet meespelen voor de overwinning maar een top-10 notering zou er in moeten zitten.
Ze mogen 25% verliezen...dan moet je het wel heel erg bont maken.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:38 schreef Keano het volgende:
Wat ik me nu afvraag. Er zijn tientallen renners die zich morgen gaan sparen. Is er een redelijke kans dat ze 'buiten tijd' aan gaan komen?
In de Dauphine was VDB zelfs sneller dan Nibali, Menchov en Zubeldia.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:35 schreef Beregd het volgende:
3 miniten is zeker overdreven.
in dauphiné verloor VDB 2'12" op wiggins, en die was 10 km langer. En ik hb niet de indruk dat VDB erg verzwakt is sindsdien.
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:16 schreef Marcoss het volgende:
Starttijden:
http://www.biciciclismo.com/cas/site/noticias-ficha.asp?id=53263
(al moeten ze de 1ste starter nog wel even aanpassen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |